Оформити заявку

Динамічний товарний ремаркетинг для Google AdWords (with Google Tag Manager)

admin
15/04/2021
Время чтения: 6 м

Ще недавно створення динамічного ремаркетингу в Google AdWords за відсутності підтримки Google Merchant Center було досить складною процедурою. Читайте керівництво про те, як впоратися з цим завданням. Відповідь позитивна: за допомогою спеціального виду ремаркетингу ви здатні нагадати користувачеві не тільки про свою компанію, але і про конкретні послуги або товар, якими він цікавився на вашому сайті. Здійснити це можливо за допомогою динамічного товарного ремаркетингу від Google Adwords. Варто враховувати, що на момент написання цього керівництва в Україні не діє підтримка Google Merchant Center. Це значно ускладнює завдання зі створення динамічного ремаркетингу, але не робить її нездійсненним! У той час, як більшість фахівців з контекстної реклами обговорює можливість використання даного виду ремаркетингу, Роман Черниш, керівник відділу PPC компанії SeoMarket, знайшов спосіб, як отримати результат вже зараз. Для того, щоб максимально надійно використовувати цей інструмент реклами, наш фахівець розробив детальну інструкцію. Сподіваємося, що це покрокове керівництво допоможе збільшити ефективність інтернет-реклами вашого бізнесу. За структурою інструкція розділена на наступні блоки, робота над якими буде детально описана:

Feed ​1. Підготовка фіду товарів або послуг. Товарний фід – це вивантаження даних про товарні пропозиції магазина і їхні атрибути в певному форматі. Вимоги до фіду:

  • робочі формати: CSV, TSV, XLS або XLSX;
  • у рядках необхідно вказувати тільки товари або послуги;
  • у стовпчиках вказувати атрибути кожного товару зі списку (унікальні ідентифікатори, ціни, описи). Букви і прогалини повинні відповідати значенням, вказаним в специфікації (Табл. 1.1.). Подібні ідентифікатори мають велике значення: саме з їх допомогою тег ремаркетингу буде співвідносити людей з ваших списків з товарами, які вони вже переглянули;
  • при виникненні необхідності додавання стовпця після завантаження фіда в AdWords, створіть новий фід;
  • у разі, якщо пропоновані товари або послуги доступні відразу в декількох державах, створіть фід для кожної мови і валюти.

Специфікація. Для створення товарного фіду вам знадобиться аккаунт Google Merchant Center. В Україні, як і в ряді інших країн, не існує підтримки Google Merchant Center. Для виходу з ситуації використовуйте альтернативний спосіб створення фіду товарів – «Спеціальний фід». Завантажити шаблон «Спеціального фіду» у форматі CSV ви можете за посиланням: http://www.gstatic.com/adextensions/custom-feed-template.csv TablRemarketing_1 Табл. 1.1. – Специфікація до товарного фіду * Обов’язково для заповнення Приклад. 1) Підготуємо фід для магазину спортивних товарів. Створимо фід з однією товарною пропозицією і заповнимо колонки відповідно до даних специфікацій (Рис. 1.1.). Remarketing1.1 Рис. 1.1. – Фід для магазину спортивних товарів на прикладі одного товару 2) Використовуйте кодування «UTF-8» при збереженні файлу. Як роздільник, використовуйте кому. 3) Тепер завантажуємо товарний фід в Google AdWords. В інтерфейсі AdWords створюємо новий шаблон для фіду товарів в розділі «Комерційні дані» (Рис. 1.2.). Використовуємо тип шаблону «Обраний користувачем». Remarketing1.2 Рис. 1.2. – Завантаження фіду в інтерфейс Google AdWords 4) Вводимо назву нашого товарного фіду, потім обираємо, безпосередньо, сам файл вивантаження і натискаємо «Завантажити та переглянути» (Мал. 1.3.) Remarketing1.3 Рис. 1.3. – Завантаження фіду в інтерфейс Google AdWords 5) У разі, якщо фід складено коректно і без помилок, з’явиться повідомлення про кількість доданих рядків, тобто товарів (Рис. 1.4.). Враховуйте, що помилки, пов’язані із зображенням або адресою, можуть відобразитися за 3-4 години. Remarketing1.4 Рис. 1.4. – Успішне завантаження фіду 6) Після застосування внесених змін в загальному списку розділу «Комерційні дані» з’явиться новий запис з назвою нашого фіду (Рис. 1.5.). Залишилося дочекатися завершення процесу модерації. Після завантаження файлу присвоюється статус «Чекає розгляду». Remarketing1.5. Рис. 1.5. – «Комерційні дані» – новий запис 7) Після успішно пройденої модерації статус зміниться на «Допущено» 2. Установка тега з одними параметрами. Для використання динамічного ремаркетингу найважливішою умовою є наявність на сторінках сайту тега ремаркетингу зі спеціальними параметрами. Щоб отримати тег облікового запису AdWords, натисніть “Загальна бібліотека” і перейдіть в розділ “Аудиторії“. Код необхідно додати на всі сторінки сайту безпосередньо перед тегом </ body>. Код повинен бути в форматі JSON, призначеному для передачі структурованих даних в мережах. Тег динамічного ремаркетингу можна створити на основі існуючого стандартного тега (якщо він використовується). Це дозволить відправляти в AdWords додаткові відомості. Тег ремаркетингу складається з двох частин – статичної та динамічної. Саме в динамічній частині тега відбувається підстановка змінних значень (спеціальних параметрів) для збору відомостей про ідентифікатори товарів або послуг, типів сторінок і т.д. Спеціальні параметри – це єдиний спосіб динамічно передавати в обліковий запис AdWords значення, засновані на даних сторінки. Щоб використовувати динамічний ремаркетинг в роздрібній торгівлі, вам знадобиться акаунт Google Merchant Center. На момент написання цього посібника на території України, Білорусі, Казахстану та багатьох інших країн відсутня підтримка Google Merchant Center. Однак є альтернативний спосіб, про який і піде далі мова, це «Особливий тип» спеціальних параметрів. ​TablRemarketing_2 Специфікація «Особливого типу» спеціальних параметрів. *Обов’язково **Рекомендується Установку тега ремаркетингу на сайт і підстановку в код спеціальних параметрів можна доручити веб-майстру або ж самостійно за допомогою Google Tag Manager. У цьому керівництві ми розглянемо спосіб реалізації динамічного ремаркетингу за допомогою Google Tag Manager. Приклад. 1) В Google Tag Manager створюємо новий тег, в якому в основних налаштуваннях (Рис. 1.6.):

  • вказуємо «Ім’я тега»;
  • встановлюємо «Тип тега» – «Ремаркетінг AdWords»;
  • вказуємо «Ідентифікатор конверсії» (ідентифікатор з основного тега ремаркетингу);
  • в якості правила спрацьовування тега встановлюємо дві умови.

Перше – тег повинен спрацьовувати на всіх сторінках сайту. Друге – «event одно gtm.dom» * * – За замовчуванням теги активуються, коли скрипт gtm.js завершується і передає управління браузеру. Однак можна визначити тег так, щоб він активувався в разі готовності DOM. Припустимо, що тег повинен прочитати значення Trip ID (використовуючи один з типів макросу для елементів DOM), яке не відображається, поки не завантажиться нижня частина сторінки. За замовчуванням тег може активуватися до того, як значення Trip ID сторінки стане доступним. Щоб визначити тег, що активується після закінчення завантаження сторінки, додайте в правило активації умову “event одно gtm.dom”. Remarketing1.6 Рис. 1.6. – Основні налаштування тега ремаркетингу 2) Переходимо до додаткових налаштувань поточного тега і встановлюємо такі значення (Рис. 1.7.):

  • «Власні параметри» – «Вказати вручну»;
  • «Додати призначені для користувача параметри»;
  • «Ключ» – «dynx_itemid» (значення має точно збігатися зі значенням «ID» в товарному ФІДЕ);
  • «Значення» – «Новий макрос».

Remarketing1.7 Рис. 1.7. – Власні параметри Google Tag Manager 3) Новий макрос (Рис. 1.8.):

  • Вказуємо ім’я нового макросу;
  • «Тип макросу» – «Власний код Java Script»;
  • Пишемо власний Java Script за допомогою якого будемо «парсити» необхідне значення (в нашому випадку ідентифікатор товару, безпосередньо на картці самого товару);
  • “Зберегти зміни.

Аналогічно необхідно створити макрос для кожного значення з користувацьких змінних. У цьому посібнику я зупинюся лише на одному прикладі, оскільки ідентифікатор товару є основним значенням, при наявності якого вже можна використовувати необхідний функціонал. Remarketing1.8 Рис. 1.8. – Створення нового макросу Google Tag Manager 4) Після збереження макросу необхідно зберегти, створити і опублікувати нову версію тега на сайті. Важливо! Після публікації нової версії тега на сайті завжди виконуйте попередній перегляд в режимі налагодження для перевірки коректності роботи тега. 5) Перевірити результат роботи можна в інтерфейсі Google AdWords: «Загальна бібліотека» – «Аудиторії» – «Інформація про теги» (Рис. 1.9.). У докладній інформації про теги ремаркетингу побачимо запис – «Спеціальні параметри активні» – Призначений для користувача параметр dynx_itemid активний». Remarketing1.9 Рис. 1.9. – Спеціальні параметри активні 3. Конструктор динамічних оголошень. Динамічні медійні оголошення дозволяють генерувати рекламу ваших товарів або послуг за допомогою фіду даних. Такі оголошення можна створити під час налаштування кампаній з ремаркетингу за допомогою Галереї форматів оголошень. При цьому, ви можете вказати певний макет оголошення або скористатися функцією автоматичного вибору. 1) Створюємо нову кампанію, тип кампанії «Тільки медійна мережа» – «Ремаркетинг». 2) В налаштуваннях встановлюємо «Використання динамічних оголошень» (Рис. 2.0.). 3) Вид діяльності – «Інше (власний варіант)». 4) У випадаючому списку «Фід» вибираємо назву товарного фіду, який завантажили раніше. ​ Remarketing2.0 Рис. 2.0. – Основні налаштування кампанії 5) Після проходження етапу налаштувань кампанії та створення груп оголошень підходимо до найцікавішого – «Створення оголошень». На даному етапі можна проявити всі свої творчі та креативні здібності у використанні галереї форматів оголошень. Вашій увазі пропонується безліч різних макетів і налаштувань. Так само доступний режим попереднього перегляду, завдяки якому можна побачити, як буде відображатися Ваше оголошення. Приклад того, що можна отримати на основі нашого товарного фіду (див. Рис. – 2.1.). ​ Remarketing2.1 Рис. 2.1. – Приклад рекламного оголошення ​6) Після предперегляду всі оголошення необхідно зберегти. Всі оголошення почнуть покази після проходження модерації. На цьому все! Сподіваюся, що описаний приклад зі створення динамічного ремаркетингу, націленого на показ товарних пропозицій, допоміг Вам розширити свої знання і вже сьогодні Ви реалізуєте його в своїх акаунтах за допомогою реклами в google adwords.