0
Оформити заявку

Підсумки конференції «Non-FoodMaster-2014»

05/03/2014
admin

28 лютого 2014 року в Києві близько 100 експертів від рітейлу і компаній-постачальників зібралися на 3-й щорічній Всеукраїнській практичній конференції «Non-FoodMaster-2014». Компанії зібралися з метою пошуку нових інструментів розвитку роздрібного каналу продажів і розробки спільних активностей мережі і постачальника зі збільшення продажів в магазинах Home Improvement (товари для облаштування будинку).

Ініціатор і професійний організатор «Non-FoodMaster-2014» – B2B Медіа-група TradeMaster® Group (TradeMaster.UA). Інформаційний партнер – компанія Seomarket.

«Люди починають звикати до того, щоб ходити в красиві магазини, комфортні за температурою, і отримувати відповідний сервіс. Торгівля переходить з сегмента «купи-продай» в сегмент продажів з якісним сервісом», – зазначив Дмитро Коссе, Партнер «Астра Бізнес Консалтинг».

«Ми починаємо кооперуватися з нашими партнерами, як в ланцюжку продажів, так і з дистриб’юторами в різних маркетингових активностях. Також ми починаємо кооперуватися з виробниками інших будівельних матеріалів. Можу з упевненістю сказати, що цей тренд буде актуальним у 2014 році», – розповів Микола Ковш, фахівець з трейд-маркетингу «СЕН-ГОБЕН Будівельна компанія України».

В кінці експерти підбили підсумок: «Успішний бізнес можливий тільки при тісній взаємодії і спілкуванні продавця і споживача».

Фінальною частиною конференції від TradeMaster® Group стала дискусія між лідерами поставок щодо політики закупівлі товарів торговими підприємствами, розвитку продажів і розширення меж співпраці.