Кейс щодо рекламної PPC кампанії Інтернет-магазину фототехніки

Кейс щодо рекламної PPC кампанії Інтернет-магазину фототехніки

З серпня 2018 року зростання кількості конверсій склало 40,77% у порівнянні з початком 2018

ВИХІДНІ ДАНІ:

Періодсічнь 2018 г. – серпень 2018 г.
Нішаінтернет-магазин фототехніки, фотоаксесуарів і студійного обладнання
ЗадачаЗбільшення ефективності рекламних кампаній за такими показниками:
– зростання та утримання коефіцієнта конверсій (CR) відповідно до затвердженого плану
– зростання показника ROMI
– збільшення кількості конверсій з урахуванням асоційованих
– зниження вартості конверсії
– збільшення дохідної частини при незмінних витратах на рекламну кампанію

РЕЗУЛЬТАТИ

Кейс по рекламной PPC кампании Интернет-магазина фототехники - Фото 2

Головним завданням було запуск контекстної реклами та підвищення ефективності показників контекстно-медійної реклами протягом усього періоду співпраці за рахунок оптимізації рекламних кампаній і підключення нових інструментів. Пріоритетним показником ефективності для клієнта є зростання кількості транзакцій при утриманні коефіцієнта конверсій (CR) не нижче запланованого. Також стояло завдання знизити вартість транзакцій і збільшити дохід без збільшення бюджету на просування.

У результаті налаштування та оптимізації PPC-кампаній у Google AdWords кількість транзакцій зросла на 40,77%, дохід збільшився на 79,67%, а CR за 8 місяців підвищився на 38,19%. При покращенні основних показників вдалося зменшити вартість конверсії на 3,8% і не вийти за межі бюджету.

Кейс по рекламной PPC кампании Интернет-магазина фототехники - Фото 3

Оскільки в ланцюжку взаємодії користувача з сайтом перехід через контекстну рекламу не завжди є останнім кліком перед покупкою, вкрай важливо враховувати асоційовані конверсії — транзакції, у яких певний канал є другорядним, тобто допомагає здійснити конверсію. За період з травня по серпень 2018 року зростання асоційованих конверсій склало 44,80% у порівнянні з початком 2018 року. CR з урахуванням асоційованих конверсій за 8 місяців збільшився на 40,15%.

Кейс по рекламной PPC кампании Интернет-магазина фототехники - Фото 1

ПРОВЕДЕНІ РОБОТИ

➤ Детальне опрацювання семантики.

➤ Запущено рекламні кампанії в Google Ads, зокрема:

– товарні кампанії через API для всіх категорій сайту;
– DSA-кампанії з автоматичним підбором цільових сторінок на релевантні пошукові запити;
– ремаркетинг на аудиторії DSA та пошукових кампаній;
– динамічний ремаркетинг у Google та соцмережах (Facebook, Instagram);
– SNDS-кампанії, орієнтовані на категорії товарів із високою конверсією;
– адаптивні банери із зображеннями та цінами з товарного фіда в контекстно-медійній мережі (GDN).

➤ Реалізовано крос-мінусовку між кампаніями для усунення конкуренції між ключовими словами.

➤ Регулярна оптимізація кампаній:

– очищення пошукових запитів;
– розширення списку мінус-слів для фільтрації нерелевантного трафіку;
– розширення семантики за всіма категоріями;
– коригування ставок і робота з розширеннями в пошукових оголошеннях;
– налаштування аудиторних коригувань ставок.

Результати за 8 місяців

➤ Конверсії зросли на 40,77%, при цьому вартість однієї конверсії знизилась на 0,07%.
➤ Асоційовані конверсії збільшились на 44,80%.
➤ Коефіцієнт транзакцій (CR) з урахуванням асоційованих конверсій зріс на 40,15%, а без урахування — на 38,19%.
➤ Дохід виріс на 79,67% при збереженні бюджету на тому ж рівні.
➤ Показник ROI збільшився на 93,47%.

Наскільки корисним був цей пост?

Натисніть на зірочку, щоб оцінити!

Підрахунок голосів: 5 / 5. Підрахунок голосів: 5

Голосів поки немає! Будьте першим, хто оцінить цю публікацію.

SEO продвижение