Основні чинники ранжування веб-сайтів у Google в 2021 році
12.03.2020
Такий пошуковик, як Google, постійно покращує свої параметри. Користувач міг бачити безліч нововведень, на основі яких можна виділити актуальні на найближчий час чинники сортування ресурсів. Всім експертам і власникам робочих площадок варто розуміти якість і коректність роботи над їх проектами. У цій статті можна дізнатися про те, що таке ранжування сайтів і його чинники.
За останній час до головних чинників ранжування пошукових систем входить якісний контент. Що стосується підбору ключових фраз, то цю справу краще доручити фахівцям в області SEO і не економити на такому.
Перед цим видом робіт потрібно, перш за все, скласти якісну семантику ресурсу. Потім фахівці працюють над мета-тегами, технічним завданням для контенту тощо. Вплив швидкості завантаження сайту на ранжування теж варто перевірити експертам.
Головною вимогою є комфорт користувачів і відображення на кількості продажів. Важливо перевірити свій ресурс через мобільні телефони, проаналізувавши відображення основних видів сторінок, якість роботи і наявність помилок.
Для цього був створений протокол HTTPS, який повинен замінити вже звичний всім HTTP. У новому протоколі інформація відправляється через спеціальне криптографічне з'єднання, яке захищає дані від перехоплення і спотворення за допомогою шифрування. Одним з найбільш популярних помилок стосовно ранжування сайтів в пошуку є те, що лише кількома змінами на сторінці можна отримати збільшення відвідуваності або видимості по ключовикам. Але це далеко не є правдою, адже пошуковик Google враховує безліч чинників при визначенні позиції сайту в результатах. А найкращий ефект можна отримати тільки в тому випадку, якщо чинники ранжування Google будуть опрацьовані в комплексі.
Якісні посилання не особливо врятують, якщо сторінки матимуть низьку релевантність і міститимуть даремний контент. Те ж саме можна сказати і про те, що хороший контент може не заманити користувачів, якщо на ньому немає посилань, і його тема містить високу конкуренцію. Просування сайту буде успішним, якщо над сайтом буде проведена комплексна робота, а його поліпшення піде на користь відвідувачам.
Основні показники якості магазину в інтернеті:
Основні внутрішні чинники ранжування
Зовнішні чинники ранжування - це фактори, що впливають на просування ресурсу. На них веб-майстер не може вплинути за допомогою якихось маніпуляцій над сайтом, який знаходиться на етапі просування.
Більш того, вони можуть виявитися негативними для сайту. Тому оптимізація і розкрутка сайту є невпинним процесом. Тому головними напрямками роботи повинні бути:
Також варто розуміти, що ранжування ресурсів на пошуковій площадці Google рідко ґрунтується на рекомендаціях, чутках або будь-яких прийомах. В основі ранжування лежить наполеглива робота над складанням контенту для користувачів і надання максимального рівня комфорту для користувачів під час їхнього перебування на сайті. Також для ефективного ранжування варто довести пошуковій системі Google, що результат гідний високих позицій в результатах видачі.

Ранжування ресурсів
Ранжування сайтів - це розподіл сайтів пошуковими системами в результатах видачі за певним запитом. Щоб сайт займав високі позиції в пошукових системах, він повинен підходити під максимальне число факторів ранжування.Якісний контент
Щоб поліпшити рейтинг свого ресурсу в пошуку, потрібно написати якісний контент. Основні вимоги для контенту:- база для матеріалу - це складене семантичне ядро за тематикою;
- насичення тексту фотографіями, таблицями з даними, анімацією або графіками;
- грамотна структура тексту.

Внутрішня оптимізація і технічні моменти
Навіть якщо веб-сайт наділений красивою візуальною картинкою і якісним контентом, то він не може бути повністю допрацьованим за наявністю технічних похибок. В обов'язковому порядку потрібно перевірити наявність повторюваного контенту, «битих» посилань, якість переходів і так далі. До внутрішньої оптимізації відноситься:- робота над посадковими сторінками;
- робота над мета-тегами Title, Description і тегом H1;
- закриття безглуздих сторінок від індексації;
- розмір і коректність HTML-коду;
- час очікування відповіді від сервера.

Якісні посилання
Зовнішні та внутрішні посилання також входять до обов'язкового та важливого списку чинників ранжування. Чим більше хороших посилань з високою якістю з'являється на сайті, тим вище він буде розташовуватися в пошуку. На перший план завжди виходять саме якісні посилання, тому скасування посилального ранжування не повинно бути в обговоренні.Підстроювання під мобільні пристрої
Кілька років тому система Google довела, що з мобільних пристроїв люди частіше щось шукають, ніж зі стаціонарних комп'ютерів чи ноутбуків. Тому власникам онлайн-магазинів в інтернеті дуже важливо підлаштувати свій сайт під можливість використовувати його на невеликому екрані смартфона.
Поведінкові фактори (+ юзабіліті)
Говориться про досвід, який набувають відвідувачі площадки під час цільових дій на ній. Системи пошуку визначають цей досвід як позитивний, так і негативний за допомогою основних показників:- тривалість перебування користувачів на сайті;
- число переглядів сторінок;
- джерела трафіку і повернення користувачів;
- відмови.
Безпека і конфіденційність. HTTPS
Ці моменти є ключовими для інтернету в найближчому майбутньому. Пошукові площадки зацікавлені в тому, щоб користувачі відчували себе в безпеці, і зловмисники не проникали до інтернету.

Комерційні фактори ранжування
Комерційні фактори ранжування - це комплекс елементів сайту, які впливають на рішення користувача купити чи не купити товар, а також відображаються на успіху його придбання. До них відносяться:- інформація про продукцію і компанію;
- елементи конверсії (довірливі коментарі, заклики до дії, рейтинг товарів і так далі).

- телефон та інші контакти;
- кнопка «Купити» або «Замовити» біля продукції;
- кнопка «Кошик»;
- вартість біля товару або послуги;
- видимість ресурсу в усіх браузерах;
- доступні методи оплати та інформація про доставку.

Фактори ранжування Google
Фактори ранжування можна поділити, умовно, на два пункти: зовнішні і внутрішні. Внутрішні чинники ранжування - це ті чинники, які входять до структури сайту і знаходяться під контролем веб-фахівця. Алгоритми ранжування пошукових систем або нових правил індексації ніяк не впливають на ці чинники.
- наявність ключових слів в URL і title і їх прописування в мета-тегах;
- оптимальна щільність ключових слів;
- рівень унікальності сторінок;
- написання тегів H1, H2 і так далі;
- періодичність апдейта інформації;
- період існування сайту;
- швидкість відповіді від сервера;
- HTTPS;
- адаптація під мобільні пристрої.
Як ці чинники впливають на позиції сайту
Якщо веб-майстер вміє грамотно брати до уваги всі внутрішні фактори і правильно поєднувати їх з ефективною оптимізацією, то сайт можна просувати на перші місця в рейтингах. Саме ці чинники беруть участь в просуванні в популярних пошукових системах.
Висновок
Алгоритми ранжування ресурсів постійно оновлюються і допрацьовуються. Інструменти і способи, якими фахівці користувалися ще рік тому, на сьогоднішній день можуть не нести ніякої ефективності.
- доведення до ідеалу і постійний апдейт контенту, який повинен бути високоякісним;
- нарощування бази зовнішніх посилань на популярних сайтах;
- грамотно складені title і description;
- правка «битих» посилань, виправлення помилок в мікророзмітці;
- постійна оцінка відповідних ключових слів в сегменті;
- гарний технічний стан сайту, який буде досягнутий після проведення SEO аудиту сайту.
