Performance кейс для мережі АЗС

 

 

З Лютого 2019 року – Березень 2019, план з охоплення ЦА виконаний на 154,22%.


ВИХІДНІ ДАНІ:

ПеріодЛютий – Березень 2019 р.
НішаМережа АЗС
Послуги, що надаютьсяПродаж нафтопродуктів, а також повний спектр обслуговування клієнтів на АЗС
ЗавданняОхопна кампанія по залученню цільової аудиторії на сайт через канали платного трафіку (Google АdWords / Facebook / Instagram) для участі в Акції

РЕЗУЛЬТАТИ


Охоплення

 

 

За період promo кампанії план з охоплення
ЦА виконаний на 154,22%


Переходи на сайт

 

 

Виконання плану по переходам на сайт становить

103,69%



Вартість відвідувача

 

 

За період робіт планова ціна за перехід знижена на

5,24%

Основним якісним показником ефективності акційної рекламної кампанії є результат з охоплення ЦА і переходи на сайт з метою інформування про умови проведеної Акції.

При розробці стратегії просування були проаналізовані і обрані тематичні майданчики для розміщення банерної реклами, а також підготовлені рекомендації з креативу і посадкової сторінки.

Опрацювання таргетингу на зацікавлену аудиторію дозволило залучити на сайт цільової трафік, що вплинуло на перевиконання плану з охоплення ЦА на 154,22%, а з переходів на сайт – на 103,69% в рамках початково узгодженого бюджету.

Завдяки обраній стратегії рекламної кампанії і правильно підібраним інструментам вартість залученого відвідувача на сайт була знижена на 5,24%.

КаналиПланФактВиконання плану
Покази, к-ть.Кліки, к-ть.Покази, к-ть.Кліки, к-ть.Покази, %Кліки, %
Google АdWords
Facebook
Instagram
8 488 52245 75213 091 14747 441154,22%103,69%

Виконані роботи

1.Розміщення статичного брендування на трафікових майданчиках в мережі інтернет з метою максимального охоплення ЦА
2.Запуск GND кампаній в Медійній мережі Google, орієнтованих на аудиторію за інтересами “автомобільна тематика”
3.Налаштування ремаркетингу на аудиторію лояльних користувачів, які раніше були на сайті і цікавилися Акцією
4.Таргетована реклама в соц.мережах (Facebook / Instagram) на аудиторію, яка цікавиться автомобільною тематикою
5.Запуск ремаркетингу в Facebook та Instagram на аудиторію лояльних користувачів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *