Як відстежити конверсії через соціальні мережі?

У пошуках конверсії: як відстежити продажу через соціальні мережі, читайте

Якщо ви ведете комплексні маркетингові компанії, які складаються з декількох інструментів просування, відстежити конверсії через соціальні мережі не завжди просто.

Буває так, що соціальні мережі є однією з причин, які ведуть до продажів. Такі конверсії називаються асоційованими.

Є кілька варіантів, як можна відстежити конверсії через соц.сети, в тому числі асоційовані:

Кнопки Call-to-Action на Facebook

Найпростіший спосіб відстежити конверсію з соціальної мережі. Можна промаркувати посилання і за допомогою налаштувань Google Analytics постійні відвідувачі та конверсії. Сподіваємося, інші соціальні мережі в найближчому майбутньому також придумають подібну навігацію.

Промокоды: способ отследить продажи

Промокоди

Промокод – непоганий спосіб порахувати конверсії з соціальних мереж і залучити зацікавлену аудиторію в спільноту.

Як це працює?

Вариантов, как воплотить эту идею — множество. Один из них — генератор уникальных промокодов для участников сообщества. К примеру, введите в ваш контент-план рубрику, которая будет выходить, допустим, по четвергам “50 промокодов для покупки определенной категории товара” и анонсируйте ее. Не забудьте, что скидки доступны только для участников сообщества. Со временем пользователи привыкнут к тому, что каждый четверг вы выдаете участникам сообщества уникальные коды, который дают право на скидку при покупке товара определенной категории. Таким образом, и волки сыты, и овцы целы. Вы создаете реальную мотивацию для того, чтобы люди присоединялись к вам, и, одновременно с этим, можете отслеживать конверсии из социальных сетей.

Варіантів, як втілити цю ідею – безліч. Один з них – генератор унікальних промокодом для учасників спільноти. Наприклад, введіть в ваш контент-план рубрику, яка буде виходити, припустимо, по четвергах “50 промокодом для покупки певної категорії товару” і анонсує його. Не забудьте, що знижки доступні тільки для учасників спільноти. Згодом користувачі звикнуть до того, що щочетверга ви видаєте учасникам спільноти унікальні коди, який дають право на знижку при купівлі товару певної категорії. Таким чином, і вовки ситі, і вівці цілі. Ви створюєте реальну мотивацію для того, щоб люди приєднувалися до вас, і, одночасно з цим, можете відстежувати конверсії з соціальних мереж.

Додатки

У багатьох соціальних мережах є можливість додавання додатків. Вони бувають найрізноманітніші і в цьому їх принадність.

Як можна використовувати додатки, якщо ми говоримо про продажі та продвижении в социальных сетях?

 Знижки, бонуси за вчинення якихось дій (відповіді на питання – збір статистичних даних)
Знижки, бонуси за перемогу в брендованих іграх (відбудовував знання бренду)
Знижки, бонуси за вірусне поширення будь-якої інформації з програми (охоплення)
Знижки, бонуси за вступу в співтовариства компанії в інших соц.сетях, які фіксує додаток
Знижки, бонуси за активність в співтоваристві (які фіксує додаток)

В загальному, варіантів – маса. Варто додати, що так звана “Гейміфікація” (тобто всілякі ігрові активності за допомогою додатків в тому числі) не тільки приносить вимірювані результати (кількість учасників, конверсії, підвищення залучення і т. Д.), Але і досить цікава для аудиторії соціальних мереж.

Приложения для продаж в социальных сетях

Програми лояльності

Варіантів програм лояльності, як і додатків, існує маса. Суть таких програм – нагороджувати бонусами тих клієнтів / учасників спільноти / передплатників, які знаходяться з вами вже довгий час. Один з варіантів – розробити програму, яка буде фіксувати (після того, як учасник в ньому зареєструється), скільки часу користувач є учасником групи. Найвідданішим – дарувати знижки.

Ці поради допоможуть вам зрозуміти, як краще продавати в соціальних мережах. Є питання по цій темі або про що-небудь пов’язаних з SMM – залишайте їх у коментарях. Чим більше питань – тим вище ймовірність, що незабаром на цю тему з’явиться стаття в нашому блозі. Чекаємо!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *