Оформити заявку

SEO просування

SEO просування сайту (Search Engine Optimization) – комплекс заходів, спрямований на поліпшення видимості сайту в органічному пошуку. SEO є одним з найбільш ефективних і найменш витратних методів залучення цільових користувачів на сайт.

calendar

Терміни виконання:

Початок зростання вже в перший місяць після впровадження доробок.

calendar

Вартість послуги:

Від 20,000₴

В результаті ви отримуєте

icon-1 icon-5

Аналіз ключових слів та конкурентів у обраній ніші

icon-2 icon-6

Оптимізація мета-тегів та заголовків сторінок для покращення позицій

icon-3 icon-7

Створення унікального та якісного контенту з урахуванням запитів користувачів

icon-4 icon-8

Аудит технічної частини сайту для виявлення помилок та усунення проблем, які можуть негативно позначитися на SEO

icon-9 icon-10

Просування сайту, збільшення кількості посилань на сайт з інших ресурсів

Вирішимо вашу проблему в три кроки

    1. Заповніть ваші дані
    2. Виберіть послугу
    3. Залиште коментар або питання

    Що таке SEO просування?

    SEO-просування (Пошукова оптимізація) - це оптимізація сайту для більш ефективного зображення в результатах пошуку...

    Сукупність заходів та робіт - спрямованих на покращення позицій сайту відповідно до запитів сайту, а також на підвищення так званого “органічного трафіку”. Таке просування має на меті зайняти топ-позицію в результатах пошуку на найбільші актуальні та частотні запити, а саме - на першу сторінку результатів пошуку для користувача. Як наслідок, це гарантує збільшення притоку аудиторії на сам сайт

    Чому сайтам необхідно SEO просування сайту?

    При коректній пошуковій оптимізації є всі шанси отримати перші позиції по всіх цільових частотних запитах і відображатися в топі для цільової аудиторії. Такий метод просування вважається одним із найбільш вигідних у співвідношенні ціна-якість, адже вкладені кошти передбачають повну технічну перевірку від SEO-спеціалістів, що допомагає сайту в подальшому тільки розвиватися та нарощувати потік відвідувачів, а також займати лідерські позиції серед сайтів-конкурентів в Інтернеті.

    Ключова задача такого сео-просування - привести цільовий трафік на сайт. Далі - потенційна цільова аудиторія конвертується в продажі послуг або товару, або ж у користувачів інформації (що актуально для інформаційних ресурсів).

    При цьому органічний трафік у більшості випадків буде займати перше місце серед інших каналів трафіку, а кількість ЦА (цільової аудиторії) - можна постійно нарощувати за допомогою варіативності задач та інструментів у SEO.

    Чим відрізняється пошукове просування сайтів від контекстної реклами

    SEO-просування чи контекстна реклама - одне найбільш популярних питань від клієнтів.Адже згадані способи є найпопулярнішими, однак підходи кардинально відрізняються.

    Контекстна реклама може швидко запускатись і дає миттєвий результат у вигляді переходів користувачів на сайт. SEO - це більш ґрунтовна робота з сайтом, збільшення ваги посилань і зростання запитів сайту, однак передбачає «довгу гру».

    Ключовий елемент успіху контекстної реклами - правильно оформлене рекламне оголошення. При цьому клієнт зазвичай платить за конкретний перехід користувача з реклами на сайті. Такий тип просування особливо актуальний для сезонних та різноманітних проектів, акцій та знижок на сайті - адже PPC («плати за клік» - прим.) приносить миттєві ліди та перші результати зростання трафіку на сайті. Однак, при відключенні рекламних оголошень - відразу немає і переходів.

    SEO-оптимізація навпаки, дає відтермінований результат, адже це передбачає роботу якості сайту, все націлено на це, щоб «закохати в себе» пошукову систему (Google, Yandex , Bing і т. д.).

    При цьому поєднання SEO та PPC вважається «золотою» тактикою, адже, з одного боку, забезпечує стабільність для пошукової оптимізації, а з іншого – забезпечує успішний запуск усіх нових додаткових проектів на сайті. Така комбінація відмінно підходить для проектів на довгу перспективу.

    Методи SEO-просування сайту

    Існують різні методи SEO-просування, умовно є розділення на три групи: біле, сіре та чорне.

    Біле SEO - це вся робота «без ризику», безпечні методи без можливості потрапляння під «санкції» від пошукових систем. Така робота вкладається в рамки чесної конкуренції. Як очевидно, ризик «влетіти під фільтри» з подальшим зниженням рейтингу сайту - фактично неможливий. У пул таких робіт входить вся технічна оптимізація сайту, наповнення ресурсу релевантним контентом, а також стабільна робота над зовнішнім просуванням сайту та плавне покращення всіх показників.

    Сіре SEO - комплекс методів і дій, які поки не так жорстко караються пошуковими системами, але вже є певні ризики, а при некоректному або “з перебором” агресивному виконанні - потрапити під фільтри та «заробити» песимізацію видачі сайту. До таких методів, наприклад, відносять різке й активне нарощування ваги посилань, масові склейки доменів, переспам ключовими словами і т. д.

    Чорне SEO - все, що офіційно порушує правила пошукових систем. Це і, як приклад, спам посилань, підміна сторінок сайту з різними вмістом сторінок (відповідно, для пошукової системи один вигляд і окремо - для користувачів (так званий «клоакінг»)), робота над сітками сайтів виключно під перенаправлення для просування сайту (так званий Doorway), радикальні заміни контенту на рекламу вже проіндексовані URL-адреси. Також удоі «чорного» SEO відноситься примусова песимізація конкурентів - всі роботи при пошуковому просуванні при цьому спрямовані на це, щоб загнати сайт конкурента «під фільтри» або взагалі, вибити з видачі.

    Однако, відверто “чорні” методи просування знижують свою популярність через постійне покращення роботи алгоритмів і все активніше виявлення порушень пошуковими системами.

    Які алгоритми використовує пошукова система?

    Пошуковий алгоритм - це ряд правил, на основі яких система оцінює та відображає сторінки сайтів у результатах на запити користувачів.

    Алгоритми пошукових систем офіційно засекречені, однак при просуванні є ряд факторів, які гарантують успішність просування тієї чи іншої сторінки сайту та в цілому впливають на ранжування сайту:

    Варто відзначити, що розробники пошукових систем також ведуть постійну роботу і періодично спостерігаються як великі, такі та не надто значущі дії алгоритмів пошукових систем, що в різній мірі впливають на видачу. При цьому з боку представників пошукової системи ради з оптимізації сайту зазвичай не деталізуються і зводяться до одного - якісний сайт пошукова система «карати» не буде.

    Фактори, які впливають на просування сайту

    Успіх SEO-просування залежить від багатьох факторів, це багатокомпонентний комплекс мір та заходів.

    Сайт необхідно технічно оптимізувати під усі вимоги пошукових систем. Їх можна вести до ключових та основних положень:

    1. Для індексації необхідно відображати тільки «корисні» сторінки, все інше не повинно потрапляти та засмітити видачу. Слід налаштувати коректно генерацію файлу sitemap, а також файл robots.txt
    2. Оптимізація під цільові запити кожної окремо взятої сторінки - підготовка семантичного ядра, оптимізація мета-тегов сторінок, розміщення релевантного вмісту. Тематика сайту повинна бути коректно «оброблена» і відображена в змісті сайту. Сам контент на веб-сторінках повинен бути унікальним. Від рівня його унікальності залежить те, на якому місці сторінка буде відображатися для користувача
    3. Оформлення та формат сторінки - пошукова система розпізнає різні формати, найбільш популярні з них - html, doc, pdf та інші
    4. Співвідношення і оформлення посилань на сайті. Також впливає розташування посилань.
    5. Вага та вік домену, доменна зона. Довіру викликає “старіший” ресурс. Існують різні показники, які оцінюють рівень довіри до ресурсу, впливають також і зона домена та його рівень - як приклад,домен ua буде ефективніше ранжуватись, аніж com.ua.
    6. Зовнішнє просування сайту. Конкуренти також не стоять на місці, тому,окрім роботи над внутрішньою оптимізацією сайту, не слід забувати і про зовнішню - розміщення сторінок со сторонніх сайтів, крауд-маркетинг, веб-каталоги - все, що впливає на зростання доменів-донорів і приріст ваги посилань. SEO-спеціаліст також відстежує всі дії конкурентів і підбирає максимально відповідну стратегію для просування сайту.
    7. Визначення алгоритмів пошукової системи - задають зміни встановленої видачі та змушують сайти врахувати різні фактори. Так, за останні кілька років пошуковики більше «люблять» сайти з оптимізованою версією під мобільні пристрої, з високою швидкістю завантажень сторінок, а також ізі 100% унікальним контентом.

    Типи пошукових запитів для просування сайту

    Усі ключові слова можна розділити на різні види та типи.

    Групують запити в залежності від різних параметрів. Так, залежно від цілі користувача, запити відображаються на інформаційні, навігаційні, транзакційні, а також мультимедійні.

    Інформаційні запити відображаються для отримання конкретної інформації для користувача. Головна ціль користувача - отримати відповідь на свій питання, а тому сам ключовий запит за замовчуванням містить питання. Приклад такого запиту: «як працює пральна машина».

    Навігаційні запити допомагають знайти конкретний сайт, наприклад «сайт Facebook», «сайт Seomarket» і т. д.

    Транзакційний запит – це запит для конкретної дії на сайті. Приклад запиту: «замовити просування SEO».

    Мультимедійні запити пропонують для користувача пошук відповідного мультимедійного контенту. Наприклад, «альбом кантрі музика завантажити».

    Также виділяють ще одну загальну групу запитів, які не мають конкретної цілі в виді узагальнень, приклад таких запитів: «птица», «окно», «лінія» і т. д.

    В залежності від частотності, виділяють запити високочастотні (від 1000 запитів на місяць), середньої частоти (вище 10 і нижче 1000) і низькочастотні (1-10).

    По рівню конкуренції запити також розділяються на висококонкурентні (наприклад, «SEO-просування») , середньоконкурентні («замовити SEO-проведення сайту») і низькоконкурентні («скільки коштує SEO-просування сайту-візитки»). Загальні запити без конкретики зазвичай складно просуваються, основний акцент при просуванні буде саме на середньоконкурентні та низькоконкурентні види запитів.

    Також окремо виділяються геозалежні запити - такі запити зазвичай пропонують наявність офлайн-послуги або магазину для конкретного регіону. Приклади таких запитів - «замовити суші» - конкретно в тому регіоні, де знаходиться користувач. Запити, які не передбачають прив'язку до місця перебування користувача. називають,відповідно, гео незалежними.

    Окрім згаданих типів, ключові слова поділяють на інформаційні, комерційні та змішані.

    Для SEO-спеціаліста цільовими запитами для просування комерційного сайту є запити комерційні. Такі запити передбачають бажання у користувача отримати якусь послугу або товар. Інформаційні - отримати конкретну інформацію. Змішані же запити є тими, у у яких кінцева мета користувача не визначена - отримання відповіді на питання, або ж пошук послуг або товару.

    Так, запит «замовити декор приміщення» буде комерційним, «типи декору приміщення» буде інформаційним, а “декор приміщення” буде змішаним, оскільки не зовсім зрозуміло, яка мета - дізнатися, що таке декор приміщення і які типи декору бувають, або ж мета - замовити декор як послугу.

    Основні фактори внутрішньої Сео-оптимізації сайту

    Внутрішня оптимізація сайту - це ряд робіт над самим сайтом, які допоможуть сам ресурс вивести на високу позицію, отримати більше трафіку та, в кінцевому результаті, прибуток для власника сайту. Внутрішні роботи над сайтом пропонують не тільки покращення сайту для пошукової системи, а й для підвищення зручності сайту для користувачів.

    Ключовим внутрішньої оптимізації сайту є саме його технічна складова. Технічна оптимізація сайту однозначно впливає на просування, оскільки при наявності великої кількості технічних помилок на сайті - неможливо претендувати на топові позиції в пошуку.

    Що слід враховувати:

    1. Коректне оформлення файлів robots.txt і генерацію карти сайту. Це допоможе швидко пошуковій системи проіндексувати та оцінити ті сторінки, які мають бути актуальними для користувача

    2. Серверні помилки - на сайті не повинні розміщуватися посилання, які не дають 200-й код відповіді. «Погані» сторінки можуть виникнути при переїзді сайту, неіснуючі сторінки в коді інших сторінок і т.д. Ключова задача - залишити на сайті сторінки тільки з коректним кодом відповіді, адже наявність 404-х сторінок в індексі істотно знижує ранжування сайту в цілому

    3. Коректне оформлення 404- сторінок. Такі сторінки мають потребу в додатковому оформленні, як-от можливість повернутися на головну, а також із заголовком генерації для відстеження трафіку на таких сторінках в аналітиці

    4. URL-адреси мають формуватись за єдиним принципом та бути ЛЗУ (людині зрозумілі УРЛ). Так, адреса site.ua/seo буде ефективніша, ніж site.ua/13459432200 або site.ua/сео-продвижение (кириллица не відображається коректно)

    5. Відсутність дублей сторінок - при наявності дублів сторінки починають конфліктувати одне з одним у видачі і водночас знижують рейтинг і самого сайту

    6. Контентні дубли - унікальність контенту вирішує багато, тому на сайті не повинні бути розміщені  внутрішні контентні дублі (наприклад, блок з повторюваною інформацією на всіх сторінках сайту), так і зовнішніх дублей

    7. Генерація мета-тегів на сайті повинна бути систематизована, а також повинні бути реалізовані різні шаблони генерації мета-тегів (залежно від типу сторінок). Особливо це актуально для сайтів з понад сотнею сторінок

    8. Наявність навігації на сайті - так звані “хлібні крихти”  - допомагають швидко користуватися і зручно переміщатись на сайті в різних розділах і повертатися на попередні сторінки

    9. Сайт повинен містити як хедер, так і футер. При цьому в хедері рекомендується розмістити найважливіші для користувача лінки на сторінки або розділи.

    10. Наявність внутрішнього перелінкування покращує ранжування сайту. Грамотно оформлене перелінкування на сайті підвищує релевантність, а також і для самих користувачів логічно зв'язує між собою окремі сторінки на сайті.

    11. Наявність різних типів мікророзмітки допомагає структурувати вміст для пошукової системи, а також впливає на оформлення сторінок у видачі

    12. Наявність мобільної версії сайту - ключове умова для просування сайтів останні роки. Для більшості сайтів саме мобільний трафік є пріоритетним.

    13. Швидкість завантаження сторінки і пов’язаних з цими параметрами (LCP і CLS факторів) також можуть значно підвищити «привабливість» сайту як для пошуковиків (Google, Bing і тд), так і для користувачів

    14. Довіру до сайту підвищує також і наявність повної контактної інформації, розділ “про компанію”, а також наявність різних способів зв’язку для користувача - від цього напряму залежить конверсія на сайті

    Види зовнішньої оптимізації сайту

    Зовнішня оптимізація сайту - це процес нарощування ваги посилань для збільшення трасту самого ресурсу для пошукових систем.

    Цей процес передбачає регулярне отримання посилань із зовнішніх ресурсів, при при цьому враховується  домен рейтингу та сайт трафіку, який буде посилатися на ваш сайт.

    Найбільш популярний спосіб отримання посилань - це публікація на зовнішніх ресурсах, лінкбілдинг.Часто під такі цілі існують окремі біржі посилань, які дозволяють підбирати майданчики для подальшого розміщення за певну суму.

    На що варто звертати увагу при виборі сайту-донора:

     

     

    Однак, слід розуміти, що біржі перебувають у арсеналі і інших SEO-спеціалістів, тому часто застосовується аутріч-підхід - індивідуальний пошук сайтів-донорів під конкретну тематику,залежно від видачі за інформаційними запитами. Такий метод дорожчий і потребує більше часу, адже для розміщення посилань SEO-спеціаліст зв'язується з представниками майданчиків напряму. Тим не менш, цей спосіб себе проявляє найкращим чином.

     

    Серед інших методів отримання сайтів також слід відзначити і крауд-маркетинг - розміщення на різних форумах і в блогах з гілками обговореннь. Отримання такого посилання -  безкоштовно з фінансовою точкою зору, однак цей метод витратний за часом - більшість часу при цьому уходить на створення профілю коментаторів, а також на підтримання таких профілів та постійну активність.

    Зовнішнє просування також взаємопов’язано із наявністю активних профілів соцмереж - це допомагає отримувати природні посилання від користувачів соцмереж, які можуть актуальне посилання пересилати вже напряму іншим користувачам. Це опосередковано впливає на інші канали трафіку. Крім того, це й регулярне наповнення блогу, адже це якісний контент – це більше шансів, що на нього можна надіслати та інші ресурси.

    Контентна оптимізація

    Контентна оптимізація – це покращення вмісту сайту , в тому числі тексту та візуальних елементів, з метою отримання кращого та більш зручної презентації її користувачам, а також згідно із вимогами пошукових систем.

    Часто головну ціль при контентній оптимізації ставлять лише мету “сподобатись” пошуковій системі, що не зовсім коректно.

    Для чого потрібна оптимізація контенту?

    1. Покращити видимість сайту та його конкретні сторінки пошуковими системами.

    2. Презентувати найбільш релевантну інформацію за запитом відвідувачів сайту, конкретний товар це, чи інформаційний запит.
    3. Зробити вміст для користувача зрозумілим зі зручною структурою, а також покращення користувацьких факторів, що, в свою чергу, впливає на позиції сайта в пошуку

    Пошуковики використовують конкретні алгоритми для ранжування сайтів і окремих сторінок сайтів у пошуковій видачі. Головна задача пошуку – видати найбільш релевантну інформацію для відвідувача, щоб відповісти на його конкретне питання. Тому системи дуже ретельно ставляться до сайтів в SERP-і.

     

    Наприклад,  якщо компанія є багатопрофільним філій, як приклад, інтернет-магазин із 100+ товарами різного призначення - для кожного з них має бути окрема сторінка, щоб “відповісти” на запит користувача в пошуку, у протилежному випадку – користувач не отримує відповіді на свій запит і повернеться в пошукову видачу та виберете інший магазин. А це вже сигнал для пошукової системи, що сайт не відповідає запиту.

    До того ж, користувач, який шукає конкретну позицію і заходить на «полотно» з величезною кількістю товарів, не схильний шукати потрібний у великому переліку. .

     

    У зворотному порядку це працює і для групи товарів: якщо юзер шукає загальну сторінку і йому запропонувати йому одну конкретну позицію-товар-послугу, користувач не буде зацікавлений і залишить сторінку, повернувшись назад у пошук.

     

    Саме для цього і необхідна кластеризація запитів користувачів і, відповідно, сторінок під запити: окремий кластер ключових слів для кожної окремої сторінкою при цьому буде використовуватися для створення релевантного контенту..

    Додаткова оптимізація потребує не лише тексту, а також передбачає зміни в заголовках та підзаголовках, а також в так званому сніппеті  (текст, який відображається в пошуковій видачі у відповідь на конкретний запит). Найбільш релевантний сніпет дорівнюватиме зростанню переходів користувачів на сайт.

     

     

    SEO-просування сайтів: плюси та мінуси

    SEO забезпечує потік трафіку та замовлення, а тому, чим вище сайт/сторінка знаходиться в топі результатів пошуку пошукових систем -  тим більше відвідувачів, які відвідують сторінку сайту, а це - більше  клієнтів, більше замовлень і більше прибутку.

     

    Основних мінусів пошукової оптимізації є два:

    Плюсів же істотно більше:

    Експертний висновок гіків

    Оптимізація сайту SEO може призвести до значних результатів при успішній технічній оптимізації сайту, регулярного наповнення контентом, а також при умові зовнішнього просування. Це цілий комплекс і окрема наука - як різні разові дії, так і регулярні роботи.

    Кожен сайт має свої унікальні особливості та вимагає індивідуального підходу від експертів у сфері SEO - в залежності від конкретного сайту будується конкретна робоча схема для покращення позицій ресурсу.

    У сухому залишку - SEO передбачає отримання відносно дешевого органічного трафіку на сайті, клієнт отримує, хоч і з відтермінуванням у часі, але довготривалий результат, який зазвичай і орієнтований середній та великий бізнес.

    При цьому,залежно від бюджету та вимог клієнта - гіки Seomarket можуть запропонувати найбільш оптимальний результат без завищених обіцянок, але - із гарантованим результатом.

    Скільки коштує SEO просування сайту?

    Оплата за послуги пошукової оптимізації розраховується індивідуально для кожного клієнта та залежить від тематики ніші, конкурентності та враховує поставлені завдання самого клієнта. Для детальнішого розрахунку необхідно заповнити вступну заявку з даними про сайт. Після цього наші фахівці аналізують проект, фіксують усі сильні та слабкі сторони, оцінюють нішу та сайти конкурентів та сформують комерційну пропозицію. У фінальну ціну входить вартість послуг за SEO-оптимізацію та всі витрати, пов'язані із зовнішнім просуванням та підготовкою контенту.

    Що дає SEO просування?

    SEO-оптимізація важлива як для впізнання бренду, так і притоку цільової аудиторії з пошукових запитів. Оптимізація сайту під SEO вимоги збільшує зростання органічного трафіку та націлена на відображення сторінок сайту за цільовими запитами у Топ-10 видачі на релевантні запити користувача. Такий тип просування передбачає як внутрішню "технічну" роботу з сайтом, так і зовнішнє просування. Усі стратегії та тактики передбачають збільшення "привабливості" сайту для пошукових систем.

    Навіщо потрібна SEO оптимізація сайту?

    SEO оптимізація сайту впливає безпосередньо на зростання органічного трафіку на сайт. Це - найдешевший трафік порівняно з іншими методами просування. SEO потребує більше часу порівняно із запуском контекстної реклами, проте, надалі дає стабільні результати довгий час - на відміну від відсутності трафіку на сайт при зупинці контекстної реклами. Наявність оптимізованого під SEO вимоги сайту, а також регулярна підтримка зовнішнього просування у вигляді закупівлі посилань на зовнішніх ресурсах в результаті дає стабільний та довготривалий результат.