Оформити заявку

Диспетчер тегів: приведи свої теги в порядок

Диспетчер тегів: приведи свої теги в порядок - Фото 1
15/10/2013
admin

Для відстеження веб-трафіку Google надає зручний безкоштовний інструмент, який отримав назву Google Tag Manager або Диспетчер тегів. Для чого ж потрібен Диспетчер тегів? Перш за все, він дає можливість швидко і безпечно об’єднати всі теги веб-ресурсу в єдиний фрагмент коду, який буде управлятися безпосередньо за допомогою веб-інтерфейсу.

Таким чином, за допомогою Google Tag Manager можна додавати і навіть покращувати свої теги на веб-ресурсі, не вдаючись при цьому до допомоги професійних програмістів і не переписуючи код станиці. Завдяки чому у інтернет-маркетологів розширюються можливості застосування різних технологій, а веб-майстри значно економлять свій час, так як їх роботу виконує Диспетчер тегів.

Щоб розібратися в принципі роботи Google Tag Manager, необхідно ознайомитися з деякими базовими поняттями. Наприклад, що собою являє тег. Тег – це якийсь фрагмент JavaScript-коду, який передає серверу Google певну інформацію. До появи такого інструменту, як Google Tag Manager, фрагменти коду доводилося вписувати в вихідний код сайту вручну. Цей процес вимагав багато часу і зусиль. З Диспетчером тегів той же обсяг роботи можна виконати за лічені секунди, так як немає необхідності змінювати вихідний код, а досить в інтерфейсі вказати, які теги необхідно використовувати і коли їх треба активувати. Решту роботи виконає Google Tag Manager.

На практиці все виглядає наступним чином. Для повноцінного функціонування Диспетчер тегів досить використовувати всього один тег, який є, так званим, «контейнером», що об’єднує всі теги веб-ресурсу (наприклад: Google Analytics, відстеження конверсій в AdWords, лічильник і продажу DoubleClick Floodlight, ремаркетинг у Медійній мережі та так далі). Після розміщення на інтернет-ресурсі «тега-контейнера» в акаунті Google Tag Manager можна здійснювати додавання, оновлення та управління тегами.

Слід також зазначити, що Диспетчер тегів надає широкі можливості для ефективного аналізу. Наприклад, в одному акаунті можна управляти тегами як одного веб-ресурсу, так і декількох. Крім цього, для одного Google аккаунта можна створити кілька Google Tag Manager акаунтів. Але як показала практика, для одного інтернет-проекту цілком достатньо одного аккаунта Диспетчера тегів.

Отже, Google Tag Manager – це ще один вдалий інструмент компанії Google, який істотно розширює можливості сучасного маркетолога. Напевно, як і більшість нововведень, даний сервіс для початківця користувача може здатися на перший погляд досить складним і незрозумілим. Але вже через кілька хвилин ознайомлення з інструкцією стає зрозуміло, що застосовувати на практиці цей інструмент нескладно, а можливості, які він надає, важко переоцінити. Перш за все, Google Tag Manager дає можливість відповісти на основні питання, які цікавлять кожного маркетолога – це звідки приходять відвідувачі, як вони взаємодіють з сайтом, і звичайно, найважливіше питання – ефективність фінансових вкладень в рекламні кампанії. Google Tag Manager значно полегшить вашу роботу з просування сайту.