Google надав більше контролю користувачам над тим хто їх…

Компанія Google посилює правила для відстеження користувачів на сайтах
для клієнтів браузера Chrome, введення робиться з метою надання користувачам більшого контролю над тим хто відстежує їх пересування онлайн.

Відділ компанії Alphabet Inc. вносить зміни в браузер Chrome. Згодом данної зміни розробники сайтів будуть змушені вказувати як далеко їх софт для відстеження, загальновідомий як кукі (cookies), можуть діставати. Це спростить вибір для користувачів, які саме типи кукі можуть слідувати за ними, а які ні.

“Ми хочемо, щоб у наших користувачів був реальний вибір і корисний контроль”, Бен Гелбрейт -, старший директор продукту Chrome повідомив в інтерв’ю: “Ми не хочемо зробити те, що буде плутати користувачів, або буде просто заховано так далеко, що ніхто не зможе цього знайти.”

Зміни приходять, так як регулятори і користувачі по всьому світу вимагають більшої прозорості, в тому як використовуються їх особисті дані, і більшої приватності, щоб захистити себе від спостереження онлайн. Масовий рекламний бізнес компанії Google (Google Adwords) залежить від вивчення людей – куди вони ходять, що купують і що читають – після чого відправляють їм таргетовану рекламу.

Зміна може істотно вплинути на рекламну індустрію.
Приблизно 70% користувачів використовують браузер Chrome, що робить Google основним хранителем значної частини інформації користувачів. Звіт від компанії Adweek раніше в цьому році повідомив що Google може урізати крос-сайтове відстеження кукі.

Компанія Google вважає, що сайти повинні мати можливість ідентифікувати, пам’ятати і відстежувати користувачів, якщо самі користувачі знають про це і можуть відключити цю функцію якщо захочуть. Це практично, щоб сайт вашого банку пам’ятав вашу інформацію логіна, але не для сайту на який перейшли випадково через клік по рекламному банеру.

Браузер Chrome вже дозволяє людям вибирати опцію блокування кукі і софта для відстеження, але це також означає, що користувач упускає деякі переваги цих інструментів, Гелбрейх та Інженерний Директор Джастін Шух написали у своєму блозі-пості у четвер:

“Грубі рішення, які блокують всі кукі, можуть істотно погіршити UX для користувачів і ускладнити браузінг”, – написали керівники.

Надання можливості більшого вибору ніж або-або, для користувача, схоже з іншими змінами, які компанія Google впроваджує у всій своїй “імперії”, як наприклад надання можливості установки таймера на очистку данних про геолокацію користувача кожні три або 18 місяців.

Всі нововведення намагаються змінити модель “все, або нічого”, яка зараз є у користувачів, або бути відстеженим в усій всесвітній павутині, або не бути зовсім.

Також компанія Гугл анонсувала вихід нового софта, реліз якого запланований найближчим часом. Софт дасть можливість користувачеві дізнатися, чому їм була показана та чи інша реклама в GoogleAds, і яка рекламна компанія надала інформацію для націленої реклами. Гугл запропонує і іншим компаніям, які запускають подібну рекламу надати призначені для користувача дані для вивчення.

На цьому тижні Google ввів перший апдейт націлений на зменшення кількості даних і доступу до них розширеннями браузера Chrome і ОС Android

Серед усіх нововведень компанія виділяє зміни для регістрів SMS і дзвінків для додатків Android. Кількість додатків, які мають доступ до подібних даних зменшилася більш ніж на 98%. Ці додатки так само можуть надавати свої головні сервіси при зміні дозволів, які матимуть доступ до менш чутливої інформації, або при усуненні незначного функціоналу своїх додатків.

Нововведення для браузера Chrome:

  1. Ми вимагаємо щоб розширення запитували доступ до виключно доцільних даних для впроваджень своїх функцій. Якщо для роботи розширення має бути доступ до більш ніж одного дозволу з використання даних, розробник повинен використовувати необхідний дозвіл з мінімальним використання даних. Ми завжди заохочували подібну модель поведінки розробників, але зараз це стає обов’язковим для всіх розширень.
  2. Ми вимагаємо, щоб більше розширень розміщували інформацію про політику конфіденційності, включаючи розширення, які беруть участь у спілкуванні користувачів, або використовують контент наданий користувачем. Наша політика і раніше вимагала, щоб будь-які розширення, які взаємодіють з чутливою користувацькою інформацією, розміщувала свою політику конфіденційності, і користувалася цими даними безпечно. Зараз же, ми розширюємо вимоги для всіх розширень, які використовують інформацію надану користувачами і особисті повідомлення. Звичайно, розширення повинні бути прозорими, в тому як вони використовують надані їм дані, приховуючи збір, використання і поширення даних.”

Довідка Google

Це анонс змін був спеціально зроблений компанією передчасно до річного “викочування” змін в політиці конфіденційності, для того щоб дати розробникам час, аби упевнитися, що їх розширення є прийнятними в своєму використанні, призначених для користувача даних.

Також Google обмежує використання файлів і контенту з Gmail і Google Drive, третім особам. Додатки, які використовують, або якимось чином комунікують з даними сервісами, безперешкодно можуть використовувати їх вміст. Додаткам громадського доступу з подібним функціоналом буде необхідно проходити підтвердження від Google. Усі зміни вступлять в силу на початку наступного року, а поки є можливість налаштувати таргетовану контекстну рекламу без обмежень, варто скористатися нашими послугами.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *