Просування сайтів
Збільшуємо ваші продажі за допомогою комплексних технічних та зовнішніх seo рішень. Гарантуємо якість робіт 15-річною експертизою
Замовити просування
Збільшуємо ваші продажі за допомогою комплексних технічних та зовнішніх seo рішень. Гарантуємо якість робіт 15-річною експертизою
Замовити просуванняБільше десятиліття ми просували понад тисячу сайтів і точно знаємо, що таке професійне просування сайту. Ми будуємо ефективні SEO-стратегії без вигаданих "+500% ріст в перший місяць" і без нездійсненних обіцянок - лише компетенція та акцент на пошукову оптимізацію.
У Seomarket ми зібрали команду гіків-однодумців, які виходять за рамки стандартних закупівель посилань та текстів. Під кожний проект ми шукаємо всі можливості - не лише підвищуємо позиції, а й допомагаємо отримати реальні продажі для вашого бізнесу.
Інтернет-магазини або локальний сайт з офлайн-продукцією, сайти онлайн-послуг і навіть новинні видання - все це вимагає особливого індивідуального підходу, який ми забезпечуємо завдяки глибокій експертизі та цільовому підходу "only SEO".
Америка, країни СНД, Європа – за час існування компанії фахівці Seomarket встигли попрацювати з клієнтами з усього світу, окрім Антарктики. Але, якби арктичні пінгвіни хотіли б замовити просування сайту – наші професіонали б із радістю допомогли їм у цьому.
Нашими послугами скористалися такі бренди:
Ще на етапі нашої першої зустрічі ми вже оцінюємо бюджет та сили на просування вашого сайту з вашими конкурентами та пропонуємо кілька ефективних стратегій просування:
ціна під ключ
від 20 000 грн (до податків)
ціна під ключ
від 35 000 грн (до податків)
Сайти послуг
Сайти послуг - особливий тип сайтів, спрямований не на покупку "товару", а на бажання замовників замовити ту чи іншу послугу - як офлайн, так і онлайн. Особливість просування таких сайтів - деталізована робота з контентом, зображеннями та наочною експертністю у своїй ніші. Акцент - на максимальній розширеній структурі під кожен тип послуги (або створення окремих сторінок у рамках просування) та збору максимально розширеного семантичного ядра.
Технічна оптимізація також важлива – швидкість завантаження сайту, мобільна верстка, інтуїтивно зрозумілий дизайн. Також важливо з погляду SEO – зручна навігація по сайту для потенційних замовників та грамотна перелінковка на всі види, типи, формати послуг.
Landing Page
Ключовий аспект роботи з лендингом - не тільки чистий приріст органічного трафіку, а генерація продажів. Для просування сайту таких сайтів важливо:
послуга або пропозиція розрахована на тривалий термін і буде актуальним певний час і не прив'язаною до одного сезону
концентрація ваги на головну сторінку
підготовка тексту, що “продає”
зовнішнє просування за низькоконкурентними запитами
посилений крауд-маркетинг
Особливості просування такого типу сайтів-односторінників - в неможливості розміщувати новий SEO-контент, відсутність перелінкування і в необхідності постійно посилювати посилену вагу сайту.
Сайти-візитки
Формат сайтів-візиток передбачає наявність декількох сторінок сайту в інформацією про бренд, товар або послугу, або більші - до 20 сторінок. Такий сайт в першу чергу виконує ознайомлювальну функцію, проте бувають візитки і типу, що продає, з можливістю зробити замовлення товару або послуги прямо на сайті.
Для сайтів-візиток важливим є наповнення сайту з унікальними мета-тегами для кожної окремої сторінки, а також грамотне зовнішнє просування - розміщення прес-релізів, крауд-маркетинг (розміщення на форумах), а також розміщення оглядів.
Інформаційні сайти
Специфіка просування інформаційних сайтів, на відміну від e-commerce або інших типів, - це всі види робіт, пов'язані з контентом. Такі сайти “продають” інформацію, тому необхідно постійно розширювати інформаційне семантичне ядро, аналізувати нововведення та розширення тематик у конкурентів, наявність на сайті реклами та наявність величезної кількості зовнішніх посилань на інші ресурси та веб-портали.
Залежно від тематики інформаційного видання, необхідно будувати унікальну стратегію по зовнішньому просування, а також формувати індивідуальний контент-план.
Мультимовні сайти
Від реалізації мультимовного сайту залежить і тактика його пошукового просування. Реалізація мультимовних сайтів з метою продажу товару або послуги в різних країнах та регіонах зустрічається в основному трьох типів: за допомогою піддоменів, за допомогою створення регіонального домену та за допомогою внутрішніх розділів.
Просування багатомовних сайтів враховує такі аспекти:
При цьому, мультимовним сайтом може вважатися і той, що орієнтований для однієї конкретної країни, але з різними мовними версіями – наприклад, реалізація для сайтів українською, російською та англійською мовами. Для таких сайтів підбирається окрема стратегія під час просування сайту.
Просування сайту міжнародних проектів
Серед особливостей пошукового просування міжнародних проектів - наявність тих чи інших універсальних стандартів під усі сайти компанії в інших країнах. SEO-фахівці становлять індивідуальну стратегію для просування таких проектів з урахуванням усіх корпоративних особливостей, мовних версій сайту.
Також для таких клієнтів особливо важливо враховувати і PR-складову - що і відображається в підборі сайтів для зовнішнього розміщення.
При просуванні обов'язково враховується, чи це вихід нового бізнесу, чи це локалізація існуючого.
Просування сайтів рейтингів, оглядів
Розкручування сайту-рейтингу буде успішно за відсутності технічних помилок на сайті, або ж при їх успішному виправленні після SEO-аудиту. З ключових параметрів: наявність мобільної версії, дизайн, зручна навігація та якісний контент. При цьому важливо оцінити, що з себе представляють сайти-оглядачі в ТОПі і яка їх стратегія розвитку.
Структура review-сайту передбачає також підготовку спеціалізованого контенту - яскравого, що залучає, з високим рівнем унікальності контенту, експертності та, водночас, без рекламного контексту. При цьому не менш важливою складовою роботи над подібним типом сайтів є відстеження та аналіз поведінкових факторів.
Просування сайтів - збірок статей та блогів
При просуванні сайтів-статейників основний упор - на контентну складову. При цьому слід враховувати, що подібний тип сайту з нуля слід розвивати, починаючи з низькочастотних запитів у тому числі для зростання в майбутнє, потім підтягуючи середньочастотні запити. Також важливо писати професійні лонгріди, для яких раніше готується ТЗ з урахуванням всіх навколоключових запитів (LSI).
Для блогів при грамотній пошуковій Оптимізація може значно збільшити кількість користувачів. Ключові напрями при роботі з просуванням блогів – технічна оптимізація сайту, підбір ключових слів для контенту, а також зовнішня оптимізація (розміщення статей на інших ресурсах).
Корпоративні сайти
Робота з корпоративними сайтами передбачає переважно складність у відповідності змін, які спричинять візуальні зміни на сайті.
Корпоративні сайти, на відміну від сайтів-візиток, виконують не лише ознайомлювальну функцію з брендом, але й мають генерувати велику кількість експертного контенту та є, по суті, віртуальним представництвом. Стабільний розвиток корпоративного сайту в позитивний бік позначиться підвищення продажів і стійкої позиції над ринком серед конкурентів.
Інтернет-магазини, маркетплейси
Пошукове просування інтернет-магазину має свої особливості, а ряд робіт в обов'язковому порядку повинен проходити комплексно: розробка структури сайту, оптимізація мета-тегів та ретельне відпрацювання всіх категорій, підкатегорій та карток товарів для пошукової системи. Також вирішальну роль може відіграти загальна технічна оптимізація окремо кожної взятої сторінки та унікальність контенту - варто звернути увагу на унікальність опису товарів.
Не менш важливим фактором є і системна робота над підвищенням можливості та оптимізації конверсії. Важлива складова, про яку точно не слід забувати для сайтів e-commerce - регулярне та якісне наповнення блогу.
Для сайтів товарних агрегаторів. важливо стартувати просування сайтів ще на етапі складання архітектури сайту, збору відповідної релевантної семантики, а також підготовка шаблонів генерації мета-тегів, щоб уникнути дублювання сторінок на сайті.
Head of SEO
Керівник відділу SEO-фахівців, визначає загальну стратегію просування, відстежує виконання стратегічних та ключових завдань під час роботи з клієнтами.
SEO team lead
Оцінює та перевіряє виконання як рутинних, так і унікальних завдань за проектом, аналізує нішу, відстежує всі якісні та кількісні показники та роботу над сайтом, а також веде пряму комунікацію з клієнтами з усіх питань у сфері пошукового просування сайту.
SEO specialist
Закріплений за окремим проектом спеціаліст, який на щоденній основі проводить різні типи робіт для проекту, а також відстежує та описує технічні помилки на сайті, займається внутрішньою оптимізацією, консультує технічних спеціалістів та проводить зовнішню оптимізацію сайту.
Web analytics
Фахівець, який відповідає за збір та аналіз інформації про відвідувачів ресурсу та їхню поведінку, займається настроюванням для відстеження ключових для бізнесу параметрів та інтерпретації отриманих результатів.
Project manager
Персональний менеджер, який веде безпосередньо комунікацію з клієнтом та відповідає на всі актуальні питання щодо документації та поточних завдань щодо проекту.
Copywriter
Спеціаліст підготовки контенту для сайту різного типу – під окремі комерційні сторінки, SEO-тексти, статті для зовнішнього просування, контенту блог. Копірайтери готують контент різного рівня складності та різними мовами.
Наші кейси та статті
Пропонуємо Вам ознайомитися з нашим контентом, більше 200 корисних оглядів, новин і кейсів, створених спеціально для вас. Впевнені, що даний розділ буде корисний як для новачків, так і для експертів в сфері Digital.
Замовити дзвінок
Оформити заявку