Оформити заявку

Причини вести блог на сайті: 5 аргументів використовувати інфотрафік

Причини вести блог на сайті: 5 аргументів використовувати інфотрафік - Фото 1
Katerina
06/07/2021
Время чтения: 3 м

Багато власників бізнесу, які віддавали свої ресурси на SEO-розкрутку в digital-агентство Seomarket, не завжди розуміли, навіщо так активно вести блог на сайті, якщо у них є робочий ресурс або онлайн-магазин. Але важливо відзначити, що це є важливим аспектом в пошуковому просуванні – і без блогу, в більшості випадків, “просто нікуди”.

Види запитів

Приватний проект потребує окремої семантики. Наприклад, для онлайн-магазину зі створення меблів запит “замовити стіл” буде комерційним, оскільки метою є створення такого столу.

Подібне буде і для області послуг – запит “SEO аудит замовити”.

Також є інформаційні і змішані види запитів, крім того, існує окремий вид запиту, при якому незрозуміла відразу мета користувача. Так, наприклад, при запиті “стіл епоксидна смола” незрозуміло, що користувач хоче знайти конкретно.

У зв’язку з цим видача в пошуковій системі буде змішаною, тобто, в ряді приватних сторінок будуть показуватися мануали і відео в стилі DIY (“do it yourself”). Якщо користувач вводить слова “SEO аудит”, йому видаються матеріали з теми “що таке seo аудит” і разом з цим – сторінки SEO компаній, що просуваються.

За допомогою змішаних запитів можна розкрутити необхідну послугу під такий запит. Також можна зробити матеріал, який повинен привернути зайти на сайт тих людей, які просто цікавляться і вивчають інформацію.

Завдяки цьому кілька сторінок вашого ресурсу можуть зайняти ТОП-10 видачі за такими запитами.

У разі інформаційного виду запитів користувачів потрібне пояснення і інформація на дану тему. Тому запит “як зробити стіл-трансформер” буде саме інформаційним, оскільки на це вказує слово “як”.

Також запит “що таке seo аудит” є інформаційним.

Є також імовірність, що користувачі, які просто шукають інформацію про послугу, мають намір замовити її. Якщо введені такі слова, значить у людини є бажання вивчити, уточнити і розібратися.

Навіщо потрібен інфотрафік для сайту?

Існує, як мінімум, 5 аргументів створити і розвивати блог на сайті:

  • Залучення додаткового трафіку і збільшення посилальної маси. Застосування інформаційних запитів приверне інфотрафік, тобто, тих людей, які зацікавлені у вашій послузі. Також зростає кількість посилань і репостів у соціальних мережах.
  • Постійне поширення контенту збільшує число сторінок ресурсу у видачі. Контент із наявністю інформаційних запитів дозволяє оновлювати ресурс і додавати нові url-адреси.
  • На сторінках блогу можна розміщувати перелінковку, завдяки чому можна збільшити кількість запитів в ТОПі.
  • Грамотний контент оптимізує поведінкові чинники, тобто, збільшує тривалість перебування користувача на сайті, шанс придбання товару і лояльність потенційних покупців.
  • Можна розкручувати низькочастотні приватні запити для реалізації тих груп запитів, де у запитів – низька частотність, або вибір товарів – невеликий.

Правильне ведення блогу

Щоб правильно розвивати блог, потрібно підготувати контент-план і запланувати теми для матеріалів на певний час публікації. SEO-спеціаліст повинен аналізувати запити користувачів і готувати такий контент, в якому потрібно врахувати всі варіації запитів.

Коли ви вибираєте теми, потрібно проаналізувати частотність інформаційних запитів, вивчити приклади блогів у конкурентів і підготувати ТЗ фахівцю з контенту.

Важливо, щоб контент був якісним, тому варто вивчити ступінь його користі для користувача. У кожного текста повинна бути своя URL-адреса, унікальний тайтл і відповідне зображення. На самій сторінці потрібно надати можливість ділитися матеріалом в соціальних мережах, додавати коментарі або давати оцінку.

Слід надати можливість підписатися на розсилку, щоб на зазначених email-адресах розміщувати анонси про важливі події або акції.

Варто також реалізувати блок із переходом на інші статті в ньому, використовуючи посилання. Важливо створювати і оформляти блог під контролем SEO-фахівця, щоб залучити більше трафіку, потенційних клієнтів, поліпшити поведінкові чинники і якість ресурсу для систем пошуку.