Кейс з РРС-просування торгівельно-розважального комплексу
З березня 2019 року кількість переходів на сайті склала 376,95%. ВИХІДНІ ДАНІ:
Період | Рекламна кампанія з періодом в 2 тижні – березень 2019 р |
Ніша | Торгівельно-розважальні центри |
Послуги, що надаються | Офлайн-магазини роздрібної торгівлі. Банки. Туристичні агентства. Кінотеатр. Ігроленд. Ресторани і кафе |
Ціль | Проведення охоплюючої рекламної кампанії з інформування цільової аудиторії про заходи та акції ТРЦ |
Задача | Виконання KPI за кількістю переходів на сайт, вартістю кліка, кількостю переглядів ролика в YouTube і вартістю перегляду |
РЕЗУЛЬТАТИ З РК В КОНТЕКСТНО-МЕДІЙНІЙ МЕРЕЖІ
ВИКОНАННЯ ПЛАНУ З ПЕРЕХОДІВ НА САЙТ За період рекламної кампанії KPI з кількості переходів на сайт перевиконаний на 376,95 % | ЗНИЖЕННЯ ВАРТОСТІ КЛІКУ Вартість кліку знижена від планової на 79,04 % | РІСТ CTR За підсумком рекламної кампанії показник взаємодії користувачів з рекламою зріс до 1,09 % (план – 0,35%) |
Основне завдання проведення даної рекламної кампанії – за короткий період досягти максимального охоплення ЦА з метою інформування про майбутню акцію і захід в ТРЦ. Завдяки якісному налаштуванню і оптимізації РК всі планові показники KPI перевиконані: кількість фактичних переходів на сайт – на 376,95% більше за заплановані, вартість кліка знижена на 79,04%. Точне налаштування таргетингу ЦА дозволило досягти показника коефіцієнта взаємодії, що перевищує плановий 211,42%. РЕЗУЛЬТАТИ РК В YouTube
ВИКОНАННЯ ПЛАНУ З ПОКАЗІВ НА YouTubeЗа період рекламної кампанії KPI з показів ролика перевиконано на 121,95% | ЗНИЖЕННЯ ВАРТОСТІ ПЕРЕГЛЯДУ РОЛИКА Вартість перегляду знижена від планової на 60,00% | РІСТ VTRЗа підсумком рекламної кампанії показник взаємодії користувачів з рекламою зріс до 38,18% (план – 35%) |
В рамках даної РК був запущений формат відеореклами на каналі YouTube. Результат цієї кампанії перевищив планові KPI: кількість показів ролика – вище на 121,95%, ціна перегляду – нижча на 60% . ПІДСУМКИ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ Обравши ефективні інструменти для даного типу РК, фахівці змогли перевиконати всі планові показники, збільшивши, тим самим, ефективність проведення даної РК, в цілому. Результатом рекламної активності стало залучення ЦА на захід, що проводиться в рамках планового бюджету на SEO просування.