Оформити заявку

Правила створення ефективних рекламних оголошень в Рекламної мережі Яндекса

Правила створення ефективних рекламних оголошень в Рекламної мережі Яндекса - Фото 1
22/10/2013
admin

Здавалося б, створити рекламне оголошення в Яндекс.Директ – справа дріб’язкова. Система дає всі необхідні підказки щодо формування бюджету і налаштувань оголошень. «Будь-яка людина може з легкістю запустити рекламну кампанію в Яндексі – було б бажання», – так думають багато. Однак випадки, коли контекстні оголошення не приносять рекламодавцю бажаного ефекту – не рідкість.

Реклама в інтернеті
Рекламні кампанії в інтернеті давно стали нормою для абсолютної більшості бізнесменів. Видів інтернет-реклами налічується сьогодні багато. Це і популярне пошукове просування (SEO); просування в соціальних мережах (SMM, SMO); таргетинг в соціальних мережах; тізерна і відеореклама; статейний маркетинг; і, звичайно, контекстна реклама.

Контекстна реклама, мабуть, найбільш затребувана серед рекламодавців, оскільки при найменших витратах бюджету і часу на налаштування і запуск кампанії, в порівнянні з іншими видами реклами в інтернеті, дає відмінні результати. Однак щоб ваші зусилля не пропали даром, потрібно серйозно підходити до питання розміщення будь-якої реклами в інтернеті і врахувати всі нюанси і тонкощі запуску рекламної кампанії в мережі.

Переваги реклами в інтернеті вже давно очевидні не лише фахівцям з реклами. Проте, багато рекламодавців, бажаючи заощадити і розміщуючи рекламу в мережі самостійно, до сих пір не вміють ефективно використовувати кошти, що витрачаються на інтернет-рекламу. І це не дивно. На жаль, до сих пір далеко не всі власники бізнесу ставляться серйозно до реклами в інтернеті, що і призводить в результаті до бездумним витрат.

Можливості для рекламодавців в Рекламної мережі Яндекса
Бізнесмени, орієнтовані на російського споживача, вважають за краще просувати свої товари та послуги через Рекламної мережі Яндекса (РМЯ), тому що вона є однією з найбільш відвідуваних мереж Рунета.

Розміщення контекстної реклами в РСЯ дає відмінні результати. Перш за все тому, що Рекламна мережа Яндекса – це не тільки портал Яндекс.ру, а й інші якісні сайти з високою відвідуваністю. Серед них: Mail.ru, Avito.ru тощо. А це значить, що розміщуючи оголошення в РСЯ, ви маєте можливість залучити максимально можливу кількість цільових відвідувачів на сайт вашої організації. Це, зрозуміло, далеко не єдине, хоча і найбільш істотне, перевага розміщення контекстних оголошень в РСЯ.

Рекламна мережа Яндекса постійно прагне до того, щоб забезпечити рекламодавцям якомога більше можливостей для залучення клієнтів. Сьогодні кожен рекламодавець має можливість розмістити не тільки текстове оголошення, а й додати до нього барвисте зображення, яке дозволить виділитися з маси інших подібних оголошень і привернути увагу інтернет-користувачів.

Звичайно, існують певні умови показу зображень в оголошенні. По-перше, на майданчику, де буде демонструватися реклама, Вам необхідно включити показ картинок, а по-друге, ставка за клік по вашому рекламному оголошенню повинна бути більше 3-х рублів. Також існують обмеження за розміром і вирішенню розміщуються картинок, про які вам повідомить система.

Ефективність контекстної реклами – ключ до розгадки
Картинки – це, безумовно, важливо, але все ж головним «дійовою особою» будь-якої реклами і для будь-якого носія виступає текст. Тексту потрібно приділити максимальну увагу при запуску контекстної реклами, оскільки в кінцевому підсумку саме він стає мірилом ефективності будь-якої рекламної кампанії.

Професіоналам в рекламному бізнесі відомо, що часом одне-єдине слово може кардинально вплинути на всю рекламну кампанію в цілому. Що ж стосується створення текстів контекстних оголошень в Яндекс.Директі, то тут завдання ускладнюється ще й обмеженням кількості символів в заголовку і тілі оголошення. Довжина заголовка обмежується 33 символами, а довжина тексту – 75.

Як же вмістити в 108 символів все, що хочеш сказати, да так, щоб залучити потрібних відвідувачів? Для вирішення даного завдання існує кілька простих правил створення ефективних рекламних оголошень в РСЯ, дотримуючись яких ви, безсумнівно, досягнете збільшення віддачі від вкладених в рекламу коштів.

Рекламні оголошення для Яндекс.Директу – правила складання
Що потрібно робити?
Тема обов’язково повинен містити основне ключове слово, за яким ви хочете залучити відвідувачів. Також дуже бажано продублювати це ключове слово в тілі оголошення.
Текст повинен бути конкретним. В ідеалі для кожного ключового слова потрібно створювати окреме оголошення. Наприклад, якщо у вас інтернет-магазин, то створюйте оголошення під кожен з товарів, які ви продаєте або хочете просунути. Так, це довго, але зате приверне до вашої реклами увагу саме цільових відвідувачів і, в кінцевому підсумку, ваші зусилля і кошти на рекламу не будуть витрачені даремно.
Це правило актуально для складання тексту будь-якої реклами – вигода для споживача і заклик до дії. Наприклад, «Поспішайте придбати новорічні подарунки за низькими цінами. Тільки до кінця листопада ».
У тілі оголошення можна написати і про свої переваги, але не в загальному сенсі, наприклад – «низькі ставки по кредиту», а конкретно – «Кредити всім. 10% річних ».
Використовуйте мінус слова при складанні оголошень в контекстній рекламі Яндекс Директ, вони істотно підвищують конверсію.
Чого робити не потрібно?
Не лякайте потенційних клієнтів, розповідаючи їм про те, що ви найкращі, у вас найнижчі ціни і з вами ніхто не зрівняється в професіоналізмі. Все це вони зрозуміють, заглянувши на ваш сайт. В оголошенні такий хід не спрацює.
Не згадуйте назва компанії в заголовку і тілі оголошення, звичайно, якщо тільки ви не Coca-Cola або інший відомий бренд. В іншому випадку ніякого ефекту ви не отримаєте, тому як назва вашої компанії навряд чи розкриє суть вашої пропозиції.
Дотримуйтесь цих правил, і ви дуже швидко навчитеся створювати ефективні контекстні оголошення, які приведуть до вашої компанії нових постійних клієнтів.

Автор: Олексій Замурцев