Як ми зменшили вартість конверсії на 25% з контекстної реклами у е-commerce ніші

Як ми зменшили вартість конверсії на 25% з контекстної реклами у е-commerce ніші

Опис клієнта: luckylink.kiev.ua — інтернет магазин комп'ютерної техніки та електроніки

Категорія: E-commerce

Регіон та мова просування: Україна, українська

Період просування: з вересня 2024 року по теперішній час

Запит клієнта:

➤ Залучення більшої кількості трафіку на сайт.
➤ Оптимізація витрат на рекламу і збільшення кількості конверсій.
➤ Підвищення коефіцієнта конверсії.

Дані по рекламі на початок співпраці: 

➤ CPC був 3,26 грн
➤ Коефіцієнт конверсії був 1,53%
➤ Вартість конверсії була 178,53 грн

Результати, які отримав проєкт: 

➤ Вартість кліка стала 3,07 грн, зменшилась на -5,86%.
➤ Збільшився коефіцієнт конверсій +19,72% за той самий бюджет.
➤ Вартість конверсії стала 133,48 грн, зменшилась на -25,23%.

Фото 1 - Як ми зменшили вартість конверсії на 25% з контекстної реклами у е-commerce ніші

Роботи, що проводились:

Кампанії Performance Max

Основним інструментом для досягнення високих конверсій стали кампанії Performance Max. Вони використовують автоматизацію Google для оптимізації показів реклами на всіх платформах (YouTube, Gmail, Google Search, Google Display Network, а також в Google Maps), що дозволяє досягти кращих результатів із мінімальними зусиллями.

Рекламні оголошення автоматично адаптуються під різні формати та типи запитів завдяки штучному інтелекту.

Використовувались динамічні оголошення, що базуються на даних про поведінку користувачів, що дозволило збільшити релевантність реклами.

Інші кампанії

Крім Performance Max, також були налаштовані пошукові кампанії та кампанії в медійній мережі Google для розширення охоплення.

Фото 2 - Як ми зменшили вартість конверсії на 25% з контекстної реклами у е-commerce ніші

Переваги співпраці з seomarket для бізнесу:

Співпраця з нами дозволила клієнту досягти значного покращення ключових показників. Завдяки використанню Performance Max та інших кампаній вартість кліка зменшилась на 5,86%, а коефіцієнт конверсій зріс на 19,72% без збільшення бюджету.

Комплексний підхід до налаштування реклами, використання автоматизації Google та аналіз поведінкових даних дозволили підвищити ефективність оголошень, зробити їх більш релевантними та зменшити вартість конверсії на 25,23%.

Отримані результати підтверджують, що грамотна стратегія та правильний підхід до управління рекламою дозволяють не лише збільшити кількість заявок, а й оптимізувати витрати на рекламу.

Наскільки корисним був цей пост?

Натисніть на зірочку, щоб оцінити!

Підрахунок голосів: 0 / 5. Підрахунок голосів: 0

Голосів поки немає! Будьте першим, хто оцінить цю публікацію.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.