Performance-кейс для мережі АЗС

Performance-кейс для мережі АЗС

З лютого 2019 року по березень 2019, план з охоплення ЦА виконаний на 154,22%. Performance-кейс для мережі АЗС ВИХІДНІ ДАНІ:

ПеріодЛютий – березень 2019 р.
НішаМережа АЗС
Послуги, що надаютьсяПродаж нафтопродуктів, а також повний спектр обслуговування клієнтів на АЗС
ЗавданняОхопна кампанія з залучення цільової аудиторії на сайт через канали платного трафіку (Google АdWords / Facebook / Instagram) для участі в Акції

РЕЗУЛЬТАТИ

Фото 1 - Performance-кейс для мережі АЗС ОхопленняЗа період promo-кампанії план з охоплення ЦА виконаний на 154,22%Фото 2 - Performance-кейс для мережі АЗС Переходи на сайтВиконання плану по переходах на сайт становить 103,69%Фото 3 - Performance-кейс для мережі АЗС За період робіт планова ціна за перехід знижена на 5,24%

Основним якісним показником ефективності акційної рекламної кампанії є результат з охоплення ЦА і переходи на сайт з метою інформування про умови проведеної Акції. При розробці стратегії SEO просування були проаналізовані і обрані тематичні площадки для розміщення банерної реклами, а також підготовлені рекомендації з креативу і посадкової сторінки. Опрацювання таргетингу на зацікавлену аудиторію дозволило залучити на сайт цільовий трафік, що вплинуло на перевиконання плану з охоплення ЦА на 154,22%, а з переходів на сайт – на 103,69% в рамках початково узгодженого бюджету. Завдяки обраній стратегії рекламної кампанії і правильно підібраним інструментам вартість залученого відвідувача на сайт була знижена на 5,24%. Фото 4 - Performance-кейс для мережі АЗС

КаналиПланФактВиконання плану
Покази, к-ть.Кліки, к-ть.Покази, к-ть.Кліки, к-ть.Покази, %Кліки, %
Google АdWords Facebook Instagram8 488 52245 75213 091 14747 441154,22%103,69%

Виконані роботи

1.Розміщення статичного брендування на трафікових площадках в мережі інтернет з метою максимального охоплення ЦА
2.Запуск GND-кампаній в медійній мережі Google, орієнтованих на аудиторію за інтересами “автомобільна тематика”
3.Налаштування ремаркетингу на аудиторію лояльних користувачів, які раніше були на сайті і цікавилися Акцією
4.Таргетована реклама в соц.мережах (Facebook / Instagram) на аудиторію, яка цікавиться автомобільною тематикою
5.Запуск ремаркетингу в Facebook та Instagram на аудиторію лояльних користувачів

Наскільки корисним був цей пост?

Натисніть на зірочку, щоб оцінити!

Підрахунок голосів: 5 / 5. Підрахунок голосів: 4

Голосів поки немає! Будьте першим, хто оцінить цю публікацію.

SEO продвижение