Нова формула для розрахунку рейтингу оголошень в Google AdWords
Кожна компанія, яка розміщує рекламу в Google AdWords, зацікавлена в тому, щоб її оголошення були привабливими для покупців і займали топові місця на сторінках пошукової видачі. Для Google також вигідні хороші показники конверсії оголошень, оскільки вони підтверджують ефективність AdWords як рекламний майданчик. Таким чином, створюються ідеальні умови для виникнення конкуренції між маркетологами, які розміщують оголошення за схожими ключових запитах. Сам же порядок, в якому на пошуку розташовуються конкуруючі оголошення, визначається їх рейтингом – величиною, від якої дуже залежить вірогідність того, чи стане оголошення предметом уваги потенційного покупця. Крім цього, на ціну за клік по вашій об’яві впливає рівень рейтингу оголошення найближчого конкурента, який знаходиться нижче – шляхом його поділу на ваш показник якості. Раніше рейтинг рекламного оголошення Adwords утворювали такі величини: максимальна ціна за клік і показник якості. Однак в кінці жовтня 2013 року Google AdWords зі сторінок свого офіційного блогу поінформував рекламодавців про зміни у формулі розрахунку рейтингу рекламних оголошень і збільшення його впливу на позицію оголошення. Зокрема, системою буде враховуватися відповідність змісту рекламного оголошення розширень і форматів, використовуваних в ньому. Нововведення торкнеться поки тільки пошукових оголошень. Що на практиці означатиме таке перетворення алгоритму розрахунку рейтингу оголошення? Дані кроки Google можна розглядати як протекцію використання розширень в оголошеннях, оскільки нехтування цими можливостями безпосередньо позначиться на вартості вашої рекламної кампанії і на її ефективності. Додавання розширень, безсумнівно, позитивно позначиться на CTR і показнику якості ваших оголошень, але потрібно пам’ятати, що розрахунок максимальної ціни за клік залежить і від рейтингу конкуруючих рекламодавців. Якщо ваші конкуренти почнуть використовувати розширення в оголошеннях, це призведе до падіння позицій ваших оголошень і одночасно зростанням CPC. Така пропаганда розширень може спровокувати підвищення середньої ціни за клік (високий рейтинг конкурентів дорівнює підвищенню CPC) і забезпечити розширенням статус обов’язкових опцій для заняття оголошеннями топові позицій на сторінках пошуку. На тлі збільшення кількості оголошень, що мають одне або кілька розширень і займають більше простору на сторінці, результати пошукової видачі можуть стати менш помітними, особливо за запитами, які мають відношення до торгівлі. Даний аспект може привести до зменшення ефективності сео-просування. З новим підходом до розрахунку рейтингу оголошень Google пропонує маркетологам два варіанти не упустити шанс їх показу: або оголошення будуть ретельно опрацьовані з використанням всіх можливих опцій, або рекламодавцю доведеться підвищувати ставку. Також, у зв’язку з постійним додаванням розширень, малий бізнес, представникам якого досить важко відслідковувати всі зміни в Google Adwords, виявиться в програші перед солідними рекламодавцями.