Оформити заявку

Передноворічні покупки в інтернет-магазинах: як отримати максимум від свят

Передноворічні покупки в інтернет-магазинах: як отримати максимум від свят - Фото 1
23/12/2013
admin

Період покупки новорічних подарунків уже почався. В цей порівняно невеликий проміжок часу покупці входять в якийсь кураж, коли за лічені дні з вітрин і полиць торговельних центрів розмітають буквально все. За кілька днів до настання Нового Року, можна зробити грандіозний план продажів. А так як з кожним роком все більше і більше угод відбувається в інтернеті, покупці віддають перевагу онлайн-покупок, то вкрай важливо присутність будь-якого бізнесу в інтернеті.

Нижче, ми дамо Вам поради, які допоможуть Вам, вичавити максимальний прибуток з інтернет-магазину в передноворічний період:
Змініть дизайн (щоб він відповідав новорічного духу) .Первое, на що звертає увагу потенційний клієнт – дизайн сайту. Адже по суті сторінки сайту є вітриною вашого магазину. За оцінками фахівців, перше враження від дизайну складається менш ніж за 10 секунд. І потрібно докласти максимум зусиль, щоб воно було позитивним.

Додайте в кольори святкові розмальовки, виставте на головній сторінці ваші новорічні супер пропозиції, розмістіть вітальний текст і листівку. Однак не варто перестаратися з розкручуванням веб сайту, якщо у вас серйозна компанія, давно присутня на ринку. Внаслідок перетворень головна сторінка стане схожа на житло Діда Мороза, ви не тільки не знайдете нових клієнтів, але і можете втратити старих. Все добре в міру.

Займіться SEO оптимізацією вашого сайту з урахуванням передноворічних розпродажів. Зробіть глибокий аналіз вашого асортименту і попиту на товар з боку споживачів, порівняйте аналогічні дані за минулорічний період, проведіть аналіз конкурентів.

Виходячи з вищесказаного, підберіть ключові слова таким чином, щоб вони відображали ваші основні переваги на даний період. Наповнюйте сайт щодня новим ексклюзивним контентом та ілюстраціями.

Підберіть асортимент виходячи з поточної кон’юнктури ринку та аналізу пошукових запитів. Наприклад, «новорічні подарунки для колег», «подарункові набори своїми руками», «новорічний подарунок до 100 грн» і т. Д. Створіть відповідні посадочні сторінки на сайті. Організуйте спецпропозиція на товари підвищеного попиту. Адже знизивши ціни на надпопулярним продукцію, ви зможете залучити нових клієнтів, і завдяки «суміжних» покупкам, отримаєте додатковий прибуток.

Поцікавтеся заздалегідь наявністю товару на складі і домовтеся про отримання від постачальника своєчасної та достовірної інформації про залишки.

Приділіть особливу увагу доставці. Якщо у вас існує власна служба доставки, то число кур’єрів на передноворічний період варто збільшити, найнявши додатковий персонал.

Якщо ж користуєтеся послугами кур’єрських служб – поцікавтеся як у них справи з підготовкою до Нового Року. Адже якщо не зробити цих простих кроків, то багаторазовий ріст продажів може обернутися не тільки отриманням надприбутку, а й головним болем в зв’язку з нестачею і несвоєчасну доставку продукції.

Велике значення мають всілякі акції, знижки, розпродажі, розстрочки і т.д. Однак розмір знижки не безмежний і, в той же час, у багатьох покупців вона викликає фактор недовіри. Більше довіри і інтерес потенційних покупців викличуть всілякі конкурси, лотереї, розіграші та т.д.

Проведіть додаткову роботу в соціальних мережах і медіа. Як показує практика, більшість покупців вважають за краще бренди, розкручені в популярних мережах. Тут все залежить від вашої фантазії – починаючи від оригінального новорічного відео привітання і колажів, закінчуючи всілякими конкурсами та лотереями.

Боковий вівтар особливу увагу мобільної версії сайту і відповідної контекстній рекламі. До 30% покупок здійснюється через смартфони, що особливо буде актуально в період передноворічної метушні і економією часу потенційних клієнтів.

Успішних продажів, і з Новим Роком Вас!