Кейс по запуску online-реклами для мережі магазинів чоловічого одягу

З Апреля 2019 року, KPI по вартості переходу був перевиконаний, тобто ціна за перехід склала на -21,05% менше планових показників.

ВИХІДНІ ДАНІ:

ПеріодКвітень 2019 г.
НішаМережа магазинів брендового чоловічого одягу + мережу франчайзингових брендових магазинів
ПослугиПродаж брендового чоловічого одягу та аксесуарів
ПроектБренд надає можливість купити товар зі знижкою протягом обмеженого акційного періоду
ЗавданняЗалучення цільової аудиторії на сайт через канали платного трафіку з заданими KPI по вартості залучення

РЕЗУЛЬТАТИ РК В КОНТЕКСТНО-МЕДІЙНІЙ МЕРЕЖІ



ВИКОНАНІ РОБОТИ

Основним KPI даної рекламної кампанії було залучення цільової аудиторії на сайт через канали платного трафіку з метою ознайомлення з умовами проведеної Акції в рамках затверджених KPI по вартості залучення. Додатковими ключовими показниками ефективності були: охоплення, переходи на сайт, СTR%.

Згідно відпрацьованої стратегії просування по проекту проведено наступні роботи:

    • Аналіз видачі по пріоритетним запитам;
    • Аналіз і відбір тематичних майданчиків для розміщення банерної реклами;
    • Підготовлено та передано в роботу рекомендації по креативу і посадкової сторінці;
    • Вбудований код Facebook Pixel;
    • Запуск оголошень, націлених на залучення релевантного трафіку на сайт;
    • Запуск GDN кампаній в Медійній мережі Google; Запуск ремаркетингу на аудиторію лояльних користувачів (Google/Facebook/Instagram);
    • Оптимізація переліку GDN майданчиків для відображення банерної реклами на якісних сайтах;
    • Робота з семантикою і типами відповідності (розширення семантики, додавання нових ключових запитів);
    • Збір мінус слів, кроссмінусовка кампаній;
    • Оптимізація вартості переходу.

РЕЗУЛЬТАТИ

За підсумком проведення рекламної кампанії перевиконані все планові показники!
План по охопленню цільової аудиторії виконаний на 121,26%.

Своєчасна зміна креативів в Google і соціальних мережах допомогла підтримати актуальність рекламних оголошень і добится необхідної кількості переходів на сайт (план по переходах перевиконано і становить 126,73%), відповідно і перевиконано план по CTR% – 105,71%.

Завдяки високій ефективності оголошень і налаштованого ремаркетингу середня ціна залучення нового користувача на сайт поступово знижувалася. Такий вид просування дозволив залучати на сайт найбільш релевантний трафік, прогресивно виходячи на цільові показники рекламного бюджету. За період робіт нам вдалося знизити вартість залученого відвідувача на сайт на 21,05%.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *