Оформити заявку

Кейс з РРС-просування торгівельно-розважального комплексу

admin
17/05/2019
Время чтения: 3 м

З березня 2019 року кількість переходів на сайті склала 376,95%.
ВИХІДНІ ДАНІ:

 Період Рекламна кампанія з періодом в 2 тижні  – березень 2019 р
Ніша Торгівельно-розважальні центри
Послуги, що надаються Офлайн-магазини роздрібної торгівлі. Банки. Туристичні агентства. Кінотеатр. Ігроленд. Ресторани і кафе
Ціль Проведення охоплюючої рекламної кампанії з інформування цільової аудиторії про заходи та акції ТРЦ
Задача Виконання KPI за кількістю переходів на сайт, вартістю кліка, кількостю переглядів ролика в YouTube і вартістю перегляду

РЕЗУЛЬТАТИ З РК В КОНТЕКСТНО-МЕДІЙНІЙ МЕРЕЖІ

ВИКОНАННЯ ПЛАНУ З ПЕРЕХОДІВ НА САЙТ

За період рекламної кампанії KPI з кількості переходів на сайт перевиконаний на 376,95 %

ЗНИЖЕННЯ ВАРТОСТІ КЛІКУ

Вартість кліку знижена від планової на 79,04 %

Кейс з рекламної PPC-кампанії інтернет-магазину фототехніки - Фото 8

РІСТ CTR

За підсумком рекламної кампанії показник взаємодії користувачів з рекламою зріс до 1,09 % (план – 0,35%)

Основне завдання проведення даної рекламної кампанії – за короткий період досягти максимального охоплення ЦА з метою інформування про майбутню акцію і захід в ТРЦ.

Завдяки якісному налаштуванню і оптимізації РК всі планові показники KPI перевиконані: кількість фактичних переходів на сайт – на 376,95% більше за заплановані, вартість кліка знижена на 79,04%. Точне налаштування таргетингу ЦА дозволило досягти показника коефіцієнта взаємодії, що перевищує плановий 211,42%.

РЕЗУЛЬТАТИ РК В YouTube

Кейс з рекламної PPC-кампанії інтернет-магазину фототехніки - Фото 6
ВИКОНАННЯ ПЛАНУ З ПОКАЗІВ НА 
YouTubeЗа період рекламної кампанії KPI з показів ролика перевиконано на 121,95%
Кейс з рекламної PPC-кампанії інтернет-магазину фототехніки - Фото 7
ЗНИЖЕННЯ ВАРТОСТІ ПЕРЕГЛЯДУ РОЛИКА  
Вартість перегляду знижена від планової на 60,00%
Кейс з рекламної PPC-кампанії інтернет-магазину фототехніки - Фото 5
РІСТ 
VTRЗа підсумком рекламної кампанії показник взаємодії користувачів з рекламою зріс до 38,18% (план – 35%)

В рамках даної РК був запущений формат відеореклами на каналі YouTube. Результат цієї кампанії перевищив планові KPI: кількість показів ролика – вище на 121,95%, ціна перегляду – нижча на 60% .

Кейс з рекламної PPC-кампанії інтернет-магазину фототехніки - Фото 9

ПІДСУМКИ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ

Обравши ефективні інструменти для даного типу РК, фахівці змогли перевиконати всі планові показники, збільшивши, тим самим, ефективність проведення даної РК, в цілому.

Результатом рекламної активності стало залучення ЦА на захід, що проводиться в рамках планового бюджету на просування.