Кейс із запуску online-реклами для мережі магазинів чоловічого одягу
З квітня 2019 року KPI з вартості переходу був перевиконаний, тобто, ціна за перехід склала на -21,05% менше за планові показники. ВИХІДНІ ДАНІ:
Період | Квітень 2019 р. |
Ніша | Мережа магазинів брендового чоловічого одягу + мережа франчайзингових брендових магазинів |
Послуги | Продаж брендового чоловічого одягу та аксесуарів |
Проект | Бренд надає можливість купити товар зі знижкою протягом обмеженого акційного періоду |
Завдання | Залучення цільової аудиторії на сайт через канали платного трафіку з заданими KPI з вартості залучення |
РЕЗУЛЬТАТИ РК В КОНТЕКСТНО-МЕДІЙНІЙ МЕРЕЖІ
ВИКОНАНІ РОБОТИ Основним KPI даної рекламної кампанії було залучення цільової аудиторії на сайт через канали платного трафіку з метою ознайомлення з умовами проведеної Акції в рамках затверджених KPI по вартості залучення. Додатковими ключовими показниками ефективності були: охоплення, переходи на сайт, СTR%. Згідно з відпрацьованої стратегії просування по проекту проведено наступні роботи:
- аналіз видачі за пріоритетними запитами;
- аналіз і відбір тематичних площадок для розміщення банерної реклами;
- підготовлено та передано в роботу рекомендації з креативу і посадкової сторінки;
- вбудований код Facebook Pixel;
- запуск оголошень, націлених на залучення релевантного трафіку на сайт;
- запуск GDN-кампаній в медійній мережі Google, запуск ремаркетингу на аудиторію лояльних користувачів (Google/Facebook/Instagram);
- оптимізація переліку GDN-площадок для відображення банерної реклами на якісних сайтах;
- робота з семантикою і типами відповідності (розширення семантики, додавання нових ключових запитів);
- збір мінус слів, кроссмінусовка кампаній;
- оптимізація вартості переходу.
РЕЗУЛЬТАТИ За підсумком проведення рекламної кампанії перевиконані всі планові показники! План з охоплення цільової аудиторії виконаний на 121,26%. Своєчасна зміна креативів в Google і соціальних мережах допомогла підтримати актуальність рекламних оголошень і добитися необхідної кількості переходів на сайт (план з переходів перевиконано, і становить 126,73%), відповідно, і перевиконано план по CTR% – 105,71%. Завдяки високій ефективності оголошень і налаштованому ремаркетингу середня ціна залучення нового користувача на сайт поступово знижувалася. Такий вид SEO просування дозволив залучати на сайт найбільш релевантний трафік, прогресивно виходячи на цільові показники рекламного бюджету. За період робіт нам вдалося знизити вартість залученого відвідувача на сайт на 21,05%.