Оформити заявку

PPC vs SEO: що краще для Вашого сайту?

admin
03/01/2021
Время чтения: 3 м

Наші клієнти часто запитують нас про різницю між контекстною рекламою (PPC) і пошуковою оптимізацією (SEO). SEO – це розкрутка сайту з метою підвищення його позицій в цільовій пошуковій видачі по конкретних запитах. Контекстна реклама (PPC) – це тип реклами в пошукових системах, що передбачає оплату за клік. У цій статті ми зосередимося на Google, оскільки вони контролюють більшу частину ринку пошукових систем. І так, давайте детально розберемо PPC або SEO? Що таке пошукова оптимізація (SEO)? Перш, ніж ми порівняємо ці дві стратегії цифрового маркетингу, давайте почнемо з пояснення того, що є кожна з них. Чи знаєте ви, що, в середньому, кожен третій користувач переглядає платні результати і обирає перший органічний результат, який відображається за його пошуковим запитом? SEO – це інструмент, який допомагає поліпшити позицію Вашого сайту в пошукових системах. Google визначає ваш рейтинг SEO на основі безлічі чинників. Це включає в себе зворотні посилання, показник відмов, ключові слова, на які Ви орієнтуєтеся, і багато іншого. Що таке контекстна реклама (PPC)? PPC (pay per click) означає, що рекламодавець оплачує кожен клік, здійснений користувачем для переходу на сайт. Реклама PPC полягає в тому, що фахівці з контекстної реклами створюють рекламні кампанії для залучення користувачів на Ваш сайт, для цього вони вивчають ключові слова, які можуть залучити потенційних клієнтів на сайт. Щоб налаштувати кампанію, вони пишуть текстові оголошення та встановлюють максимальну ставку за клік. Кожен раз, коли користувач клацає на цю рекламу, з рекламодавця знімається плата за розміщення рекламного оголошення. Для компаній з невеликим бюджетом може бути важко виправдати витрати на залучення відвідувачів, коли Ви можете зробити те ж саме безкоштовно за допомогою пошукової оптимізації. Важливо пам’ятати, що існує невідповідність якості лідів, які потрапляють на Ваш сайт через платний маркетинг, в порівнянні зі звичайним пошуком. На думку 55% ​​маркетологів B2B і 65% маркетологів B2C, реклама PPC є найбільш ефективним способом просування сайту. Переваги SEO Однією з найбільших переваг SEO є те, що він підвищує обізнаність про Ваш бренд, ставлячи його перед цільовими лідерами на основі запитів пошукових систем. Найкраще те, що це обходиться набагато дешевше, ніж контекстна реклама. Однак, було б нечесно сказати, що SEO є безкоштовним. Незважаючи на те, що немає прямої оплати за клік, розробка Вашого SEO все ж варто часу співробітника. Проте, якщо Ви зможете проводити успішні SEO-кампанії і ранжуватися за релевантними пошуковими термінами, Ви виявите, що рентабельність інвестицій в органічний трафік краще, ніж в традиційних формах реклами. Ще однією перевагою SEO є те, що це підвищує Ваш авторитет. Коли користувачі бачать, що Ваш веб-сайт займає високі позиції, вони припускають, що якщо Google вважає Вас авторитетним і заслуговує довіри джерелом, то вони теж можуть. Переваги контекстної реклами PPC Однією з основних переваг контекстної реклами є видимість реклами. Рекламні оголошення займають позиції від першого до четвертого місця. Навіть якщо багато користувачів переглядають рекламу (не переходячи на Ваш сайт), Ви все одно підвищуєте впізнаваність про свій бренд. Для інтернет-магазинів контекстна реклама (PPC) дозволяє відображати візуальну рекламу продукту, яка відображає зображення продукту разом з ціною. Нарешті, налаштувати кампанію PPC швидше, ніж підвищити свій рейтинг в пошуковій мережі. Беручи до уваги, що для того, щоб побачити Ваш сайт у верхній частині сторінки результатів пошуку, знадобляться місяці, а кампанія PPC може бути створена і проведена всього за кілька днів. Як бачите, обидві стратегії мають значні переваги. Що потрібно врахувати перш, ніж Ви вирішите PPC проти SEO Як і в разі будь-якого рішення, існують внутрішні і зовнішні чинники, які впливатимуть на успіх Вашої кампанії в інтернет-маркетингу. По-перше, Вам необхідно вивчити рівень конкуренції і ціни за клік (CPC) для Вашої галузі, визначити обсяг пошуку і популярність ключових слів, які мають відношення до Вашої галузі. Ключ у тому, щоб знайти ключові слова, які отримують велику кількість пошукових запитів, але мають обмежену кількість конкурентів. Залежно від Вашого продукту, на першій сторінці результатів пошуку можуть домінувати великі гравці у Вашій галузі. Наприклад, якщо Ви спеціалізуєтесь на одязі для легкої атлетики, Ви будете боротися за те, щоб зайняти місце попереду таких брендів, як Adidas. Іншим зовнішнім фактором є середні ціни за клік для Вашої галузі. Продовжуючи попередній приклад, середня ціна за клік для ключової фрази «штани для йоги» становить 2,50 грн. Це означає, що новий учасник цієї галузі може конкурувати з основними гравцями, просуваючи свій сайт за допомогою платних рекламних кампаній. З іншого боку, в деяких галузях середня ціна за клік – значно вище. Деякі з найдорожчих ключових фраз можуть перевищувати 50 грн. за клік, наприклад, «нерухомість». Нарешті, Вам потрібно враховувати Ваш рекламний бюджет. Ви можете брати участь у кампанії за все за 200 або 300 гривень в день, якщо цього дозволяє Ваш бюджет. Навіть при мінімальних витратах реклама PPC дає Вам інструменти для активного тестування Вашого сайту і поведінки користувачів. Можливість спільної реклами PPC і SEO В кінцевому рахунку найуспішніша стратегія не зводиться до PPC проти SEO. Найкращим варіантом є спільне використання цих стратегій для створення інтегрованої кампанії інтернет-маркетингу. Використовуючи їх разом, Ви можете швидко і ефективно збільшувати трафік, таким чином, збільшувати продажі на Вашому сайті.