Оформити заявку

Кейс по SEO просування магазину брендового одягу та аксесуарів

Кейс по SEO продвижению магазина брендовой обуви и аксессуаров - Фото 1
05/10/2020
admin

 

ВИХІДНІ ДАНІ:

Період Вересня 2017 року – по зараз
Ніша інтернет-магазин взуття та аксесуарів
Асортимент товарів понад 1 500 товарів в 56 товарних категоріях
Завдання збільшення органічного трафіку і висновок позицій в ТОП, з метою збільшення кількості продажів протягом року
Ефективність збільшення органічного трафіку, зниження показника відмов, висновок позицій в ТОП

 

Результати

 

Кейс по SEO просування магазину брендового одягу та аксесуарів - Фото 1 Кейс по SEO просування магазину брендового одягу та аксесуарів - Фото 2 Кейс по SEO просування магазину брендового одягу та аксесуарів - Фото 3 Кейс по SEO просування магазину брендового одягу та аксесуарів - Фото 4
ПРИРОСТ
ОРГАНИЧЕСКОГО
ТРАФИКА
За период с сентября 2017
года по июль 2018 года,
прирост трафика вырос
на 1 057,52%
КОЛИЧЕСТВО
ЗАПРОСОВ В ТОП 30
Большинство высокочастотных запросов занимают верхние позиции выдачи.
С сентября 2017 года по июль 2018 года, позиции выросли:
в ТОП 3 на 2 600%, в ТОП 10 на 1 338%, в ТОП 30 на 375,00%
КОНВЕРСИИ

С сентября 2017 г. по июль 2018 г. количество конверсий выросло на 1 167,50%

ДОХОД

С сентября 2017 г. по июль 2018 г. доход вырос на 912,95%.

 

Роботи по внутрішній оптимізації сайту, зовнішньому просуванню і обрана тематична стратегія принесли позитивний результат.

Підсумок SEO-просування за рік роботи над проектом – приріст неоплачуваної пошукового трафіку + 1 057,52%.
У кількісному показнику органічний трафік збільшився в 11,5 рази, що дозволило по результатами липня перевищити планові показники серпня 2018 року.

Кейс по SEO просування магазину брендового одягу та аксесуарів - Фото 5

Одним з якісних показників просування проекту є приріст кількості нових користувачів на сайт.

За період просування змогли збільшити приплив нових користувачів на 712,92%. Співвідношення повернулися користувачів поліпшили на 29,01%.

Кейс по SEO просування магазину брендового одягу та аксесуарів - Фото 6

При розробці стратегії просування інформаційно – освітнього порталу був обраний метод просування по широкому семантичному ядру, яке включає низько, середньо і високо приватні запити.

Результатом робіт за пів року є вивезення 950 запитів в ТОП-30.

Кейс по SEO просування магазину брендового одягу та аксесуарів - Фото 7

 

Виконані роботи

Проект на старті

Інтернет-магазин був на піддомені, на основному домені знаходився каталог з вибірковим набором сторінок товарів. Магазин був без адекватної структури і фільтрів. На сайті не було встановлено SSL сертифікат.

Тематична оптимізація

  • Збір семантичного ядра по ВЧ, СЧ і НЧ запитам;
  • OnPage оптимізація на всіх категоріях сайту;
  • Написання контенту на сайт, оптимізованого під ключові запити з використанням принципів LSI.

 

Технічна оптимізація

  • Створення каталогу інтернет-магазину на основному домені;
  • Переїзд сайту на https;
  • Налаштування редиректів зі сторінок поддомена на сторінки каталогу основного домену;
  • Створення сторінок популярних фільтрів і їх часткова оптимізація;
  • Закриття дублів сторінок товарів;
  • Закриття технічних сторінок;
  • Коригування файлу robots.txt;
  • Створення карти сайту sitemap.xml;
  • Оптимізація сторінок пагінацію.

 

Зовнішнє просування

  • Розміщення статей з посиланнями на тематичних або новинних високотрастових ресурсах:
    Кейс по SEO просування магазину брендового одягу та аксесуарів - Фото 8
  • Розміщення в:
    Кейс по SEO просування магазину брендового одягу та аксесуарів - Фото 9
  • Робота з соціальними сигналами:
    Кейс по SEO просування магазину брендового одягу та аксесуарів - Фото 10
  • Крауд-маркетинг.

Залишайте заявку на SEO просування сайту будь-якої тематики, і наші менеджери зв’яжуться з Вами найближчим часом!

жутся с Вами в ближайшее время!