Оформити заявку

Правильне семантичне ядро для вашого інтернет-магазину

Правильне семантичне ядро для вашого інтернет-магазину - Фото 1
28/01/2014
admin

Досить часто досвідчені фахівці з просування сайтів і веб-майстри під час аудиту Інтернет-ресурсу стикаються з проблемою, так званих «циклічних посилань».

Циклічні посилання – це ті посилання, які спрямовують користувача на ту ж саму сторінку, на якій вони розташовуються. Простіше кажучи, вони направляють користувача по колу, тобто вводять в оману, що само по собі не дуже приємно для користувача, так і пошукові системи далеко не вітають такі рішення.

Циклічні посилання необхідно максимально уникати, тим більше, що і при просуванні сайту користі вони ніякої не приносять.

Звичайно, існують цілком об’єктивні причини, за якими такі посилання просто необхідні.

Наприклад, дуже часто циклічні посилання у своєму розпорядженні на головній сторінці сайту в самій назві проекту, на його логотипі або ж в меню шаблону. Для чого це треба? Таке посилання потрібна для переходу з внутрішніх сторінок на головну, для більш зручної навігації по сайту. Але вона не має сенсу в рамках «з головної сторінки на головну», тому, якщо відвідувач знаходиться на головній сторінці, таку посилання необхідно відключати.

Можна зробити простіше, наприклад, залишити посилання тільки в назві, після чого зайти в файл header.php і вписати наступне, замість коду виведення назви, в якому розташована посилання:

< ?php
if(!is_front_page() || is_paged())
echo “Назва свого блогу на CMS WordPress.”;
else
echo “Назва свого блогу на CMS WordPress.

NB! Зверніть увагу, що замість https://seomarket.ua/blog/seomarket потрібно прописувати url свого сайту.

Іноді циклічні посилання можна зустріти в меню сайту, їх функціонування також викликає сумнів, оскільки відвідувач вже клікнув на неї і потрапив на вказану статтю.

За великим рахунком, це дрібниці, на які можна і не звертати жодної уваги, як радять багато досвідчені фахівці. Але при бажанні, можна внести певні корективи, і сайт буде працювати більш якісно. Отже, для того, щоб дана циклічна посилання не працювала, в той час, коли користувач знаходиться в адміністративному меню сайту (CMS WordPress), необхідно зайти в файл functions.php поточної теми і додати наступне:

function no_link_current_page( $p )
return preg_replace( ‘%((current_page_item|current-cat)[^< ]+)[^>]+>([^< ]+)%’, ‘$1$3’, $p, 1 );

add_filter( ‘wp_list_pages’, ‘no_link_current_page’ );

add_filter( ‘wp_list_categories’, ‘no_link_current_page’ )

Поза всяким сумнівом, що іноді більш доцільним рішенням для створення динамічного сайту без всяких циклічних посилань, може стати використання perl, а не php. У багатьох випадках таке рішення буде вірним, оскільки сайт буде унікальним для пошукових систем. Але якщо веб-ресурс уже створений і непогано функціонує на php, позбутися від циклічних посилань не так вже й складно.

В рамках даної теми хотілося б торкнутися і питання, що стосується такої поширеної проблеми, як зовнішні посилання, які ведуть на інші ресурси.

Як відомо, велика кількість зовнішніх посилань, (а цим грішать багато початківці фахівці, в надії зробити сайт більш функціональним і зручним для користувачів), істотно знижує вагу самого інтернет-проекту. Іншими словами, такі посилання здатні забрати кількість посилань сайту. Численні лічильники, закладки на соціальні мережі, банери, текстові посилання на ресурси партнерів та інше істотно знижують вагу вашого сайту.

Як правило, такі «партнерські» посилання розміщуються в футере, зміст якого відображається однаково на всіх сторінках веб-ресурсу, тобто виходять, так звані, «наскрізні посилання». Такі посилання користі приносять мало, але, при цьому, витрачають контрольний вагу кожної сторінки, а для пошукових систем – це є «тривожним дзвіночком». Тому не варто дивуватися, якщо до вашого сайту пошуковики почнуть застосовувати каральні санкції.

Ще один момент, який стосується зовнішніх рекламних посилань сумнівного змісту. На просторах всесвітньої павутини іноді можна зустріти хороші, якісні ресурси, наприклад, інформаційного змісту, на сторінках яких розташовується реклама, м’яко кажучи, сумнівного характеру – в кращому випадку посилання, які ведуть на сайти знайомств або пропонують інтимні послуги. Наявність такої реклами з одного боку, можна зрозуміти – це хороший заробіток для власника сайту. Але, з іншого боку, досить часто, за такі «брудні гроші» доводиться дорого платити – наприклад, місцем на останній сторінці пошукової видачі або, того гірше, «баном».

Вихід один – відмовитися від рекламних посилань, які не мають ніякого відношення до тематики вашого ресурсу та оптимізації сайту.

У світлі вище описаного можна зробити висновок, що посилання бувають корисними і не дуже, але, тим не менш, без них не обійтися. Якщо посилання заважають коректному функціонуванню сайту, наприклад, деякі циклічні або «наскрізні» посилання, їх краще прибрати або допрацювати. Решта – використовувати в міру необхідності, не перевантажуючи інтернет-проект зайвим функціоналом.