Критерії вибору зовнішніх посилань

Ключове місце в SEO оптимізації сайту складають зовнішні посилання.

Спробуємо ж розібратися, за якими основними параметрами слід вибирати майданчики для розміщення таких посилань. Спочатку з’ясуємо для чого ж розміщувати зовнішні посилання і яку роль вони відіграють у просуванні сайту.

Алгоритм ранжирування, названий на честь його творця Ларрі Пейджа – Page Rank – був запатентований в США в 2001 році. Основна суть його роботи полягає в тому, що сайт повинен купувати тим “більшу вагу”, чим більше сторінок на нього посилаються і чим “важливіше” ці сторінки.

Але варто відзначити той факт, що далеко не всі зовнішні посилання будуть корисні для просування сайту, існують і відверто негативні. До них відносяться: контрольний спам (розміщення ідентичних посилань на різних джерелах), розміщення одноманітних матеріалів на різних ресурсах, пост однакових повідомлень в коментарях до блогів і т. д.

Основними критеріями при виборі сайту – “донора” є наступні:

  • Невелика кількість зовнішніх посилань зі сторінки і з сайту донора.
  • Солідний вік сайту донора.
  • Велика кількість відвідувачів (чим більше, тим краще, якщо середньодобова відвідуваність менше 30 осіб – не варто використовувати цей майданчик в якості донора), згадка домену сайту-донора (чим більше, тим краще, не менше 200 на добу). Має значення також дата закінчення реєстрації домену (якщо він продовжений більш ніж на один рік вперед – це свідчить про серйозні наміри автора проекту). Потрібно пам’ятати про можливу різниці в періоді реєстрації домену та розміщенні сайту – саме вік сайту важливий для нас при ухваленні рішення про вибір “донора”.

Критерии выбора внешних ссылок

Проіндексованості сторінок сайту в Яндексі і Google – сторінка непроіндексованої основними пошуковими системами нам не цікава і ніякого ефекту від розміщення посилання на ній ви не досягнете.

PR-сторінки і ТИЦ також мають значення при виборі сайту-майданчика. Вони повинні бути відмінні від 0, оптимальним же для ТІЦ є значення від 30 до 1000 (нижче 30, це, швидше за все – сателіти, понад 1000 – не має практичної цінності). PR головної сторінки повинен бути рівний 1 або вище.

Число зовнішніх посилань – чим менше, тим краще. Якщо їх значення перевищує кількість посилань ведучих на сайт, на 20% і більше – не варто купувати зовнішні посилання на даному проекті це тільки негативно позначиться на seo оптимізації і просуванні сайту.

Важливе значення також має тематичність посилання. Не слід розміщувати посилання про продаж будматеріалів на кулінарному порталі. Чим ближче тематичність сайту до вашого – тим краще. Ідеальним варіантом буде, якщо текст сторінки, на якій ви купуєте посилання, містить потрібні вам ключові фрази, і вона буде розміщена на початку статті.

Присутність сайту в DMOZ і Яндекс каталозі. Наявність “донора” ЯК або в ODP – важливий показник, ознака надійності сайту і довіри до нього з боку пошукових систем.

Вміст сайту. Сюди слід віднести ряд важливих показників – наповненість сайту – він повинен містити унікальні, регулярно оновлювані, різноманітні і цікаві матеріали. Статті повинні бути змістовними і не менше 1800 знаків. Варто також звернути увагу на дизайн сайту – візуально видно серйозний це проект або ж сателіт, спеціально заточений під продаж посилань.

Наповненість рекламою. Крім описаного вище кількості зовнішніх посилань, сюди включена всіляка реклама – банерна реклама, рекламні статті, POP-upи, iframe-реклами, купи тізерів і т.д. Чим більше реклами – тим, отже, нижче оцінка.

Посилання на сайт – перевіряємо зворотні посилання, так звані “беки”. Чим їх більше, тим краще.

З огляду на всі перераховані вище критерії, ідеальний сайт-майданчик для розміщення зовнішніх посилань повинен виглядати наступним чином:

  • вік – не менше 3 років;
  • відвідуваність – понад 300 чол. на добу;
  • присутність в каталогах DMOZ і Яндекс;
  • ТІЦ – 100-300;
  • згадка домену – понад 5000 разів;
  • число зовнішніх посилань на сайті – не більше 5;
  • мінімум реклами;
  • унікальний контент, наближене за тематикою до вашого;
  • стильний дизайн.

Завжди радий відповісти на ваші запитання і дати консультацію!

Мої контакти:

Скайп: serega.creator

Пошта: shirokun.sergey@gmail.com

З повагою, Провідний СЕО-фахівець

Сергій Шірокун

Автор: Сергій Шірокун

Оставить комментарий

avatar
  Подписаться  
Уведомление о