Кейс по SEO просування магазину брендового одягу та аксесуарів

З вересня 2017 по липень 2018 р дохід виріс на 912,95%, конверсії на 1 167,50%

ВИХІДНІ ДАНІ:

ПеріодВересня 2017 року – по зараз
Нішаінтернет-магазин взуття та аксесуарів
Асортимент товарівпонад 1 500 товарів в 56 товарних категоріях
Завданнязбільшення органічного трафіку і висновок позицій в ТОП, з метою збільшення кількості продажів протягом року
Ефективністьзбільшення органічного трафіку, зниження показника відмов, висновок позицій в ТОП

РЕЗУЛЬТАТИ

ПРИРІСТ
ОРГАНІЧНОГО
ТРАФІКУ

За період з вересня 2017
року по липень 2018 року,
приріст трафіку виріс
на 1 057,52%

 

КІЛЬКІСТЬ
ЗАПИТІВ У ТОП 30

Більшість високочастотних запитів
займають верхні позиції видачі.
З вересня 2017 року по липень 2018 року,
позиції зросли:
в ТОП 3 на 2 600%
в ТОП 10 на 1 338%
в ТОП 30 на 375,00%

КОНВЕРСІЇ

З вересня 2017 по липень 2018 р
кількість конверсій зросла
на 1 167,50%

ДОХІД

З вересня 2017 по липень 2018 р
дохід виріс на 912,95%.

Роботи по внутрішній оптимізації сайту, зовнішньому просуванню і обрана тематична стратегія принесли позитивний результат.

Підсумок SEO-просування за рік роботи над проектом – приріст неоплачуваної пошукового трафіку + 1 057,52%.
У кількісному показнику органічний трафік збільшився в 11,5 рази, що дозволило по результатами липня перевищити планові показники серпня 2018 року.

Одним з якісних показників просування проекту є приріст кількості нових користувачів на сайт.

За період просування змогли збільшити приплив нових користувачів на 712,92%. Співвідношення повернулися користувачів поліпшили на 29,01%.

При розробці стратегії просування інформаційно – освітнього порталу був обраний метод просування по широкому семантичному ядру, яке включає низько, середньо і високо приватні запити.

Результатом робіт за пів року є вивезення 950 запитів в ТОП-30.

Виконані роботи

Проект на старті

Інтернет-магазин був на піддомені, на основному домені знаходився каталог з вибірковим набором сторінок товарів. Магазин був без адекватної структури і фільтрів. На сайті не було встановлено SSL сертифікат.

Тематична оптимізація

  • Збір семантичного ядра по ВЧ, СЧ і НЧ запитам;
  • OnPage оптимізація на всіх категоріях сайту;
  • Написання контенту на сайт, оптимізованого під ключові запити з використанням принципів LSI.

Технічна оптимізація

  • Створення каталогу інтернет-магазину на основному домені;
  • Переїзд сайту на https;
  • Налаштування редиректів зі сторінок поддомена на сторінки каталогу основного домену;
  • Створення сторінок популярних фільтрів і їх часткова оптимізація;
  • Закриття дублів сторінок товарів;
  • Закриття технічних сторінок;
  • Коригування файлу robots.txt;
  • Створення карти сайту sitemap.xml;
  • Оптимізація сторінок пагінацію.

Зовнішнє просування

  • Розміщення статей з посиланнями на тематичних або новинних високотрастових ресурсах:
  • Розміщення в:
  • Робота з соціальними сигналами:
  • Крауд-маркетинг.

Залишайте заявку на SEO просування сайту будь-якої тематики, і наші менеджери зв’яжуться з Вами найближчим часом!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *