З березня 2019 року кількість переходів на сайт склала – 376,95%.
ВИХІДНІ ДАНІ:
Період | Рекламна кампанія з тривалістю 2 тижні – березень 2019 р. |
Ніша | Торгово-розважальні центри |
Надані послуги | Офлайн магазини роздрібної торгівлі. Банки. Туристичні агентства. Кінотеатр. Ігроленд. Ресторани та кафе. |
Мета | Проведення охоплювальної рекламної кампанії з інформування цільової аудиторії про акції та заходи ТРЦ. |
Задача | Виконання KPI за кількістю переходів на сайт, вартістю кліка, кількістю переглядів відео на YouTube та вартістю перегляду. |
РЕЗУЛЬТАТИ РК У КОНТЕКСТНО-МЕДІЙНІЙ МЕРЕЖІ
Основне завдання проведення цієї рекламної кампанії – за короткий період досягти максимального охоплення цільової аудиторії з метою інформування про майбутню акцію та захід у ТРЦ. Завдяки грамотному налаштуванню та оптимізації РК всі планові показники KPI перевиконано: кількість фактичних переходів на сайт на 376,95% більша за заплановану, вартість кліка знижена на 79,04%.
Точне налаштування таргетингу на цільову аудиторію дозволило досягти показника коефіцієнта взаємодії, що перевищує плановий на 211,42%.
РЕЗУЛЬТАТИ РК у YouTube
В рамках цієї РК було запущено формат відеореклами на каналі YouTube. Результат кампанії перевищив планові KPI: кількість показів ролика більша на 121,95%, вартість перегляду нижча на 60%.
ПІДСУМКИ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ
Обравши ефективні інструменти для цього типу РК, спеціалісти змогли перевиконати всі планові показники, підвищивши таким чином загальну ефективність проведення кампанії. Результатом рекламної активності стало залучення цільової аудиторії на захід у рамках запланованого бюджету на просування.