Кейс із SEO просування сайту охоронних систем

Кейс із SEO просування сайту охоронних систем

За період з вересня 2017 року по липень 2018 року приріст органічного трафіку з пошукових систем зріс на 121,54%

ПОЧАТКОВІ ДАНІ:

Періодвересень 2017 р. – дотепер
Нішаінтернет-магазин систем безпеки
Асортимент товарівбільше 3000 товарів у 25 товарних категоріях
Завданнязбільшення органічного трафіку та виведення позицій у ТОП з метою збільшення кількості продажів протягом року
Ефективністьзбільшення органічного трафіку, зниження показника відмов, виведення позицій у ТОП

РЕЗУЛЬТАТИ

Фото 1 - Кейс із SEO просування сайту охоронних систем

Роботи з внутрішньої оптимізації сайту, зовнішнього просування та вибір контентної стратегії принесли позитивний результат. Підсумок SEO-просування за рік роботи над проєктом – приріст неоплачуваного пошукового трафіку +126,29%. У кількісному показнику органічний трафік збільшився в 42,5 рази, що дозволило за результатами липня перевищити планові показники серпня 2018 року.

Кейс по SEO продвижению сайта охранных систем - Фото 4

Один з якісних показників просування проєкту — приріст кількості нових користувачів на сайт. За період просування вдалося збільшити потік нових користувачів на 155,85%. Співвідношення нових і повернених користувачів покращено на 161,27%.

Кейс по SEO продвижению сайта охранных систем - Фото 7

При розробці стратегії просування інтернет-магазину охоронних систем був обраний метод просування по широкому семантичному ядру, яке включає низько-, середньо- і високо-частотні запити. Результатом робіт за рік є виведення 1 277 запитів у ТОП-30.

Кейс по SEO продвижению сайта охранных систем - Фото 6

Зроблені роботи

Контентна оптимізація:

➤ Збір семантичного ядра та постійна робота над його розширенням.
➤ Впровадження генерації title, description, H1 для сторінок товарів.
➤ OnPage оптимізація на всіх пріоритетних категоріях сайту.
➤ Написання контенту на сайт, оптимізованого під ключові запити з використанням принципів LSI.

Технічна оптимізація:

➤ Закриття дублів сторінок товарів.
➤ Закриття технічних сторінок.
➤ Закриття дубля сайту на сервері.
➤ Впровадження рейтингу товарів.
➤ Оптимізація сторінок пагінації.

Зовнішнє просування:

➤ Розміщення статей з посиланнями на тематичних або новинних високотрестових ресурсах.
➤ Розміщення в GMB.
➤ Робота з соціальними сигналами: Instagram, Facebook.
➤ Крауд-маркетинг.Для запуску успішного SEO-просування залишайте заявку на нашому сайті!

Наскільки корисним був цей пост?

Натисніть на зірочку, щоб оцінити!

Підрахунок голосів: 5 / 5. Підрахунок голосів: 2

Голосів поки немає! Будьте першим, хто оцінить цю публікацію.

SEO продвижение