0
Оформити заявку

Кейс із SEO просування магазину брендового одягу та аксесуарів

Кейс із SEO просування магазину брендового одягу та аксесуарів - Фото 1
05/10/2019
admin

 

ВИХІДНІ ДАНІ:

Період Вересень 2017 року – по зараз
Ніша інтернет-магазин взуття та аксесуарів
Асортимент товарів понад 1 500 товарів в 56 товарних категоріях
Завдання збільшення органічного трафіку і висновок позицій в ТОП з метою збільшення кількості продажів протягом року
Ефективність збільшення органічного трафіку, зниження показника відмов, висновок позицій в ТОП

 

Результати

 

Кейс по SEO просування магазину брендового одягу та аксесуарів - Фото 1 Кейс по SEO просування магазину брендового одягу та аксесуарів - Фото 2 Кейс по SEO просування магазину брендового одягу та аксесуарів - Фото 3 Кейс по SEO просування магазину брендового одягу та аксесуарів - Фото 4
ПРИРІСТ
ОРГАНІЧНОГО
ТРАФІКА
За період з вересня 2017
року по липень 2018 року,
трафік виріс
на 1 057,52%
КІЛЬКІСТЬ
ЗАПИТІВ У ТОП-30
Більшість високочастотних запитів займають верхні позиції видачі.
З вересня 2017 року по липень 2018 року, позиції зросли:
в ТОП-3 – на 2 600%, в ТОП-10 – на 1 338%, в ТОП-30 – на 375,00%
КОНВЕРСІЇ

З вересня 2017 по липень 2018 року кількість конверсій зросла на 1 167,50%

ДОХІД

З вересня 2017 по липень 2018 р дохід виріс на 912,95%.

 

Роботи з внутрішньої оптимізації сайту, зовнішнього просування і обрана тематична стратегія принесли позитивний результат.

Підсумок SEO просування за рік роботи над проектом: приріст неоплачуваного пошукового трафіку – + 1 057,52%.
У кількісному показнику органічний трафік збільшився в 11,5 рази, що дозволило, за результатами липня, перевищити планові показники серпня 2018 року.

Кейс по SEO просування магазину брендового одягу та аксесуарів - Фото 5

Одним з якісних показників просування проекту є приріст кількості нових користувачів на сайт.

За період просування змогли збільшити приплив нових користувачів на 712,92%. Співвідношення користувачів, що повернулися, поліпшили на 29,01%.

Кейс по SEO просування магазину брендового одягу та аксесуарів - Фото 6

При розробці стратегії просування інформаційно – освітнього порталу був обраний метод просування по широкому семантичному ядру, яке включає низько-, середньо- і високоприватні запити.

Результатом робіт за пів року є вивезення 950 запитів в ТОП-30.

Кейс по SEO просування магазину брендового одягу та аксесуарів - Фото 7

 

Виконані роботи

Проект на старті

Інтернет-магазин був на піддомені, на основному домені знаходився каталог з вибірковим набором сторінок товарів. Магазин був без адекватної структури і фільтрів. На сайті не було встановлено SSL сертифікат.

Тематична оптимізація

  • Збір семантичного ядра по ВЧ, СЧ і НЧ запитах.
  • OnPage-оптимізація на всіх категоріях сайту.
  • Написання контенту на сайт, оптимізованого під ключові запити з використанням принципів LSI.

 

Технічна оптимізація

  • Створення каталогу інтернет-магазину на основному домені.
  • Переїзд сайту на https.
  • Налаштування редиректів зі сторінок піддомену на сторінки каталогу основного домену.
  • Створення сторінок популярних фільтрів і їх часткова оптимізація.
  • Закриття дублів сторінок товарів.
  • Закриття технічних сторінок.
  • Коригування файлу robots.txt.
  • Створення карти сайту sitemap.xml.
  • Оптимізація сторінок пагінації.

 

Зовнішнє просування

  • Розміщення статей з посиланнями на тематичних або новинних високотрастових ресурсах:
    Кейс по SEO просування магазину брендового одягу та аксесуарів - Фото 8
  • Розміщення в:
    Кейс по SEO просування магазину брендового одягу та аксесуарів - Фото 9
  • Робота з соціальними сигналами:
    Кейс по SEO просування магазину брендового одягу та аксесуарів - Фото 10
  • Крауд-маркетинг.

Залишайте заявку на SEO просування сайту будь-якої тематики, і наші менеджери зв’яжуться з Вами найближчим часом!