Оформити заявку

Компанія Facebook представила нові розробки для реклами

Компанія Facebook представила нові розробки для реклами - Фото 1
Katerina
16/08/2021
Время чтения: 2 м

Компанія Facebook повідомила про створення стратегій, які підвищують рівень конфіденційності рекламної кампанії. Крім того, ці технології можуть застосовуватися для того, щоб відстежити контакти із зараженими коронавірусом, контролювати відправку електронних платежів або міжміську міграцію.

Multi-party computation (MPC, багатосторонній підрахунок)

За допомогою даної технології більше двох компаній можуть працювати разом, при цьому, вони можуть обмежувати обсяг інформації. Розробка допомагає збільшити конфіденційність під час створення звітів щодо результатів реклами.

On-Device Learning (навчання на пристрої)

Система аналізує алгоритми, грунтуючись на інформації, яка обробляється на пристрої прямим шляхом. Завдяки цьому користувачі можуть бачити відповідну рекламну кампанію, при цьому, не потрібно буде дізнаватися про конкретні дії.

Differential Privacy (диференціальна конфіденційність)

Дана стратегія може використовуватися самостійно або ж разом з іншими технологіями, допомагаючи захищати особисту інформацію від повторної ідентифікації. Метод працює завдяки включенню в перелік даних «ретельно розрахованого шуму».

«Додавання цього невеликого випадкового біта невірної інформації ускладнює визначення того, хто насправді купив товар після натискання на оголошення, навіть якщо у вас є багато інших даних. В результаті ця технологія часто використовується з великими наборами даних, що надаються для публічних досліджень», – кажуть в компанії.