З квітня 2019 року KPI за вартістю переходу був перевиконаний, тобто ціна за перехід склала на -21,05% менше планових показників.
ВИХІДНІ ДАНІ
Період | Квітень 2019 р. |
Ніша | Мережа магазинів брендового чоловічого одягу + мережа франчайзингових брендових магазинів |
Послуги | Продаж брендових чоловічих одягу та аксесуарів |
Проєкт | Бренд надає можливість придбати товар зі знижкою протягом обмеженого акційного періоду. |
Завдання | Залучення цільової аудиторії на сайт через канали платного трафіку з встановленими KPI по вартості залучення. |
РЕЗУЛЬТАТИ З РК У КОНТЕКСТНО-МЕДІЙНІЙ МЕРЕЖІ
Медійна та пошукова реклама
В інтернеті за допомогою інструменту Google AdWords Ремаркетинг було залучено лояльних користувачів, які відвідували сайт інтернет-магазину та проявили інтерес до Акцій.
Таргетована реклама
➤ Таргетинг за інтересами. Користувачі, які цікавляться брендовим одягом, акціями та розпродажами.
Географія. Таргетинг на міста, у яких знаходяться офлайн-магазини бренду та франчайзингові магазини.
➤ Демографія. Пріоритет у таргетингу – чоловіки зі середнім та середнім+ рівнем доходу.
➤ Facebook Pixel. Для коректної роботи реклами на сайт був інтегрований код Facebook Pixel.
➤ Ремаркетинг. Користувачі, які проявили інтерес до сторінки бренду у Facebook/Instagram.
Користувачі, які відвідали сайт інтернет-магазину та виявили цікавість до Акції.

ВИКОНАНІ РОБОТИ
Основним KPI цієї рекламної кампанії було залучення цільової аудиторії на сайт через канали платного трафіку з метою ознайомлення з умовами проведеної Акції в межах затверджених KPI за вартістю залучення. Додатковими ключовими показниками ефективності були: охоплення, переходи на сайт, CTR%.
Відповідно до опрацьованої стратегії просування по проекту виконано такі роботи:
➤ Аналіз видачі за пріоритетними запитами;
➤ Аналіз та відбір тематичних майданчиків для розміщення банерної реклами;
➤ Підготовка та передача в роботу рекомендацій щодо креативів та посадкової сторінки;
Вбудований код Facebook Pixel;
➤ Запуск оголошень, спрямованих на залучення релевантного трафіку на сайт;
➤ Запуск кампаній GDN у контекстно-медійній мережі Google;
➤ Запуск ремаркетингу на аудиторію лояльних користувачів (Google/Facebook/Instagram);
➤ Оптимізація переліку GDN-майданчиків для відображення банерної реклами на якісних сайтах;
➤ Робота з семантикою та типами відповідності (розширення семантики, додавання нових ключових запитів);
➤ Збір мінус-слів, крос-мікшування кампаній;
➤ Оптимізація вартості переходу.
РЕЗУЛЬТАТИ
За підсумками проведення рекламної кампанії всі планові показники були перевиконані! План щодо охоплення цільової аудиторії виконано на 121,26%.
Своєчасна зміна креативів у Google та соціальних мережах допомогла підтримувати актуальність рекламних оголошень та досягти необхідної кількості переходів на сайт (план за переходами перевиконано і становить 126,73%), відповідно був перевиконаний і план за CTR% – 105,71%.
Завдяки високій ефективності оголошень та налаштованому ремаркетингу середня вартість залучення нового користувача на сайт поступово знижувалася. Такий вид просування дозволив залучати на сайт найбільш релевантний трафік, поступово виходячи на цільові показники рекламного бюджету. За період роботи нам вдалося знизити вартість залученого відвідувача на сайт на 21,05%.