Мета теги для SEO – як правильно скласти H1, Title і Description
Мета-теги – це службові слова, до складу яких входить важлива інформація про веб-документ для систем пошуку. Такі слова містять у собі теги Title, Description, H1. Буває, коли експерти, які починають тільки працювати в цій сфері, оптимізують весь вміст в рамках тега HEAD з елементом META. Але потрібно знати, які мета-теги важливі для SEO-оптимізації.
Як писати мета-теги?
Належну увагу потрібно приділити:
- синтаксису – тобто, тому, як повинен бути прописаний мета-тег в HTML-коді сайту;
- вимогам, які пошуковики висувають до тегів;
- шаблонам коректного і некоректного заповнення тегів.
У більшості систем адміністрування сайту існують спеціальні поля, які призначені для заповнення мета-тегів. Завдяки цьому можна буде не прописувати їх в самому HTML-коді. Досить буде тільки вписати вміст тега (Title, Description, H1). Потрібно проаналізувати, чи правильно вписані теги в потрібних місцях, коректний чи синтаксис і чи відповідають значення в тегах налаштувань.
Як писати Title?
Title повинен мати високу унікальність на всіх сторінках ресурсу і не бути схожим на інші Titles. У заголовку повинен відображатися вміст сторінки, він повинен бути лаконічним і інформативним. Також в ньому варто вписувати ключовики, по яких просувається сторінка. Найважливіші запити потрібно розмістити на початку тега, в ньому має міститися виключно від 1 до 3-х ключових фраз. Title і H1 повинні відрізнятися за програмними цілями: Title для сниппета, H1 веб-сторінки. Не слід застосовувати спеціальні символи, пунктуаційні знаки і стоп-елементи (точка, знаки питання та оклику), оскільки ці знаки знижують взаємозв’язок ключових слів. Важливо робити заголовок привабливим, щоб роботи у видачі видавали найрелевантніші запити. Що стосується довжини Title, то його потрібно робити близько 65 знаків. Оскільки Google вираховує довжину в пікселях, то рекомендується від 200 до 571 пікселів. Якщо довжина Title перевищить рекомендовану, то в сніпеті виникає три крапки, що займає зайвий простір в заголовку.
Як писати description?
Мета даного тега – це зробити більш привабливий сниппет, підвищити CTR і заманити відвідувача. У нього додають різні символи, стрілочки і номери телефонів. Вимоги SEO Description повинен розкривати суть сторінки, в ньому можна вписувати кілька пропозицій. Він теж повинен відрізнятися для всіх сторінок ресурсу і не повторюватися за іншими площадками. Цей тег не повинен бути таким самим, як Title. Його довжина не повинна бути менше 70 і більше 150-200 знаків, якщо говорити про пікселі, то рекомендується від 400 до 930 пікселів. У description слід вказати опис основних плюсів компанії, продукції або послуги.
Мета-тег H1
У ньому має бути вказаний найпопулярніший запит, за яким розкручується сторінка. В H1 має бути всього 1-3 слова. Винятком є сторінки проектів, товарів або статей. Йдеться про ті pages, які розкручуються під запити за темою і використовуються не так часто. Цей тег повинен бути розташований всередині контейнера в будь-якому місці. Вимоги SEO Тег можна вписувати виключно один раз на сторінці, а якщо його зовсім немає, це буде вважатися похибкою. У заголовку потрібно вписувати головне ключове слово на сторінці, але при цьому воно повинно бути читабельним. За довжиною цей тег повинен становити не більше 70 знаків і бути унікальним, не схожим на сторінки інших сайтів. Якщо мова йде про товари, то бажано вписувати в тезі головні параметри товару, тобто, колір, довжину, модель і ширину.
Теги H2-H6, які несуть користь для сфери SEO
Вони не є мета-тегами, а видні користувачам і входять до контенту. H2-H6 є тегами логічної структури документа. Кожна сторінка повинна містити 1 заголовок, який укладено в тег H1. Що стосується підзаголовків, то вони заключаються в теги H2-H6. Структура контенту на сторінці повинна виглядати таким чином:
- Заголовок першого рівня.
- Заголовок другого рівня.
- Заголовок третього рівня.
Коли користувач розставляє теги від H1 до H6, він повинен враховувати почерговість. Приклад – після H1 йде тільки H2, а після H2 – H3.
Перевірка мета-тегів на сайті
Для того, щоб здійснити коректну технічну оптимізацію ресурсу, досить розбиратися в базових для SEO мета-тегах. Для того, щоб бути впевненими в тому, що мета-дані введені правильно, варто провести SEO-аудит сайту. Крім перевірки заповнення тегів на правильність, експерт повинен здійснити аналіз:
- семантики ресурсу;
- внутрішніх і зовнішніх факторів впливу;
- дій користувачів тощо.
Як результат, можна отримати розширений звіт, де будуть вказані рекомендації з коректної оптимізації площадки.
Як правильно скласти мета-теги?
Мета-теги Title і Description є досить важливими компонентами внутрішньої оптимізації. Тому, щоб правильно написати title і description, важливо дотримуватися правил. Для початку слід вибрати ключові фрази, які потрібні для складання цих тегів. Необхідно скласти семантичне ядро за допомогою сервісів, які спеціально для цього призначені, наприклад, Google Adwords. В якості прикладу можна взяти високочастотні пошукові запити щодо ремонту квартир в Київській області. Вони можуть бути такими:
- ремонт квартир;
- ремонт квартир в Києві;
- ціна на ремонт квартир;
- ремонт квартир під ключ і т.п.
У мета-тегах для ресурсу необхідно вказувати одне слово, які найбільше підходять розділу. Title може виглядати так: «Ремонт квартир: ціна ремонту квартир під ключ в Києві». Якщо на просування йде певний район, то варто зробити кілька розділів. При цьому, в заголовку для кожного району окремо додатково написати його назву. Для того, щоб заповнити опис, можна використовувати запити середньої частотності і ті, які не влізли в рядок назви – Title. Стаття стає більш повною і доступною, туди можна вписати розцінки і час виконання робіт. Також можна вказати різні знижки і акційні пропозиції, вписати номер телефону та адресу. Правильно писати мета-теги – не складно, достатньо просто слідувати базовим вимогам і правилам і коректно скласти семантичне ядро.
Висновок
Онпейдж оптимізація – це роботи, які здійснюються з метою оптимізації певної сторінки під чинники ранжування в пошуку. Основними моментами для всіх сайтів є мета-теги Title і Description, а також URL сторінки і медіафайлів, який буде зрозумілий людині. Сюди ж входять заголовки H1-H6, медіаконтент, атрибути alt і title у медіафайлів, зовнішніх і внутрішніх посилань. Також самі внутрішні і зовнішні посилання зі сторінки, анкор посилань, текст, швидкість завантаження, контакти, відгуки і ціни. До списку основних моментів також входять соціальні кнопки та їхня активність, кнопка цільового дії, валідний HTML код, мікророзмітки і інші подібні послуги.