З березня 2019 року кількість переходів на сайті склала — 376,95%.
ВИХІДНІ ДАНІ:
Період | лютий -березень 2019 р. |
Ніша | Мережа АЗС |
Послуги | Продаж нафтопродуктів, а також повний спектр обслуговування клієнтів на АЗС. |
Задача | Охоплююча кампанія із залучення цільової аудиторії на сайт через канали платного трафіку (Google AdWords / Facebook / Instagram) для участі в Акції. |
Результати рекламної кампанії в контекстно-медійній мережі
Охват За период promo кампании план по охвату ЦА выполнен на 154,22% | Переходы на сайт Выполнение плана по переходам на сайт составляет 103,69% | Стоимость посетителя За период работ плановая цена за переход снижена на 5,24% |
Основним якісним показником ефективності акційної рекламної кампанії є результат за охопленням цільової аудиторії та переходами на сайт з метою інформування про умови проведення Акції. Під час розробки стратегії просування були проаналізовані та обрані тематичні майданчики для розміщення банерної реклами, а також підготовлені рекомендації щодо креативів і цільової сторінки.
Опрацювання таргетингу на зацікавлену аудиторію дозволило залучити на сайт цільовий трафік, що вплинуло на перевиконання плану за охопленням ЦА на 154,22%, а за переходами на сайт — на 103,69% у межах початково узгодженого бюджету. Завдяки обраній стратегії рекламної кампанії та правильно підібраним інструментам вартість залученого відвідувача на сайт була знижена на 5,24%.
Канали | План | Факт | Виконання плану | |||
Покази, шт | Кліки, шт | Покази, шт | Кліки, шт | Покази, % | Кліки, % | |
Google АdWords Facebook Instagram | 8 488 522 | 45 752 | 13 091 147 | 47 441 | 154,22% | 103,69% |
Підсумки рекламної кампанії
➤ Розміщення статичного брендінгу на трафікових майданчиках в інтернеті з метою максимального охоплення цільової аудиторії.
➤ Запуск GND-кампаній у контекстно-медійній мережі Google, орієнтованих на аудиторію з інтересами в тематиці автомобілів.
➤ Налаштування ремаркетингу на лояльну аудиторію, яка раніше відвідувала сайт та цікавилася Акцією.
➤ Таргетована реклама в соцмережах (Facebook / Instagram) на аудиторію, зацікавлену в автомобільній тематиці.
➤ Запуск ремаркетингу у Facebook та Instagram на лояльну аудиторію.