Як аналізувати аукціони за допомогою Google Data Studio

Як аналізувати аукціони за допомогою Google Data Studio

Дані про конкурентів є надзвичайно важливими для рекламодавців і фахівців із контекстної реклами. Ці дані не завжди легко збирати та аналізувати. Зараз ми розповімо, як це можна зробити швидко й зручно. Як більшість із нас аналізує конкурентів зараз: поточний інтерфейс Google Ads. Це найпростіший метод — просто оберіть потрібні кампанії, а потім перейдіть у розділ «Статистика аукціонів».

Фото 1 - Як аналізувати аукціони за допомогою Google Data Studio

Результати не надто вражаючі. Немає графіків чи діаграм, а також обмежені варіанти сегментації. 

Фото 2 - Як аналізувати аукціони за допомогою Google Data Studio

Недоліки інтерфейсу Під час перегляду або експорту даних з інтерфейсу ви не можете сегментувати кампанії, і це ускладнює аналіз ваших даних. Єдиним варіантом є попередня фільтрація кампаній перед завантаженням даних. В інтерфейсі Google Data Studio є чудова можливість отримувати дані на рівні кампаній. Ось короткий опис того, як можна налаштувати цей звіт:

Фото 3 - Як аналізувати аукціони за допомогою Google Data Studio

Після того як ви налаштуєте звіт, натисніть «Перегляд». Потім скористайтеся випадаючими меню, щоб вибрати діапазон облікового запису та дати, а також будь-які конкретні кампанії, якщо це застосовно. Далі наведіть курсор миші на таблицю, поки не побачите три крапки у верхньому правому куті. Натисніть ці крапки, а потім оберіть «Завантажити CSV».

Фото 4 - Як аналізувати аукціони за допомогою Google Data Studio

Повторіть цей процес, але для даних кампаній: 

Фото 5 - Як аналізувати аукціони за допомогою Google Data Studio

Тут ви вже можете використовувати фільтри в Excel для перегляду та згортання даних, але мені подобається користуватися Google Таблицями, щоб скористатися функціональністю Query. Ще одна причина, чому варто експортувати дані з Data Studio, полягає в тому, що можна створити графіки основних конкурентів по тижнях.

Фото 6 - Як аналізувати аукціони за допомогою Google Data Studio
Фото 7 - Як аналізувати аукціони за допомогою Google Data Studio

Також можна побудувати звіти, які покажуть частку втрачених показів через рейтинг і бюджет. Якщо ви втрачаєте велику частку показів через рейтинг, зверніть увагу на свої ставки та показник якості.

Фото 8 - Як аналізувати аукціони за допомогою Google Data Studio

Наскільки корисним був цей пост?

Натисніть на зірочку, щоб оцінити!

Підрахунок голосів: 5 / 5. Підрахунок голосів: 2

Голосів поки немає! Будьте першим, хто оцінить цю публікацію.

SEO продвижение