Gmail Sponsored Promotions: як це працює і для чого це потрібно
В Google знайшли нестандартний спосіб адаптувати рекламу в пошті під мобільні пристрої. Ми розглянули ключові моменти Gmail Sponsored Promotions і ділимося з вами, поки сервіс знаходиться на стадії бета-тестування. Чи стане GSP революцією на ринку реклами? контекстну рекламу, включіть її на сторінці рекламних налаштувань (https://www.google.com/settings/u/0/ads). Таким чином, у користувача є три сценарії:
Gmail Sponsored Promotions – високотаргетований рекламний сервіс від Google. Рекламні оголошення грунтуються як на контексті конкретного листа, так і на тематиці, що цікавить користувача. Google дозволяє користувачеві впливати на оголошення, що показуються, прибираючи з видачі нецікаві йому теми. Цей прийом збільшує точність таргетування, а також підвищує лояльність користувача до сервісу. Потрібно відзначити, що в разі, коли сервіс вторгається в вашу пошту, питання лояльності користувача грає першорядну роль. Для тих, кого цікавить тематика того чи іншого банера, є кнопка «Інші пропозиції» (More promotions). Сторінка з «пропозиціями від спонсорів» (Sponsored promotions) має постійну адресу: https://mail.google.com/mail/#pinbox. Якщо ваш Gmail не вказує- зберегти у «Вхідні»;
- закрити і відмовитися від видачі даної реклами;
- переслати другові без витрат трафіку.
Для сервісу Gmail Sponsored Promotions розроблена дуже гнучка система націлювання. Ось деякі з фільтрів:
- гео-таргетинг з IP (країна, регіон, місто, район);
- мова користувача;
- орієнтування за ключовими словами, що зустрічається в останніх 300 активних листах (пересилаються і отримали відповідь);
- орієнтування за інтересами (також заснований на ключових словах);
- демографічний таргетинг – стать і вік;
- професійний таргетинг, заснований на спеціальності і робочих навичках користувача;
- орієнтування за email-адресами, які фігурують в листуванні. Один з найбільш цікавих фільтрів, що дозволяє направити рекламу на клієнтів компаній-конкурентів;
- орієнтування за споживаними продуктами. Заснований на доказах онлайн-замовлень, що надходять на поштову скриньку;
- орієнтування за аксесуарами, з яких використовується обліковий запис Gmail.
Незважаючи на те, що GSP функціонує вже майже два роки, сервіс все ще перебуває в стадії бета-тестування. Оплачувати можна тільки в євро, доларах і ще декількох валютах, серед яких поки немає ані гривні, ані рубля. Другий мінус бета-стадії – запустити кампанію в GSP може тільки особистий менеджер Google, якщо такий є.
Тепер розберемося, що потрібно для запуску кампанії GSP. При контакті з менеджером Google, який створюватиме акаунт для GSP і згодом передаватиме його вам, необхідно вказати, яку кредитну лінію бажаєте використовувати (на яку юридичну особу) і валюту оплати. При цьому, необхідно подати реєстраційний документ юридичної особи. Також потрібно надати стандартні контактні дані людини, яка проконтролює підключення кредитної лінії. При цьому, Google пред’являє досить жорсткі вимоги для запуску кампанії в Gmail Sponsored Promotions:- зареєстрованому бізнесу – не менше 1 року. В іншому випадку – потрібен буде гарант.
- Юр. особа повинна бути зареєстрована в країні, де доступна кредитна лінія, – Invoicing. Україна в список таких не входить, тому поки доведеться проводити оформлення через іншу країну.
- Акаунт повинен працювати не менше 1 року і не мати проблем з оплатами.
- Витрати аккаунта протягом місяця повинні становити не менше $ 5000 (беруться будь-які 3 місяці за останній рік).
Схема оплати така: показ реклами здійснюється в кредит і першим числом наступного місяця вам виставляється рахунок. Після виставлення рахунку у вас є 30 днів на його оплату банківським переказом. Умови оподаткування транзакцій залежать від країни, в якій зареєстровано юр. особа – це потрібно мати на увазі при виборі країни для реєстрації. Підсумовуючи, хочеться відзначити, що Google вибудовує продуману схему відносин між рекламодавцями і користувачем, створюючи максимально комфортне середовище для обох сторін. Схрестити контекстну рекламу з email-маркетингом – новий крок у розвитку ринку. І цей крок виглядає найбільш багатообіцяюче в перенесенні реклами на мобільні пристрої.