Оформити заявку

Основні чинники ранжування веб-сайтів у Google в 2021 році

Основні чинники ранжування веб-сайтів у Google в 2021 році - Фото 1
Katerina
12/07/2021
Время чтения: 6 м

Такий пошуковик, як Google, постійно покращує свої параметри. Користувач міг бачити безліч нововведень, на основі яких можна виділити актуальні на найближчий час чинники сортування ресурсів.

Всім експертам і власникам робочих площадок варто розуміти якість і коректність роботи над їх проектами. У цій статті можна дізнатися про те, що таке ранжування сайтів і його чинники.

Ранжування ресурсів

Ранжування сайтів – це розподіл сайтів пошуковими системами в результатах видачі за певним запитом. Щоб сайт займав високі позиції в пошукових системах, він повинен підходити під максимальне число факторів ранжування.

Якісний контент

Щоб поліпшити рейтинг свого ресурсу в пошуку, потрібно написати якісний контент.

Основні вимоги для контенту:

  • база для матеріалу – це складене семантичне ядро ​​за тематикою;
  • насичення тексту фотографіями, таблицями з даними, анімацією або графіками;
  • грамотна структура тексту.

За останній час до головних чинників ранжування пошукових систем входить якісний контент. Що стосується підбору ключових фраз, то цю справу краще доручити фахівцям в області SEO і не економити на такому.

Внутрішня оптимізація і технічні моменти

Навіть якщо веб-сайт наділений красивою візуальною картинкою і якісним контентом, то він не може бути повністю допрацьованим за наявністю технічних похибок. В обов’язковому порядку потрібно перевірити наявність повторюваного контенту, «битих» посилань, якість переходів і так далі.

До внутрішньої оптимізації відноситься:

  • робота над посадковими сторінками;
  • робота над мета-тегами Title, Description і тегом H1;
  • закриття безглуздих сторінок від індексації;
  • розмір і коректність HTML-коду;
  • час очікування відповіді від сервера.

Перед цим видом робіт потрібно, перш за все, скласти якісну семантику ресурсу. Потім фахівці працюють над мета-тегами, технічним завданням для контенту тощо. Вплив швидкості завантаження сайту на ранжування теж варто перевірити експертам.

Якісні посилання

Зовнішні та внутрішні посилання також входять до обов’язкового та важливого списку чинників ранжування. Чим більше хороших посилань з високою якістю з’являється на сайті, тим вище він буде розташовуватися в пошуку. На перший план завжди виходять саме якісні посилання, тому скасування посилального ранжування не повинно бути в обговоренні.

Підстроювання під мобільні пристрої

Кілька років тому система Google довела, що з мобільних пристроїв люди частіше щось шукають, ніж зі стаціонарних комп’ютерів чи ноутбуків. Тому власникам онлайн-магазинів в інтернеті дуже важливо підлаштувати свій сайт під можливість використовувати його на невеликому екрані смартфона.

Головною вимогою є комфорт користувачів і відображення на кількості продажів. Важливо перевірити свій ресурс через мобільні телефони, проаналізувавши відображення основних видів сторінок, якість роботи і наявність помилок.

Поведінкові фактори (+ юзабіліті)

Говориться про досвід, який набувають відвідувачі площадки під час цільових дій на ній. Системи пошуку визначають цей досвід як позитивний, так і негативний за допомогою основних показників:

  • тривалість перебування користувачів на сайті;
  • число переглядів сторінок;
  • джерела трафіку і повернення користувачів;
  • відмови.

До цього списку також можна включити і соціальні докази – активність реакції цільової аудиторії на контент сайту в соціальних мережах. Напряму цей параметр не відбивається на ранжуванні, але пошукові системи враховують це, як один із факторів.

Якість таких факторів впливає не тільки на рівень видимості ресурсу, а й на конверсію і дохід. Для того, щоб поліпшити поведінкові чинники ранжування сайту, потрібно попрацювати над його юзабіліті. Тобто, над тим, чи зручно відвідувачам користуватися даним ресурсом. Потрібно зайнятися процесом поліпшення візуального відображення, виправлення помилок і написання контенту.

Безпека і конфіденційність. HTTPS

Ці моменти є ключовими для інтернету в найближчому майбутньому. Пошукові площадки зацікавлені в тому, щоб користувачі відчували себе в безпеці, і зловмисники не проникали до інтернету.

Для цього був створений протокол HTTPS, який повинен замінити вже звичний всім HTTP. У новому протоколі інформація відправляється через спеціальне криптографічне з’єднання, яке захищає дані від перехоплення і спотворення за допомогою шифрування.

Одним з найбільш популярних помилок стосовно ранжування сайтів в пошуку є те, що лише кількома змінами на сторінці можна отримати збільшення відвідуваності або видимості по ключовикам.

Але це далеко не є правдою, адже пошуковик Google враховує безліч чинників при визначенні позиції сайту в результатах. А найкращий ефект можна отримати тільки в тому випадку, якщо чинники ранжування Google будуть опрацьовані в комплексі.

Якісні посилання не особливо врятують, якщо сторінки матимуть низьку релевантність і міститимуть даремний контент. Те ж саме можна сказати і про те, що хороший контент може не заманити користувачів, якщо на ньому немає посилань, і його тема містить високу конкуренцію.

Просування сайту буде успішним, якщо над сайтом буде проведена комплексна робота, а його поліпшення піде на користь відвідувачам.

Комерційні фактори ранжування

Комерційні фактори ранжування – це комплекс елементів сайту, які впливають на рішення користувача купити чи не купити товар, а також відображаються на успіху його придбання.

До них відносяться:

  • інформація про продукцію і компанію;
  • елементи конверсії (довірливі коментарі, заклики до дії, рейтинг товарів і так далі).

Вплив комерційних факторів на ранжування

Ці фактори визначають якість сайту, тому вони відображаються на сортуванні в пошукових системах. Наприклад, людина не захоче нічого купувати в онлайн-магазині, якщо в ньому не вказані контакти організації або ціни на товари. А якщо на сайті не буде форми для заповнення на покупку товару, то буде неможливо щось купити.

Основні показники якості магазину в інтернеті:

  • телефон та інші контакти;
  • кнопка «Купити» або «Замовити» біля продукції;
  • кнопка «Кошик»;
  • вартість біля товару або послуги;
  • видимість ресурсу в усіх браузерах;
  • доступні методи оплати та інформація про доставку.

Важливу роль в успішному продажі грає якісний контент, тому якщо компанія таким займається, то комерційна наповнюваність сайту повинна знаходитися на високому рівні.

Фактори ранжування Google

Фактори ранжування можна поділити, умовно, на два пункти: зовнішні і внутрішні.

Внутрішні чинники ранжування – це ті чинники, які входять до структури сайту і знаходяться під контролем веб-фахівця. Алгоритми ранжування пошукових систем або нових правил індексації ніяк не впливають на ці чинники.

Основні внутрішні чинники ранжування

  • наявність ключових слів в URL і title і їх прописування в мета-тегах;
  • оптимальна щільність ключових слів;
  • рівень унікальності сторінок;
  • написання тегів H1, H2 і так далі;
  • періодичність апдейта інформації;
  • період існування сайту;
  • швидкість відповіді від сервера;
  • HTTPS;
  • адаптація під мобільні пристрої.

Як ці чинники впливають на позиції сайту

Якщо веб-майстер вміє грамотно брати до уваги всі внутрішні фактори і правильно поєднувати їх з ефективною оптимізацією, то сайт можна просувати на перші місця в рейтингах. Саме ці чинники беруть участь в просуванні в популярних пошукових системах.

Зовнішні чинники ранжування – це фактори, що впливають на просування ресурсу. На них веб-майстер не може вплинути за допомогою якихось маніпуляцій над сайтом, який знаходиться на етапі просування.

Висновок

Алгоритми ранжування ресурсів постійно оновлюються і допрацьовуються. Інструменти і способи, якими фахівці користувалися ще рік тому, на сьогоднішній день можуть не нести ніякої ефективності.

Більш того, вони можуть виявитися негативними для сайту. Тому оптимізація і розкрутка сайту є невпинним процесом. Тому головними напрямками роботи повинні бути:

  • доведення до ідеалу і постійний апдейт контенту, який повинен бути високоякісним;
  • нарощування бази зовнішніх посилань на популярних сайтах;
  • грамотно складені title і description;
  • правка «битих» посилань, виправлення помилок в мікророзмітці;
  • постійна оцінка відповідних ключових слів в сегменті;
  • гарний технічний стан сайту, який буде досягнутий після проведення SEO аудиту сайту.

Головне, що важливо враховувати при такому виді робіт, – це необхідність залучення фахівців. Важливо, щоб професіонал знав чинники ранжування, умів застосовувати свої теоретичні знання на практиці і прагнув вивести сайт в ТОП результатах видачі.

Також варто розуміти, що ранжування ресурсів на пошуковій площадці Google рідко ґрунтується на рекомендаціях, чутках або будь-яких прийомах.

В основі ранжування лежить наполеглива робота над складанням контенту для користувачів і надання максимального рівня комфорту для користувачів під час їхнього перебування на сайті. Також для ефективного ранжування варто довести пошуковій системі Google, що результат гідний високих позицій в результатах видачі.