Кейс з РРС просування Торгівельно-розважального комплексу

 

З березня 2019 року, кількість переходів на сайті склала –  376,95%.

ВИХІДНІ ДАНІ:

 ПеріодРекламна кампанія з періодом в 2 тижні  – березень 2019 р
НішаТоргівельно-розважальні центри

Послуги, що надаються

Офлайн магазини роздрібної торгівлі. Банки. Туристичні агентства. Кінотеатр. Ігроленд. Ресторани і кафе
ЦільПроведення охоплюючої рекламної кампанії з інформування цільової аудиторії про заходи та акції ТРЦ
ЗадачаВиконання KPI за кількістю переходів на сайт, вартості кліка, кількості переглядів ролика в YouTube і вартості перегляду

РЕЗУЛЬТАТИ З РК В КОНТЕКСТНО-МЕДІЙНІЙ МЕРЕЖІ



ВИКОНАННЯ ПЛАНУ З ПЕРЕХОДІВ НА САЙТ

За період рекламної кампанії KPI з кількості переходів на сайт перевиконаний на

376,95 %



ЗНИЖЕННЯ ВАРТОСТІ КЛІКУ

Вартість кліку знижена  від планової на 79,04 %



РІСТ
CTR

За підсумком рекламної кампанії показник взаємодії користувачів з рекламою зріс до 1,09 % (план – 0,35%)

Основне завдання проведення даної рекламної кампанії – за короткий період досягти максимального охоплення ЦА з метою інформування про майбутню акцію і захід в ТРЦ.

Завдяки якісному налаштуванню і оптимізації РК всі планові показники KPI перевиконані: кількість фактичних переходів на сайт на 376,95% більше запланованих, вартість кліка знижена на 79,04%. Точне налаштування таргетингу ЦА дозволило досягти показника коефіцієнта взаємодії, що перевищує плановий 211,42%.

РЕЗУЛЬТАТИ РК В YouTube


ВИКОНАННЯ ПЛАНУ З ПОКАЗІВ НА
YouTube

За період рекламної кампанії KPI з показів ролика перевиконано на 121,95%


ЗНИЖЕННЯ ВАРТОСТІ ПЕРЕГЛЯДУ РОЛИКА

Вартість перегляду знижена від планової на 60,00%


РІСТ
VTR

За підсумком рекламної кампанії показник взаємодії користувачів з рекламою зріс до 38,18% (план – 35%)

В рамках даної РК був запущений формат відео реклами на каналі YouTube. Результат цієї кампанії перевищив планові KPI: кількість показів ролика вище на 121,95%, ціна перегляду нижча на 60% .

ПІДСУМКИ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ

Обравши ефективні інструменти для даного типу РК фахівці змогли перевиконати всі планові показники, збільшивши тим самим ефективність проведення даної РК в цілому.

Результатом рекламної активності стало залучення ЦА на захід, що проводиться в рамках планового бюджету на просування.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *