Кейс з SEO-просування сайту швейних машинок
Успішний кейс в напрямок швейних машинок. Період просування: март 2016 – поточний час… 1. Цілі клієнта. Крайньою метою клієнт поставив: ⚡З травня 2017 го до квітня 2018 го отримати 139 650 трафіку з пошукових систем. 2. Команда.
- SEO-фахівець;
- link builder;
- аккаунт-менеджер;
- аналітик;
- частково керівники відділів SEO і акаунтинга.
3. Стратегія. Яким проект прийшов: ✗ Структура недостатньо розгорнута під НЧ запити, недостатньо посадочних сторінок; ✗ українська версія без перекладу; ✗ не оптимізовані мікророзмітки; ✗ наявність дублів сторінок в індексі; ✗ не оптимізовані теги Title, мета-теги Description; ✗ наявність аффіліатов у видачі; ✗ наявність спамних посилань з інших сайтів; ✗ переспамлення тексту; ✗ немає мобільної версії або адаптивного дизайну. Що ми зробили: ✓ Складено поетапний план внутрішньої оптимізації і написана стратегія розвитку проекту;
- Контент
✓ зібрано семантичне ядро для всього сайту (ВЧ, СЧ, НЧ ключі); ✓ написана і впроваджена генерація title, description, h1 для всіх типів сторінок, а також точкова посторінкова оптимізація; ✓ написані оптимізовані під ключові запити тексти за методом LSI просування; ✓ весь контент переведений на українську мову; ✓ запроваджено рерайт текстів, де це було необхідно.
- Технічна оптимізація
✓ налаштована заборона індексування дублюючих сторінок; ✓ створено файл robots.txt з коректними правилами для пошукових роботів; ✓ сгенерована автоматично оновлювана карта сайту sitemap.xml з відкритими для індексації сторінками. ✓ впроваджено мікророзмітки для всіх типових блоків на сайті; ✓ впроваджена коректна перелинковка; ✓ створено додаткові посадочні сторінки; ✓ запроваджено адаптивний дизайн; ✓ максимально оптимізували сайт по чек-листах із більш, ніж 200 пунктів (цікавить, що в чек-листі? Залишайте заявку на seomarket і ми вам його надамо!) ✓ вирішено афільованість.
- Посилальна оптимізація
✓ закуповуються вічні статті з посиланнями на тематичних трафікових площадках і трастових новинних ресурсах, з яких є переходи; ✓ активний і органічний crowd-marketing. Що ми робитимемо: – збирати мікрочастотну семантику в розрізі зростання тренда голосового пошуку з мобільних пристроїв і оптимізувати сторінки під такі запити; – розвиток блогу сайту (завжди можна конвертувати інформаційний трафік, особливо, якщо тематика статей біляконверсійна); – робота над Usability оптимізацією сайту (адже для клієнтів пріоритетом завжди є продажу); – нововведення, експерименти і фішки, які назавжди залишаться в секреті!) 4. Результаты. На сайт приведено 187 176 трафіку з пошукових систем по 4000 запитах, що просуваються, план перевиконано на 34%! Зростання трафіку за вказаний період. Приклади ВЧ запитів в топі. Підсумок: Працюємо і перевиконуємо плани далі, зменшуємо ціну кліка! Хочете розвивати свій бізнес? Звертайтеся за SEO просуванням сайтів до нас!