Як аналізувати аукціони за допомогою Google Data Studio

Як аналізувати аукціони за допомогою Google Data Studio

Дані про конкурентів дуже важливі для рекламодавців і фахівців з контекстної реклами. Ці дані не завжди легко збирати і аналізувати. Зараз ми розповімо, як це можна швидко і зручно зробити. Як аналізуємо конкурентів зараз: Поточний інтерфейс Google Ads Це найпростіший метод – просто виберіть потрібні кампанії, потім перейдіть до розділу “Статистика аукціонів” Фото 1 - Як аналізувати аукціони за допомогою Google Data Studio Результати не сильно вражаючі. Немає графіків або діаграм, також обмежені варіанти сегментації. Фото 2 - Як аналізувати аукціони за допомогою Google Data Studio

                                                                                                   

Недоліки інтерфейсу

При перегляді або експорті даних з інтерфейсу Ви не можете сегментувати кампанії і це ускладнює аналіз Ваших даних. Єдиним варіантом є попередня фільтрація кампаній перед завантаженням даних. Google Data Studio В інтерфейсі Google Data Studio є чудова можливість отримувати дані на рівні кампаній. Ось короткий опис того, як можна налаштувати цей звіт: Фото 3 - Як аналізувати аукціони за допомогою Google Data Studio Після того, як Ви налаштуєте звіт, натисніть «Вид». Потім використовуйте меню, що розкриваються, щоб вибрати діапазон облікового запису і дати, а також - будь-які конкретні кампанії, якщо це може бути застосовано. Потім наведіть курсор миші на таблицю, поки не побачите три точки в верхньому правому куті. Натисніть ці точки, а потім виберіть “Завантажити CSV». Фото 4 - Як аналізувати аукціони за допомогою Google Data Studio Повторіть цей процес, але для даних кампаній Фото 5 - Як аналізувати аукціони за допомогою Google Data Studio Тут Ви вже можете використовувати фільтри в Excel для перегляду і згортання даних, але мені подобається використовувати Google Таблиці, щоб скористатися функціональністю Query. Ще одна причина, по якій потрібно вивантажити дані з Data Studio, полягає в тому, що можна створити графіки основних конкурентів по тижнях. Фото 6 - Як аналізувати аукціони за допомогою Google Data Studio Фото 7 - Як аналізувати аукціони за допомогою Google Data Studio Також можна побудувати звіти, які продемонструють частку втрачених показів через рейтинг і бюджету. Якщо Ви втрачаєте велику частку показів через рейтинг, зверніть увагу на свої ставки і показник якості. Фото 8 - Як аналізувати аукціони за допомогою Google Data Studio

Наскільки корисним був цей пост?

Натисніть на зірочку, щоб оцінити!

Підрахунок голосів: 5 / 5. Підрахунок голосів: 2

Голосів поки немає! Будьте першим, хто оцінить цю публікацію.

SEO продвижение