Performance-кейс для мережі АЗС

Performance-кейс для мережі АЗС

З березня 2019 року кількість переходів на сайті склала — 376,95%.

ВИХІДНІ ДАНІ:

Періодлютий -березень 2019 р.
НішаМережа АЗС
ПослугиПродаж нафтопродуктів, а також повний спектр обслуговування клієнтів на АЗС.
ЗадачаОхоплююча кампанія із залучення цільової аудиторії на сайт через канали платного трафіку (Google AdWords / Facebook / Instagram) для участі в Акції.

Результати рекламної кампанії в контекстно-медійній мережі

Performance кейс для сети АЗС - Фото 1Performance кейс для сети АЗС - Фото 2Performance кейс для сети АЗС
Охват За период promo кампании план по охвату ЦА выполнен на 154,22%Переходы на сайт Выполнение плана по переходам на сайт составляет 103,69%Стоимость посетителя За период работ плановая цена за переход снижена на 5,24%

Основним якісним показником ефективності акційної рекламної кампанії є результат за охопленням цільової аудиторії та переходами на сайт з метою інформування про умови проведення Акції. Під час розробки стратегії просування були проаналізовані та обрані тематичні майданчики для розміщення банерної реклами, а також підготовлені рекомендації щодо креативів і цільової сторінки.

Опрацювання таргетингу на зацікавлену аудиторію дозволило залучити на сайт цільовий трафік, що вплинуло на перевиконання плану за охопленням ЦА на 154,22%, а за переходами на сайт — на 103,69% у межах початково узгодженого бюджету. Завдяки обраній стратегії рекламної кампанії та правильно підібраним інструментам вартість залученого відвідувача на сайт була знижена на 5,24%.

Performance кейс для сети АЗС
КаналиПланФактВиконання плану
Покази, штКліки, штПокази, штКліки, штПокази, %Кліки, %
Google АdWords Facebook Instagram8 488 52245 75213 091 14747 441154,22%103,69%

Підсумки рекламної кампанії

➤ Розміщення статичного брендінгу на трафікових майданчиках в інтернеті з метою максимального охоплення цільової аудиторії.
➤ Запуск GND-кампаній у контекстно-медійній мережі Google, орієнтованих на аудиторію з інтересами в тематиці автомобілів.
➤ Налаштування ремаркетингу на лояльну аудиторію, яка раніше відвідувала сайт та цікавилася Акцією.
➤ Таргетована реклама в соцмережах (Facebook / Instagram) на аудиторію, зацікавлену в автомобільній тематиці.
➤ Запуск ремаркетингу у Facebook та Instagram на лояльну аудиторію.

Наскільки корисним був цей пост?

Натисніть на зірочку, щоб оцінити!

Підрахунок голосів: 5 / 5. Підрахунок голосів: 4

Голосів поки немає! Будьте першим, хто оцінить цю публікацію.

SEO продвижение