Оформити заявку

Web-аналітика

Web-аналітика - Фото 1
Katerina
14/05/2021
Время чтения: 2 м

Web-аналітика необхідна для того, щоб переглядати і вивчати статистичний матеріал про візити сайту. Це потрібно для того, щоб робити краще функцію ресурсу і реклами. Відомості, які можна отримати завдяки цьому процесу, дають можливість виявити сегмент ринку ресурсу і його властивості. Даний процес допомагає прийняти правильні висновки щодо розвитку площадки і поліпшення контенту.

Крім того, web-аналіз дозволяє переглядати характеристику трафіку, тобто, його джерело, вид тощо. Завдяки аналізу відвідувань ресурсу можна вибрати найкращі схеми для різних типів клієнтів.

Типи Web-аналітики:

  • Комплексна – здійснення статистичних дослідів. За допомогою цього виду аналітики фахівці отримують повну інформацію про роботу ресурсу і про потік трафіку.
  • Наскрізна – дослідження дій відвідувача, який перейшов за оголошенням і здійснив певні кроки. Цей вид аналітики допомагає знайти найефективніші шляхи роботи з клієнтом і джерела впливу на нього.

Коефіцієнти web-аналітики:

  • число хвилин і годин, які були витрачені на площадці;
  • кількість сторінок, які переглянув відвідувач;
  • кількість переходів по сторінках сайту;
  • дії відвідувачів, наприклад, їх відповідь на повідомлення;
  • географія користувачів;
  • соціальні та демографічні особливості користувачів;
  • матеріал переходу;
  • здійснення дій, наприклад, натискання на кнопки.

Інструменти Web-аналітики:

  • Лог-аналізатори. З їх допомогою можна накопичувати відомості щодо візитів, не вносячи поновлення на сайті. Всі дані про відвідування знаходяться в спеціальних лог-файлах, а лог-аналізатори зчитують дані.
  • Лічильники. Вони записують всі дані про переходи, а також дозволяють отримувати дані по кеш-сторінкам.