0
Оформити заявку

Кейс з SEO-просування сайту швейних машинок

10/05/2018
admin

Успішний кейс в напрямок швейних машинок. Період просування: март 2016 – поточний час…
1. Цілі клієнта.

Крайньою метою клієнт поставив:
⚡З травня 2017 го до квітня 2018 го отримати 139 650 трафіку з пошукових систем.

2. Команда.

  • SEO-фахівець;
  • link builder;
  • аккаунт-менеджер;
  • аналітик;
  • частково керівники відділів SEO і акаунтинга.

3. Стратегія.

Яким проект прийшов:

✗ Структура недостатньо розгорнута під НЧ запити, недостатньо посадочних сторінок;

✗ українська версія без перекладу;

✗ не оптимізовані мікророзмітки;

✗ наявність дублів сторінок в індексі;

✗ не оптимізовані теги Title, мета-теги Description;

✗ наявність аффіліатов у видачі;

✗ наявність спамних посилань з інших сайтів;

✗ переспамлення тексту;

✗ немає мобільної версії або адаптивного дизайну.

Що ми зробили:

✓ Складено поетапний план внутрішньої оптимізації і написана стратегія розвитку проекту;

  • Контент

✓ зібрано семантичне ядро для всього сайту (ВЧ, СЧ, НЧ ключі);

✓ написана і впроваджена генерація title, description, h1 для всіх типів сторінок, а також точкова посторінкова оптимізація;

✓ написані оптимізовані під ключові запити тексти за методом LSI просування;

✓ весь контент переведений на українську мову;

✓ запроваджено рерайт текстів, де це було необхідно.

  • Технічна оптимізація

✓ налаштована заборона індексування дублюючих сторінок;

✓ створено файл robots.txt з коректними правилами для пошукових роботів;

✓ сгенерована автоматично оновлювана карта сайту sitemap.xml з відкритими для індексації сторінками.

✓ впроваджено мікророзмітки для всіх типових блоків на сайті;

✓ впроваджена коректна перелинковка;

✓ створено додаткові посадочні сторінки;

✓ запроваджено адаптивний дизайн;

✓ максимально оптимізували сайт по чек-листах із більш, ніж 200 пунктів (цікавить, що в чек-листі? Залишайте заявку на seomarket і ми вам його надамо!)

✓ вирішено афільованість.

  • Посилальна оптимізація

✓ закуповуються вічні статті з посиланнями на тематичних трафікових площадках і трастових новинних ресурсах, з яких є переходи;

✓ активний і органічний crowd-marketing.

Що ми робитимемо:

– збирати мікрочастотну семантику в розрізі зростання тренда голосового пошуку з мобільних пристроїв і оптимізувати сторінки під такі запити;

– розвиток блогу сайту (завжди можна конвертувати інформаційний трафік, особливо, якщо тематика статей біляконверсійна);

– робота над Usability оптимізацією сайту (адже для клієнтів пріоритетом завжди є продажу);

– нововведення, експерименти і фішки, які назавжди залишаться в секреті!)

4. Результаты.

На сайт приведено 187 176 трафіку з пошукових систем по 4000 запитах, що просуваються, план перевиконано на 34%!

Зростання трафіку за вказаний період.

Приклади ВЧ запитів в топі.

Підсумок: Працюємо і перевиконуємо плани далі, зменшуємо ціну кліка!

Хочете розвивати свій бізнес? Звертайтеся за SEO просуванням сайтів до нас!