8 порад, які допоможуть вам продавати товари через соціальні…

Якщо ви працюєте з соціальними мережами і буваєте на зустрічах у клієнта
, напевно в топі найбільш поширених питань є “Як швидко ми почнемо продавати?”, “Як ви плануєте продавати мій товар?” і т. д. Сьогодні ми вирішили відповісти на ключові питання по цій темі.

Що і в яких соціальних мережах можна продати?

SMM, або маркетинг в соціальних мережах зараз у всіх на слуху. Всі розуміють, що просувати компанію в соціальних мережах потрібно. Але ось як правильно це робити? А, точніше, як продавати товари в соц.сетях? Спробуємо відповісти на найпоширеніші питання в цьому ключі.

Почнемо з короткої статистики. Фахівці з GfK Ukraine проаналізували, що, де і як часто українці купують в Інтернеті. Виявилося, що в минулому році більше 39% інтернет-покупців замовляли товари і послуги через соціальні мережі. Для порівняння, в 2013 році цей показник дорівнював 12%.

Товари, які українці найчастіше купують в Інтернеті – це одяг, аксесуари, подарунки, взуття, косметика та парфумерія. Не важко зробити висновки і зрозуміти, що, переважно, покупцями соціальних мереж є прекрасна половина людства.

SMMTradeInfo1

Ця інформація наштовхує на думки, що йти в соціальні мережі варто і про те, що вони продають. Але як це правильно зробити?

Що потрібно робити для того, щоб товари продавалися через соціальні мережі?

Для того, щоб у вас були продажі через соціальні мережі, необхідно витримати такі основні умови:

Аудиторія вашої компанії збігається з аудиторією соціальної мережі;
Відсутні бар’єри для покупки вашого товару через соц.сетях (у вигляді додаткових реєстрація, чи не оперативної обробки запитів і тд);
Ви інвестували в ваше співтовариство: наповнили його інформацією, контентом, напрацювали аудиторію і вийшли на середній / високий рівень залучення;
Ви досягли високого рівня довіри (шляхом якісної роботи зі зворотним зв’язком);
Ви розумієте, що для того, щоб продавати в Інтернеті, необхідно час (мінімум 3 місяці).

Якщо ви готові поставити впевнені плюсики навпроти кожного пункту – вітаємо! Ви на правильному шляху і ось тепер ми поділимося з вами деякими хитрощами, які допоможуть вам ефективно продавати ваш товар.

SMMTradeInfo2

1. Вказувати актуальну ціну товару

Навіщо будувати зайвий бар’єр на шляху до покупки? Ви боїтеся відлякати покупців ціною, хочете, щоб у них спочатку народилося бажання купити і тільки потім видавати ціну? Будьте впевнені – ті, кому буде неприйнятна ціна вашого товару – підуть від вас після того, як дізнаються її з особистого повідомлення. Так навіщо витрачати на них зайвий час?

2. Максимально спростити процедуру замовлення

Якщо ви представляєте інтернет-магазин, подбайте про те, щоб ваш товар можна було придбати максимально простим шляхом – без переходу на сайт, реєстрацій і купи інших непотрібних процедур. Дуже часто саме вони є причиною відмови від покупки. Купівля відразу під постом, або в приватні повідомлення – простий і зрозумілий клієнтові шлях, який підвищує шанси на те, що товар буде придбаний.

3. Постійно оновлювати асортимент, надати користувачеві великий вибір

Чому жінки (які найчастіше купують в Інтернеті) так люблять шопінг? Тому що їм подобається годинами ходити по магазинах, вибирати і усвідомлювати, що одна з цих речей рано чи пізно стане їхньою власністю. Те ж і в соц.сетях – надайте клієнтам вибір. Дайте їм можливість побродити по альбомах, подивитися, проаналізувати і купити. Крім того, великий асортимент веде до задоволення потреб більшої кількості клієнтів.

Також, слідкуйте за актуальністю товару. Створіть альбом “Є в наявності”. Часто, причиною відмови від покупок є довгий час очікування товару або взагалі його відсутність (при тому, що в альбомі / на сайті він є).

4. Стежити за трендами і обігравати їх

Ні для кого вже не секрет, що саме на трендах можна заробити швидко і багато. Слідкуйте за тим, про що люди говорять в Інтернеті, що відбувається навколо, що їм цікаво – і застосовуйте це до вашого товару. Трендові речі завжди більш популярні, ніж стандартний асортимент

5. Постійно оновлювати інформацію спільноти

Покажіть своїм клієнтам, що у вас хороший потік, товари оновлюються – людям подобається те, що ви продаєте і те, що ви робите. Але не перестарайтеся, щоб вас не забанили в новинній стрічці. Яка головна мета таких дій? Ви постійно миготять в поле зору потенційного покупця і коли у користувача виникає потреба в ваш товар, вгадайте, кого він згадує першого? Так, ви правильно здогадалися.

6. Оперативно реагувати на коментарі

Оперативна реакція одно вища ймовірність здійснення покупки. Поки ви довго будете відповідати на питання від користувачів – вони можуть купити продукцію у ваших конкурентів.

7. Ком’юніті менеджмент

Ком’юніті менеджмент – практично найважливіша складова в роботі з вашим спільнотою. З його допомогою ви формуєте довірчі відносини з користувачами, які можуть конвертуватися в ваших клієнтів. Що для цього потрібно? Давати публічні відповіді на негатив, ні в якому разі не видаляти його і, якщо необхідно, публічно визнати свої помилки. Також, намагайтеся збирати фідбек від ваших задоволених клієнтів.
Це підвищить лояльність аудиторії, яка в майбутньому зможе рекомендувати ваш магазин друзям. Головне – щоб відгуки були правдивими і справжніми. Фейкові відгуки будуть працювати проти вас.

8. Рекламу давати на цікаві пропозиції, знижки

Якщо ви плануєте давати рекламу, завжди говорите про ваші знижки, цікаві пропозиції. Реклама спрацює ефективніше і ви отримаєте більше, більше продажів.

На жаль, однієї статті в блозі замало для того, щоб повністю висвітлити тему просування в соціальних мережах. Діліться в коментарях, про що б ви ще хотіли почитати.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *