Кейс з рекламної PPC-кампанії інтернет-магазину фототехніки
З серпня 2018 року зростання кількості конверсій склало 40,77% в порівнянні з початком 2018 р ВИХІДНІ ДАНІ:
Період | січень 2018 р – серпень 2018 р |
Ніша | інтернет-магазин фототехніки, фото аксесуарів і студійного обладнання |
Завдання | Збільшення ефективності рекламних кампаній за наступними показниками: – зростання і утримання коефіцієнта конверсій (CR) згідно затвердженого плану – зростання показника ROMI – збільшення кількості конверсій з урахуванням асоційованих – зниження вартості конверсії – збільшення дохідної частини при незмінних витратах на рекламну кампанію |
РЕЗУЛЬТАТИ
ПРИРІСТ КОНВЕРСІЙ За підсумком серпня 2018 р зростання кількості конверсій склала 40,77% у порівнянні з початком 2018 р | ПРИРІСТ АСОЦІЙОВАНИХ КОНВЕРСІЙ За 6 місяців роботи над проектом органічний трафік збільшився на 3 496%. | РІСТ КОЕФІЦІЄНТА КОНВЕРСІЙ (CR) З січня по серпень 2018 р CR збільшився на 38,19% (з урахуванням асоційованих конверсій – на 40,15%) | ЗРОСТАННЯ ДОХОДУ ВІД PPC-КАМПАНІЙ З січня 2018 по серпень 2018 р дохід інтернет-магазину від рекламної кампанії збільшився на 79,67% |
Головним завданням стояв запуск контекстної реклами і підвищення ефективності показників контекстно-медійної реклами протягом усього періоду співпраці за рахунок оптимізації РК і підключення нових інструментів. Пріоритетним показником ефективності для клієнта є зростання транзакцій при утриманні коефіцієнта конверсій (CR) не нижче за плановий. Так само стояло завдання знизити вартість транзакцій і збільшити дохід без збільшення бюджету на SEO просування. В результаті налаштування і оптимізації PPC-кампаній в Google AdWords кількість транзакцій зросла на 40,77%, дохід зріс на 79,67%, CR за 8 місяців збільшився на 38,19%. При поліпшенні основних показників вдалося зменшити вартість конверсії на 3.8% і не вийти за рамки бюджету. Оскільки в ланцюжку взаємодії користувача з сайтом перехід по контекстній рекламі не завжди є останнім кліком при здійсненні покупки, вкрай важливо враховувати асоційовані конверсії – транзакції, в яких певний канал є другорядним, тобто допомагає зробити конверсію. За період з травня по серпень 2018 року зростання асоційованих конверсій склало 44,80% в порівнянні з початком 2018 року. CR з урахуванням асоційованих конверсій за 8 місяців збільшився на 40,15%. ВИКОНАНІ РОБОТИ
- Детальне опрацювання семантики.
- Запуск рекламних кампаній в Google AdWords:
– товарні API-кампанії по всіх категоріях сайту – DSA-кампанії для автоматичного підбору посадкової сторінки на релевантні запити – ремаркетинг для DSA і пошукових кампаній – динамічний ремаркетинг в Google і в соцмережах Facebook та Instagram – SNDS-кампанії по конверсійних категоріях товарів – адаптивні банери із зображенням товару і його ціни в GDN за допомогою фіда даних
- Застосування крос-мінусовки між кампаніями для виключення перетину ключових запитів
- На постійній основі ведуться роботи з оптимізації кампаній:
– чистка пошукових запитів – розширення списку мінус-слів не релевантними ключовими словами – розширення семантики за всіма категорійними кампаніями – оптимізація розширень в пошукових кампаніях – коригування ставок для аудиторій користувачів ВИСНОВОК В результаті проведеної роботи за період 8 місяців: – кількість конверсій збільшили на 40,77% при зменшенні вартості конверсії на 0,07% – кількість асоційованих конверсій збільшили на 44,80% – коефіцієнт транзакцій CR з урахуванням асоційованих конверсій збільшили на 40,15% – коефіцієнт транзакцій CR без урахування асоційованих конверсій збільшили в 38,19% – при незмінному бюджеті на рекламні кампанії збільшили дохід на 79,67% – показник ROI збільшили на 93,47%