З серпня 2018 року зростання кількості конверсій склало 40,77% у порівнянні з початком 2018
ВИХІДНІ ДАНІ:
Період | січнь 2018 г. – серпень 2018 г. |
Ніша | інтернет-магазин фототехніки, фотоаксесуарів і студійного обладнання |
Задача | Збільшення ефективності рекламних кампаній за такими показниками: – зростання та утримання коефіцієнта конверсій (CR) відповідно до затвердженого плану – зростання показника ROMI – збільшення кількості конверсій з урахуванням асоційованих – зниження вартості конверсії – збільшення дохідної частини при незмінних витратах на рекламну кампанію |
РЕЗУЛЬТАТИ
Головним завданням було запуск контекстної реклами та підвищення ефективності показників контекстно-медійної реклами протягом усього періоду співпраці за рахунок оптимізації рекламних кампаній і підключення нових інструментів. Пріоритетним показником ефективності для клієнта є зростання кількості транзакцій при утриманні коефіцієнта конверсій (CR) не нижче запланованого. Також стояло завдання знизити вартість транзакцій і збільшити дохід без збільшення бюджету на просування.
У результаті налаштування та оптимізації PPC-кампаній у Google AdWords кількість транзакцій зросла на 40,77%, дохід збільшився на 79,67%, а CR за 8 місяців підвищився на 38,19%. При покращенні основних показників вдалося зменшити вартість конверсії на 3,8% і не вийти за межі бюджету.
Оскільки в ланцюжку взаємодії користувача з сайтом перехід через контекстну рекламу не завжди є останнім кліком перед покупкою, вкрай важливо враховувати асоційовані конверсії — транзакції, у яких певний канал є другорядним, тобто допомагає здійснити конверсію. За період з травня по серпень 2018 року зростання асоційованих конверсій склало 44,80% у порівнянні з початком 2018 року. CR з урахуванням асоційованих конверсій за 8 місяців збільшився на 40,15%.
ПРОВЕДЕНІ РОБОТИ
➤ Детальне опрацювання семантики.
➤ Запущено рекламні кампанії в Google Ads, зокрема:
– товарні кампанії через API для всіх категорій сайту;
– DSA-кампанії з автоматичним підбором цільових сторінок на релевантні пошукові запити;
– ремаркетинг на аудиторії DSA та пошукових кампаній;
– динамічний ремаркетинг у Google та соцмережах (Facebook, Instagram);
– SNDS-кампанії, орієнтовані на категорії товарів із високою конверсією;
– адаптивні банери із зображеннями та цінами з товарного фіда в контекстно-медійній мережі (GDN).
➤ Реалізовано крос-мінусовку між кампаніями для усунення конкуренції між ключовими словами.
➤ Регулярна оптимізація кампаній:
– очищення пошукових запитів;
– розширення списку мінус-слів для фільтрації нерелевантного трафіку;
– розширення семантики за всіма категоріями;
– коригування ставок і робота з розширеннями в пошукових оголошеннях;
– налаштування аудиторних коригувань ставок.
Результати за 8 місяців
➤ Конверсії зросли на 40,77%, при цьому вартість однієї конверсії знизилась на 0,07%.
➤ Асоційовані конверсії збільшились на 44,80%.
➤ Коефіцієнт транзакцій (CR) з урахуванням асоційованих конверсій зріс на 40,15%, а без урахування — на 38,19%.
➤ Дохід виріс на 79,67% при збереженні бюджету на тому ж рівні.
➤ Показник ROI збільшився на 93,47%.