Що дає установка Google Analytics на сайт

Чи є сенс встановлювати пачку лічильників на сторінці? Очевидно, що ні.

Розміщення декількох лічильників спровокує значне уповільнення роботи сайту. Слід враховувати, що відвідувач у пошуках конкретної інформації досить жваво «скаче» по посиланнях. Поки браузер один за іншим завантажить лічильники і встановить з’єднання з серверами статистики, потенційний клієнт, найімовірніше, вже покине сайт, і відвідини не буде зараховано. Звідси – неточна інформація.

Потужний і простий інструмент Google Analytics дозволяє в режимі реального часу отримувати необхідні дані для аналізу сайтів, а також відвідувань його сторінок. Створення власної панелі управління, створення персоналізованих сегментів (включаючи розширене сегментування), додаткова зведення “Ключові показники ефективності компанії”, чудова візуалізація переходів і відображення даних – ось далеко не повний перелік доступних опцій. Особливо корисний Google Analytics на сторінках інтернет-магазинів, у яких трафік за замовчуванням зобов’язаний мати пристойні показники.

У чому його користь?

Налаштувавши статистичні звіти GA під конкретні завдання, можна отримати в своє розпорядження відмінний інструмент рейтингової розкрутки магазину.

Наприклад, динаміка відвідуваності магазину в розділі “Статистика” може бути представлена докладним звітом за певний період (скажімо, за місяць), що дозволить проаналізувати піки і провали відвідувань.

Розділ “Відвідувачі” запропонує не менш важливу інформацію:

  • дозволу використовуваних клієнтами моніторів. Отримані дані змусять підкоригувати розмір сайту інтернет-магазину для більш функціонального розміщення комерційного контенту;
  • дані про браузерах, з яких здійснюються заходи на сайт. Ця інформація дасть можливість виділити найпопулярніші з них, і протестувати зовнішній вигляд інтернет-магазину в різних браузерах;
  • накладення даних на карту. Опція надасть повну картину про територіальному складі клієнтів, що дозволить зробити певні висновки і, в разі необхідності, активізувати роботу на будь-якому напрямку.

uploadgmzs9ycruq

У розділі “Джерела трафіку” знаходиться вкрай важлива інформація про відвідування з пошукових систем, про прямому трафіку і сайтах-джерелах переходів. Проаналізувавши звітні дані, можна істотно доопрацювати ті чи інші сторінки сайту.

Ці та багато інших функцій GA при вмілому використанні здатні надати чималу допомогу в розвитку бізнесу інтернет-магазину.

Установка і настройка Google Analytics традиційно проста. Реєстрація аккаунта і установка коду відстеження супроводжуються докладними покрокові інструкції, в результаті чого ймовірність помилок зведена до мінімуму. Важливо пам’ятати, що код встановлюється на кожній сторінці сайту (не тільки на головній)! Причому вкрай бажано його розташування у верхній частині сторінки, до закриває тега </head>, оскільки низько знаходиться лічильник в HTML-коді сторінки може і не дочекатися звернення.

Оскільки мова йде про роботу з сайтом інтернет-магазину, то зробити установку коду e-commerce Google Analytics – слід обов’язково. Як будь-яка допоміжна функція, код електронної комерції за скромною вивіскою таїть багатий арсенал можливостей для глибокого аналізу безлічі нюансів (дохід, прибуток, середній чек, підйом і падіння продажів, можливість коригування бюджету на більш ефективне джерело і т.п.). Безумовно, така опція покаже всю кампанію не тільки з точки зору кількості переходів і показників трафіку. Вона дасть можливість оптимізувати вкладення грошей в рекламу шляхом їх оперативного перерозподілу.

Звичайно, установка e-commerce виглядає дещо складніше. Але воно того варте. Можна спробувати активувати опцію на сторінці підтвердження замовлення самостійно, через адміністраторську зону (в Мережі нескладно знайти пару інструкцій). Однак якщо пам’ятати, що правильність установки здорово впливає на роботу модуля – краще звернутися за допомогою до програміста, який не тільки встановить, але і проінспектує роботу коду, зробивши кілька тестових замовлень.

Однією з корисних функцій інструменту є можливість відстеження додаткових пошукових систем, яких немає в стандартному коді Google Analytics. Маються на увазі регіональні системи. Невеликі зміни в коді дозволять додати додаткові пошукові системи, що, в свою чергу, допоможе протестувати взаємодія «місцевого» відвідувача з конкретним сайтом.

Google Analytics – з тих інструментів, які розкривають свій потенціал у міру використання. Однак його роль в  просуванні сайту стає зрозумілою навіть після побіжного перегляду аналітичних перспектив.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *