Кейс із SEO просування магазину одягу

Кейс із SEO просування магазину одягу
  ВИХІДНІ ДАНІ:
Період Вересень 2017 року – по зараз
Ніша інтернет-магазин взуття та аксесуарів
Асортимент товарів понад 1 500 товарів в 56 товарних категоріях
Завдання збільшення органічного трафіку і висновок позицій в ТОП з метою збільшення кількості продажів протягом року
Ефективність збільшення органічного трафіку, зниження показника відмов, висновок позицій в ТОП
  Результати
Кейс по SEO просування магазину брендового одягу та аксесуарів - Фото 1 Кейс по SEO просування магазину брендового одягу та аксесуарів - Фото 2 Кейс по SEO просування магазину брендового одягу та аксесуарів - Фото 3 Кейс по SEO просування магазину брендового одягу та аксесуарів - Фото 4
ПРИРІСТ ОРГАНІЧНОГО ТРАФІКА За період з вересня 2017 року по липень 2018 року, трафік виріс на 1 057,52% КІЛЬКІСТЬ ЗАПИТІВ У ТОП-30 Більшість високочастотних запитів займають верхні позиції видачі. З вересня 2017 року по липень 2018 року, позиції зросли: в ТОП-3 - на 2 600%, в ТОП-10 - на 1 338%, в ТОП-30 - на 375,00% КОНВЕРСІЇ З вересня 2017 по липень 2018 року кількість конверсій зросла на 1 167,50% ДОХІД З вересня 2017 по липень 2018 р дохід виріс на 912,95%.
  Роботи з внутрішньої оптимізації сайту, зовнішнього просування і обрана тематична стратегія принесли позитивний результат. Підсумок SEO просування за рік роботи над проектом: приріст неоплачуваного пошукового трафіку - + 1 057,52%. У кількісному показнику органічний трафік збільшився в 11,5 рази, що дозволило, за результатами липня, перевищити планові показники серпня 2018 року.
Кейс по SEO просування магазину брендового одягу та аксесуарів - Фото 5 Одним з якісних показників просування проекту є приріст кількості нових користувачів на сайт. За період просування змогли збільшити приплив нових користувачів на 712,92%. Співвідношення користувачів, що повернулися, поліпшили на 29,01%. Кейс по SEO просування магазину брендового одягу та аксесуарів - Фото 6 При розробці стратегії просування інформаційно – освітнього порталу був обраний метод просування по широкому семантичному ядру, яке включає низько-, середньо- і високоприватні запити. Результатом робіт за пів року є вивезення 950 запитів в ТОП-30. Кейс по SEO просування магазину брендового одягу та аксесуарів - Фото 7   Виконані роботи Проект на старті Інтернет-магазин був на піддомені, на основному домені знаходився каталог з вибірковим набором сторінок товарів. Магазин був без адекватної структури і фільтрів. На сайті не було встановлено SSL сертифікат. Тематична оптимізація
  • Збір семантичного ядра по ВЧ, СЧ і НЧ запитах.
  • OnPage-оптимізація на всіх категоріях сайту.
  • Написання контенту на сайт, оптимізованого під ключові запити з використанням принципів LSI.
Технічна оптимізація
  • Створення каталогу інтернет-магазину на основному домені.
  • Переїзд сайту на https.
  • Налаштування редиректів зі сторінок піддомену на сторінки каталогу основного домену.
  • Створення сторінок популярних фільтрів і їх часткова оптимізація.
  • Закриття дублів сторінок товарів.
  • Закриття технічних сторінок.
  • Коригування файлу robots.txt.
  • Створення карти сайту sitemap.xml.
  • Оптимізація сторінок пагінації.
Зовнішнє просування
  • Розміщення статей з посиланнями на тематичних або новинних високотрастових ресурсах: Кейс по SEO просування магазину брендового одягу та аксесуарів - Фото 8
  • Розміщення в: Кейс по SEO просування магазину брендового одягу та аксесуарів - Фото 9
  • Робота з соціальними сигналами: Кейс по SEO просування магазину брендового одягу та аксесуарів - Фото 10
  • Крауд-маркетинг.
Залишайте заявку на SEO просування сайту будь-якої тематики, і наші менеджери зв’яжуться з Вами найближчим часом!

Наскільки корисним був цей пост?

Натисніть на зірочку, щоб оцінити!

Підрахунок голосів: 0 / 5. Підрахунок голосів: 0

Голосів поки немає! Будьте першим, хто оцінить цю публікацію.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.
SEO продвижение