Опис клієнта: scrambleup.com — інвестиційна платформа
Категорія: Сфера послуг
Регіон та мова просування: Португалія, Іспанія, Греція, Німеччина, Нідерланди, Велика Британія.
Період просування, описаний в кейсі: з грудня 2023 року по теперішній час
✅ Запит клієнта:
➤ Створення та наповнення сайту якісним інформаційним контентом.
➤ Зростання небрендового трафіку.
➤ Робота із сегментом B2C (послуги для фізичних осіб).
✅ Вихідні дані сайту:
➤ Середній трафік – 60 кліків на день.
➤ Некоректно налаштовані або відсутні мета-теги.
➤ Єдина посадкова сторінка – головна.
➤ Нерозвинений блог із малою кількістю неоптимізованих статей, які не приносили трафіку.
➤ Відсутність хлібних крихт, мікророзмітки, внутрішньої перелінковки та сторінки контактів.
✅ Результати, які отримав проєкт:
Органічний трафік зріс із 60 до 435 кліків на день, в середньому.
Видимість сайту збільшилася з 20 тис. до 755 тис. показів на місяць, в середньому.
Значне зростання небрендового трафіку – саме він став основним джерелом приросту органічного трафіку.