Як зробити digital стратегію для сайту?

Сучасні темпи розвитку технологій не дають розслабитися ні на хвилину.
Реклама оточує нас всюди і все частіше вона “ходить”, “їсть” і навіть “спить” з нами в наших смартфонах. Світ настільки змінився за останні десятиліття і шляху назад немає, так що якщо хочеш бути успішним: підприємцем, журналістом, продавцем, президентом, та ким завгодно – діджиталізуйся!

Але розуміти суть цього слова мало для успіху. Для завоювання своєї інтернет території необхідні: аналіз, стратегія, знання і досвід.

Сьогодні інтернет – це потужна площадка для навчання, нетворкінгу, шопінгу, створення і розширення власного бізнесу, але не вміючи правильно використовувати цей загальнодоступний інструмент – ви приречені на поразку і розчарування.

Коли варто починати опрацювання стратегії?

Давайте почнемо по порядку! Абсолютно неважливо який продукт, послугу, бренд ви хочете вивести на ринок або просувати за допомогою цифрових інструментів, пам’ятайте – спочатку аналіз!

Вивчіть ваш продукт. Чи цікавий він ринку? Наскільки конкурентоспроможний? У чому його унікальність? Яку потребу клієнта він вирішує?

Якщо ви впевнені в обраному напрямку, зважили всі ризики і загрози, а також маєте розуміння перспектив в бізнесі, тоді приступаємо!

Місце digital стратегії в бізнесі?

Перший і головний крок – визначити місію і цілі вашої компанії. Щоб йти в довгострокову перспективу, важливо мати бізнес стратегію, адже від неї залежатимуть всі подальші ланцюжки ваших дій та командної роботи з підрядниками. Простими словами, це ваш план шляху компанії від точки “зараз” в точку “мета досягнута”.

Далі з’являється нове завдання – опрацювання маркетингової стратегії, яка направить діяльність на досягнення основних стратегічних цілей за допомогою різних маркетингових інструментів, в тому числі online інструментів.

Але перш ніж приступити до обговорення цифровий складової, важливо не пропустити ще один важливий сполучний елемент – комунікаційна стратегія, за допомогою якої ми будемо спілкуватися зі споживачем у всіх каналах просування, залишаючи ключові повідомлення, враження і нагадування про себе.

Брайан Халліган дуже правильно зауважив: “Зараз люди купують абсолютно не так, як лише кілька років тому, тому маркетологам потрібно пристосуватися або готуватися до вимирання”, тому важливо комунікувати зі споживачем по новому, відрізнятися, запам’ятовуватися і захоплювати! 

Бізнес → Маркетингова → Комунікаційна → Digital стратегія

Отже, не можна розглядати digital стратегію, як окрему складову успіху, так як вона є лише частиною серйозного ланцюжка послідовних стратегічних рішень і дій, велика частина яких лежить на вашому боці, як власника бізнесу і головного амбасадора бренду.

Чим можемо допомогти ми – performance агентства?

Для початку, ми допоможемо визначити ваше місце на ринку в онлайн, дізнатися докладніше конкурентів у вашій ніші, з якими інструментами вони працюють, а також обсяг вашої цільової аудиторії в різних каналах просування.

Після цього, можемо приступити до підготовки стратегії спираючись на ваші цілі і KPI. Давайте розглянемо наступні питання, які завжди безпосередньо лежать в змісті будь-якої стратегії:

Хто ми?

Без розуміння яку ключову цінність несе бренд світу, його місію і то, як це буде транслюватися, ви ризикуєте не тільки бюджетом на рекламу, але і втратою власного часу. Визначте себе, своє місце, свій потенціал і тільки після починайте говорити про себе в світ!

Хто наша ЦА?

Складіть докладний портрет вашого клієнта використовуючи такі характеристики як: вік, стать, сімейний стан, рівень доходу, сфера зайнятості, місце проживання і т.д. Ви знаєте свого клієнта краще за нас. Кожен день ви з ним спілкуєтеся, вирішуєте його потреби, працюєте із запереченнями та відгуками.

Чим детальніше буде опрацьований портрет клієнта, тим більше шансів підготувати релевантну пропозицію для нього і підібрати потрібні рекламні канали, а також налаштувати коректні таргетинги.

Шлях нашого клієнта?

Запам’ятайте, люди купують не продукти і послуги, вони купують вирішення їх проблем і потреб. В яких ситуаціях у клієнта може виникнути необхідність у вашому продукті? На яких платформах він буде шукати інформацію про вас? Спробуйте максимально розгорнуто відповісти на ці питання на даному етапі аналітичних робіт. Коли ви уважно вивчите свого покупця, тоді зможете розуміти його модель поведінки в момент виникнення потреби. 

Наші повідомлення/контент?

На підставі яких інсайтів ми будуємо наші комунікації? Які глибинні потреби існують у нашого клієнта, і який наш креатив, повідомлення зачепить його, а також замотивує зробити конверсію?

Запам’ятайте, креатив – це мистецтво і часто найголовніша запорука успіху будь-якого бренду в питаннях впізнаваності і переході споживача від точки «не знаю» до «знаю» і «рекомендую”. 

Які канали просування?

Дуже часто, багато наших замовників приходять з питаннями: А що нам потрібно? Які канали просування нам включити? Як швидко потрапити в ТОП?

Як правило, ці питання вирішуються при щільній роботі з клієнтом і повного розуміння його частки на ринку, сезонності продукту / послуг та багатьох інших нюансів. Ми володіємо історіями успіху в багатьох нішах, але немає універсальних правил для будь-якого бізнесу. Тільки на основі детально опрацьованих стратегічних питань можна підібрати правильні канали та інструменти просування.

Формат реалізації? 

Працюючи з агентством, фрілансером або своїми силами, завжди майте бачення по вимірюванню результатів того чи іншого етапу робіт. Завжди ставте чіткі KPI, побудуйте дорожню карту проекту з термінами, і тримайте в голові цілі, які перед собою ставите в своєму бізнесі, тоді реалізація буде зрозумілою, як для вас, так і для виконавця.

Висновки: На завершення хочеться відзначити, що як і в будь-якій області послуг важливий високий рівень експертизи. Якщо ви хочете грамотно опрацювати цифрову стратегію, правильно розподілити бюджет і рухатися згідно дедлайнів – наші досвідчені фахівці до ваших послуг! Ми підберемо найефективніші і релевантні вашому бізнесу інструменти і канали просування (наприклад – SEO), які будуть засновані на ваших бізнес цілях, завданнях. Заповніть форму у нас на сайті або замовте зворотний дзвінок. Завжди раді новим проектам!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *