Оформити заявку

Кейс із SEO просування сайту охоронних систем

admin
04/10/2018
Время чтения: 3 м

За період з вересня 2017 року по липень 2018 року приріст органічного трафіку з пошукових систем виріс на 121,54%

ВИХІДНІ ДАНІ:

Період Вересень 2017 року – по зараз
Ніша інтернет-магазин систем безпеки
Асортимент товарів більше 3000 товарів в 25 товарних категоріях
Завдання збільшення органічного трафіку і висновок позицій в ТОП з метою збільшення кількості продажів протягом року
Ефективність збільшення органічного трафіку, зниження показника відмов, висновок позицій в ТОП

РЕЗУЛЬТАТИ

ПОКАЗНИК
ВІДМОВ

З вересня 2017 по липень 2018 рік показник відмов зменшений на 65,98%

КІЛЬКІСТЬ
ЗАПИТІВ У ТОП-30

Більшість високочастотних запитів займають верхні позиції видачі.
З вересня 2017 року по липень 2018 року позиції зросли:
в ТОП 3 – на 131%
в ТОП 10 – на 82%
в ТОП 30 – на 63%

ПРИРІСТ
ОРГАНІЧНОГО
ТРАФІКУ

За період з вересня 2017 року по липень 2018 року приріст органічного трафіку з пошукових систем виріс на 121,54%

Роботи з внутрішньої оптимізації сайту, зовнішнього просування і обрана тематична стратегія принесли позитивний результат.

Підсумок SEO просування за рік роботи над проектом – приріст неоплачуваного пошукового трафіку + 126,29%.
У кількісному показнику органічний трафік збільшився в 42,5 рази, що дозволило, за результатами липня, перевищити планові показники серпня 2018 року.

Одним з якісних показників просування проекту є приріст кількості нових користувачів на сайт.

За період просування змогли збільшити приплив нових користувачів на 155,85%. Співвідношення нових користувачів і тих, що повернулися, поліпшили на 161,27%.

При розробці стратегії просування інтернет-магазину охоронних систем був обраний метод просування по широкому семантичному ядру, яке включає низько-, середньо- і високоприватні запити.

Результатом робіт за рік є висновок 1 277 запитів в ТОП-30.

РЕЗУЛЬТАТЫ

Виконані роботи

Тематична оптимізація

  • Збір семантичного ядра і постійна робота над його розширенням.
  • Впровадження генерації title, description, H1 для сторінок товарів.
  • OnPage-оптимізація на всіх пріоритетних категоріях сайту.
  • Написання контенту на сайт, оптимізованого під ключові запити, з використанням принципів LSI.

Технічна оптимізація

  • Закриття дублів сторінок товарів.
  • Закриття технічних сторінок.
  • Закриття дубля сайту на сервері.
  • Впровадження рейтингу товарів.
  • Оптимізація сторінок пагінації.

Зовнішнє просування

  • Розміщення статей з посиланнями на тематичних або новинних високотрастових ресурсах:
  • Розміщення в:
  • Робота з соціальними сигналами:
  • Крауд-маркетинг.

Для запуску успішного SEO просування залишайте заявку на нашому сайті!