Як аналізувати Аукціони з допомогою Google Data Studio

Дані про конкурентів дуже важливі для рекламодавців

і фахівців з контекстної реклами. Ці дані не завжди легко збирати і аналізувати. Зараз ми розповімо як це можна швидко і зручно зробити.

Як багато аналізуємо конкурентів зараз:

Поточний інтерфейс Google Ads

Це найпростіший метод – просто виберіть потрібні кампанії, потім перейдіть в розділ “Статистика аукціонів”

Результати не сильно вражаючі. Ні графіків або діаграм, також обмежені варіанти сегментації.

 Недоліки інтерфейсу

При перегляді або експорті даних з інтерфейсу ви не можете сегментувати кампанії і це ускладнює аналіз ваших даних. Єдиним варіантом є попередня фільтрація кампаній перед завантаженням даних.

Google Data Studio

В інтерфейсі Google Data Studio є чудова можливість отримувати дані на рівні кампаній. Ось короткий опис того, як можна налаштувати цей звіт:

Після того, як ви налаштуєте звіт, натисніть «Вид». Потім використовуйте меню, що розкриваються, щоб вибрати діапазон облікового запису і дати, а також будь-які конкретні кампанії, якщо це може бути застосовано.

Потім наведіть курсор миші на таблицю, поки не побачите три точки в верхньому правому куті. Натисніть ці точки, а потім виберіть “Завантажити CSV»,

Повторіть цей процес, але для даних кампаній –

Тут ви вже можете використовувати фільтри в Excel для перегляду і згортання даних, але мені подобається використовувати Google Таблиці, щоб скористатися функціональністю Query. Ще одна причина, по якій потрібно вивантажити дані з Data Studio, полягає в тому, можна створити графіки основних конкурентів по тижнях.

Також можна побудувати звіти, які продемонструють частку втрачених показів через рейтинг і бюджету. Якщо ви втрачаєте велику частку показів через рейтинг, зверніть увагу на свої ставки і показник якості.

Оставить комментарий

avatar
  Подписаться  
Уведомление о