Кейс з РРС-просування торгівельно-розважального комплексу

Кейс з РРС-просування торгівельно-розважального комплексу

З березня 2019 року кількість переходів на сайті склала 376,95%. ВИХІДНІ ДАНІ:

 ПеріодРекламна кампанія з періодом в 2 тижні  – березень 2019 р
НішаТоргівельно-розважальні центри
Послуги, що надаютьсяОфлайн-магазини роздрібної торгівлі. Банки. Туристичні агентства. Кінотеатр. Ігроленд. Ресторани і кафе
ЦільПроведення охоплюючої рекламної кампанії з інформування цільової аудиторії про заходи та акції ТРЦ
ЗадачаВиконання KPI за кількістю переходів на сайт, вартістю кліка, кількостю переглядів ролика в YouTube і вартістю перегляду

РЕЗУЛЬТАТИ З РК В КОНТЕКСТНО-МЕДІЙНІЙ МЕРЕЖІ

Фото 1 - Кейс з РРС-просування торгівельно-розважального комплексу ВИКОНАННЯ ПЛАНУ З ПЕРЕХОДІВ НА САЙТ За період рекламної кампанії KPI з кількості переходів на сайт перевиконаний на 376,95 %Фото 2 - Кейс з РРС-просування торгівельно-розважального комплексу ЗНИЖЕННЯ ВАРТОСТІ КЛІКУ Вартість кліку знижена від планової на 79,04 %Кейс з рекламної PPC-кампанії інтернет-магазину фототехніки - Фото 8 РІСТ CTR За підсумком рекламної кампанії показник взаємодії користувачів з рекламою зріс до 1,09 % (план – 0,35%)

Основне завдання проведення даної рекламної кампанії – за короткий період досягти максимального охоплення ЦА з метою інформування про майбутню акцію і захід в ТРЦ. Завдяки якісному налаштуванню і оптимізації РК всі планові показники KPI перевиконані: кількість фактичних переходів на сайт - на 376,95% більше за заплановані, вартість кліка знижена на 79,04%. Точне налаштування таргетингу ЦА дозволило досягти показника коефіцієнта взаємодії, що перевищує плановий 211,42%. Фото 3 - Кейс з РРС-просування торгівельно-розважального комплексу Фото 4 - Кейс з РРС-просування торгівельно-розважального комплексу РЕЗУЛЬТАТИ РК В YouTube

Кейс з рекламної PPC-кампанії інтернет-магазину фототехніки - Фото 6 ВИКОНАННЯ ПЛАНУ З ПОКАЗІВ НА YouTubeЗа період рекламної кампанії KPI з показів ролика перевиконано на 121,95%Кейс з рекламної PPC-кампанії інтернет-магазину фототехніки - Фото 7 ЗНИЖЕННЯ ВАРТОСТІ ПЕРЕГЛЯДУ РОЛИКА  Вартість перегляду знижена від планової на 60,00%Кейс з рекламної PPC-кампанії інтернет-магазину фототехніки - Фото 5 РІСТ VTRЗа підсумком рекламної кампанії показник взаємодії користувачів з рекламою зріс до 38,18% (план – 35%)

Фото 5 - Кейс з РРС-просування торгівельно-розважального комплексу В рамках даної РК був запущений формат відеореклами на каналі YouTube. Результат цієї кампанії перевищив планові KPI: кількість показів ролика - вище на 121,95%, ціна перегляду - нижча на 60% . Кейс з рекламної PPC-кампанії інтернет-магазину фототехніки - Фото 9 ПІДСУМКИ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ Обравши ефективні інструменти для даного типу РК, фахівці змогли перевиконати всі планові показники, збільшивши, тим самим, ефективність проведення даної РК, в цілому. Результатом рекламної активності стало залучення ЦА на захід, що проводиться в рамках планового бюджету на SEO просування.

Наскільки корисним був цей пост?

Натисніть на зірочку, щоб оцінити!

Підрахунок голосів: 5 / 5. Підрахунок голосів: 2

Голосів поки немає! Будьте першим, хто оцінить цю публікацію.

SEO продвижение