Оформити заявку

Гнучкі стратегії призначення ставок: коли Google працює за вас

Гнучкі стратегії призначення ставок: коли Google працює за вас - Фото 1
19/11/2020
admin

Підвищити ефективність роботи з контекстною рекламою вам допоможуть гнучкі стратегії призначення ставок. Вони легко налаштовуються, при цьому значно спрощують роботу, заощаджуючи ваш час. Про тонкощі роботи з гнучкими стратегіями призначення ставок – в статті блогу PPC Hero, яку ми перевели для вас.

Гнучкі стратегії призначення ставок потрібні, щоб перекласти частину своєї роботи на плечі автоматизованих алгоритмів Google AdWords.

Перевага гнучких стратегій призначення ставок полягає в тому, що вони дозволяють поставити автоматизовані правила формування ставок як для певного ключового слова або групи оголошень, так і для декількох кампаній одночасно. При цьому у вас є можливість включати гнучкі стратегії з вашими власними настройками для одних ключових слів, а для інших застосовувати ручне регулювання.

Більшість гнучких стратегій призначення ставок застосовуються до вже запущеним кампаніям, які мають достатню статистику. В іншому випадку ви ризикуєте отримати некоректні дані.

Керувати гнучкими стратегіями можна безпосередньо із загальної бібліотеки:

Крім того, доступ до параметрів стратегій ви можете отримати через інтерфейс Стратегій призначення ставок:

5 основних типів гнучких стратегій призначення ставок

Розглянемо основні типи стратегій, які за умовчанням доступні для створення в бібліотеці. Ви можете вибрати ті, які необхідні для вирішення ваших завдань і налаштувати їх залежно від ваших потреб.

 Максимальна кількість кліків

Якщо вашою метою є швидке збільшення відвідувачів вашого сайту, максимізація кліків – це те, що вам потрібно.

При використанні цієї опції, Google встановлює таку ставку, яка дозволить отримати максимум кліків в межах заданого бюджету. До речі, це саме та стратегія, яку можна підключити для запускається кампанії, яка не має статистики.

Порада. Бажано буде встановити верхню межу ціни, щоб кампанія не «з’їла» разом все кошти. Також ви можете встановити денний бюджет для певних ключових слів, груп оголошень або кампаній.Бажано буде встановити верхню межу ціни, щоб кампанія не «з’їла» разом все кошти. Також ви можете встановити денний бюджет для певних ключових слів, груп оголошень або кампаній.

 Цільова ціна за конверсію

Google AdWords підбирає ставки таким чином, щоб при заданому обсязі коштів отримувати максимум конверсій за кожною ставкою.

Целевая цена за конверсию. Контекстная реклама. Гибкие стратегии Google Adwords

Ви можете встановити максимальну ставку оплати за дію для груп оголошень або кампаній. Це гнучка версія оптимізатора ціни за конверсію. Дана стратегія застосовна тільки на рівні кампаній і груп оголошень.

 Симулятор конверсію

У цій стратегії AdWords сам підбирає ставку для зниження вартості конверсії.

Коли ви вибираєте оптимізатор ціни за конверсію, Google підвищує і знижує ставку, в залежності від ймовірності конверсії по ній. Таким чином підбирається оптимальна ставка, при якій конверсія буде максимальною.

Що цікаво: AdWords застосовує оптимізацію ціни, починаючи з невеликої частини від заданих ключових слів. Це може бути 20-30%. Якщо по цій групі ключів вдається поліпшити показники, Google застосовує алгоритм вже на 50% ключових слів. Ну і так далі. Це хороша страховка від некоректного застосування алгоритму оптимізації сайту за ціну конверсії.

Порада: періодично підвищуйте максимальну ставку по найбільш ефективним ключовими словами, тому що AdWords не піднімає поставлену ціну вище ніж на 30%.

 Цільове положення на сторінці пошуку

Вибір розташування на сторінці дозволяє вам націлити на певну область сторінки пошукової видачі.

Якщо ви знаєте, що є певні ключові слова, групи оголошень або кампанії, які повинні з’являтися у верхній частині сторінки, ви можете дозволити Google автоматично підбирати для цього розмір ставки.

При включенні цієї функції ви можете вибрати розміщення вгорі або ж «будь-яку позицію на першій сторінці результатів пошуку», якщо для вас принципово бути просто на першій сторінці видачі.

01

Важливо розуміти, що Google не гарантує, а тільки «намагається забезпечити» вбрання положення оголошень. Воно може бути іншим, залежно від поведінки конкурентів і показника якості (QS).

Порада. Якщо ви не впевнені на 100%, що задане положення вашої реклами призведе до необхідного підвищення конверсії, то цей крок може бути досить ризикованим. Само по собі перебування в топі пошукових результатів швидше за все дасть вам багато кліків, але це можуть бути неякісні відвідувачі. Якщо ви розкручуєте свій бренд або просто хочете збільшити відвідуваність свого ресурсу – ok. Але якщо вам потрібне зростання конверсій, будьте обережні, вибираючи Цільове положення на сторінці пошуку.

 Цільова рентабельність інвестицій

При виборі цієї стратегії AdWords самостійно визначає кількість і якість конверсій, намагаючись домогтися заданої рентабельності інвестицій. Досить просто, чи не так? Але перш переконайтеся в наступному:

  • у вас повинно бути мінімум 30 конверсій за останні 30 днів, без серйозних стрибків або перерв;
  • ви повинні не тільки включити відстеження, а й задати цінність конверсій.

Рентабельність інвестицій може коливатися, але її середнє значення Google «постарається» утримувати максимально близько до заданого. Ставки змінюються для кожного аукціону в залежності від даних, одержуваних в режимі реального часу.

Як висновок хотілося б звернути вашу увагу на той факт, що різні стратегії вирішують різні завдання. Тому вам необхідно точно визначитися, яка саме мета стоїть перед вами, перш ніж ви будете запускати будь-яку зі стратегій призначення ставок. І, звичайно ж, не переставайте експериментувати. При цьому зберігайте контроль над результатами: застосування автоматизованих рішень від Google в різних випадках буде надавати різний ефект – виберіть найбільш ефективні з них, а з неефективними продовжуйте експериментувати вручну.

Завжди користуйтеся свіжими рішеннями для оптимізації роботи з рекламними кампаніями. Це економить ваш час, сили і гроші.