Дані про конкурентів є надзвичайно важливими для рекламодавців і фахівців із контекстної реклами. Ці дані не завжди легко збирати та аналізувати. Зараз ми розповімо, як це можна зробити швидко й зручно. Як більшість із нас аналізує конкурентів зараз: поточний інтерфейс Google Ads. Це найпростіший метод — просто оберіть потрібні кампанії, а потім перейдіть у розділ «Статистика аукціонів».

Результати не надто вражаючі. Немає графіків чи діаграм, а також обмежені варіанти сегментації.

Недоліки інтерфейсу Під час перегляду або експорту даних з інтерфейсу ви не можете сегментувати кампанії, і це ускладнює аналіз ваших даних. Єдиним варіантом є попередня фільтрація кампаній перед завантаженням даних. В інтерфейсі Google Data Studio є чудова можливість отримувати дані на рівні кампаній. Ось короткий опис того, як можна налаштувати цей звіт:

Після того як ви налаштуєте звіт, натисніть «Перегляд». Потім скористайтеся випадаючими меню, щоб вибрати діапазон облікового запису та дати, а також будь-які конкретні кампанії, якщо це застосовно. Далі наведіть курсор миші на таблицю, поки не побачите три крапки у верхньому правому куті. Натисніть ці крапки, а потім оберіть «Завантажити CSV».

Повторіть цей процес, але для даних кампаній:

Тут ви вже можете використовувати фільтри в Excel для перегляду та згортання даних, але мені подобається користуватися Google Таблицями, щоб скористатися функціональністю Query. Ще одна причина, чому варто експортувати дані з Data Studio, полягає в тому, що можна створити графіки основних конкурентів по тижнях.


Також можна побудувати звіти, які покажуть частку втрачених показів через рейтинг і бюджет. Якщо ви втрачаєте велику частку показів через рейтинг, зверніть увагу на свої ставки та показник якості.
