Оформити заявку

Ефективне і безпечне посилальне просування для “білих” проектів

Ефективне і безпечне посилальне просування для “білих” проектів - Фото 1
admin
05/10/2021
Время чтения: 6 м

Унікальної стратегії не буває, все залежить від тематики сайту (біла, чорна). Головне – аналізувати топ видачі по найбільш конкурентних запитах, оскільки, в основному, там криється відповідь – які посилання пошуковик вважає “правильними”. Наприклад, розберемо комерційний “білий” запит “купити планшет”: 1. https://rozetka.com.ua/tablets/c130309/ – комерційних запитів мінімум Ефективне і безпечне посилальне просування для “білих” проектів - Фото 1 2. https://comfy.ua/plane-table-computer/ – ситуація аналогічна Ефективне і безпечне посилальне просування для “білих” проектів - Фото 2 3. https://allo.ua/ru/products/internet-planshety/ – ось анкорний Алло Ефективне і безпечне посилальне просування для “білих” проектів - Фото 3 4. https://www.citrus.ua/shop/goods/tabletpc/262/ – Цитрус взагалі без посилальної Ефективне і безпечне посилальне просування для “білих” проектів - Фото 4 5. https://f.ua/shop/planshety/ – знову ж таки, без комерційних Ефективне і безпечне посилальне просування для “білих” проектів - Фото 5 Для кожної тематики в ідеалі варто вивчити конкурентів в топі, виділяти нюанси, які повторюються у багатьох. В результаті аналізу багатьох тематик ми прийшли до таких висновків: 1) Для просування комерційних запитів слід закуповувати не частіше одного комерційного анкору в 3-6 місяців на сторінку. Але можна закуповувати набагато більше безанкорних посилань з комерційним білясилочним текстом, що також дає приріст комерційним запитам. 2) Важлива в природному анкорному профілі різноманітність анкоров. Закуповувати 80% прямих анкорів типу “гарячі тури” – не найбільш вдала стратегія. Варто розбавляти, наприклад: “Гарячі тури”; “Гарячі тури в site” (такі запити в зв’язці з брендом дуже добре працюють); “Гарячі тури в site.ua”; “Гарячі тури в Києві” (якщо запит низькочастотний, це не означає, що ми не можемо використовувати такий анкор. Таким чином, підтягнемо і низькочастотний запит, і розбавимо анкорний профіль, та й основний запит також підтягнеться з таким анкором); “Гарячі тури тут” Приклад розведення безанкорок:

  • http://site.ua/hottours/;
  • http://site.ua/hottours (при цьому посилання повинна бути без редиректу!);
  • site.ua/hottours;
  • тут http://site.ua/hottours/.

Або дивимося підказку з ТОП-1 Ефективне і безпечне посилальне просування для “білих” проектів - Фото 6 Не забуваємо, що якщо в контенті немає запитів, сенсу купувати посилання немає, наприклад, “гарячі тури зі знижками” немає сенсу купувати, якщо в контенті немає навіть слова “знижки”. Також при розбавці анкорного листа варто пам’ятати, що основні запити повинні переважати в анкорному аркуші в кількісному показнику, наприклад: Ефективне і безпечне посилальне просування для “білих” проектів - Фото 7 3) Немає такого поняття, як універсальне процентне співвідношення анкор-безанкор, це можна побачити навіть в топі. Головне, щоб були всі види посилань. 4) Для безанкорок краще використовувати недорогі площадки, наприклад, форуми (крауд-маркетинг). Для прямих анкорів, особливо комерційних, ідеально – вузькотематичні сайти або дорогі площадки (наприклад, відомі трафікові новинники). 5) Дуже часто при складанні декількох анкорів на одну статтю фахівці розміщують різнотематичні анкори на різні сторінки, наприклад:

  • “Уггі”.
  • “Балетки”.

Найкраще спрацює посилання, якщо воно проставлене з вузькотематичної статті (наприклад, про уггі або про балетки). Правильним буде писати вузькотематичну статтю і лінковану одну сторінку (наприклад, анкор “уггі” і безанкор на цю ж сторінку для розведення анкорного профілю або на “уггі” і головну сторінку сайту, оскільки головну теж важливо прокачувати, а закуповувати посилання тільки на головну – часто недоцільно або не вистачає бюджету). 6) У білясилочному тексті при безанкорі використовуємо потрібні для SEO просування запити, оскільки посилання, саме по собі, малокорисне для конкретних запитів і зможе передати лише контрольну вагу для сторінки в цілому. Закупівля посилань З приводу відбору площадок, варто дотримуватися таких правил: 1) Найважливіше при виборі площадки і написанні статті для посилання – тематичність! Найкраще спрацює посилання на сайт одягу з сайту про моду і стиль, одяг і т.д .. На другому місці – новинні площадки і більш-менш тематичні (наприклад, жіночий журнал). Думайте, як споживач, – чи цікаво вам, як постійному відвідувачеві даного сайту-донора, читати таку статтю. Копірайтери повинні дотримуватися вузької тематики (посилання на уггі в статті про уггі, посилання на уггі зі статті про одяг – вже гірше). 2) Не менш важливий трафік донора і його якість. Навіть вузькотематичний сайт майже не передасть ваги, якщо за засланням не переходитимуть. Трафік повинен бути органічним, приходити за тематичністю запитів (Часто донори ллють трафік реферальний, якщо це переважний канал, швидше за все, трафік неякісний). Бажано також дивитися регіони (Часто можна побачити якісний сайт, але з 99% трафіку з Індії – це теж накрутка трафіку, який не дасть ваги вашому посиланню, по ньому не переходитимуть). Плагін Similar Web допоможе в цій справі. Приклад для автотематики: Бачимо, що трафіку багато: Ефективне і безпечне посилальне просування для “білих” проектів - Фото 8 Бачимо, що органіка: Ефективне і безпечне посилальне просування для “білих” проектів - Фото 9 Бачимо, що трафік СНД, багато з України: Ефективне і безпечне посилальне просування для “білих” проектів - Фото 10 Бачимо, що трафік по тематичних запитах: Ефективне і безпечне посилальне просування для “білих” проектів - Фото 11 Значить, можна купувати (в ідеалі – під РФ проект, можна для українського). 3) З приводу регіональності донорів – для українських сайтів бажано купувати українські сайти, російські бажано з трафіком з України (як в прикладі вище). Для деяких тематик не так важлива регіональність, наприклад, автотовари: Ефективне і безпечне посилальне просування для “білих” проектів - Фото 12 Для деяких дуже важлива, наприклад, “ремонт валіз”: Ефективне і безпечне посилальне просування для “білих” проектів - Фото 13 Слід виходити, знову-таки, з аналізу конкурентів. При аналізі не забуваємо робити поправку на траст площадки через розрекламований бренд. 4) Важливо дивитися приклади розміщень. Якщо донор розміщує статті в розділі, який прихований від користувача, посилань на розділ немає з головної або в списку статей немає пагінації і стаття з часом просто випаде з індексу, дуже бажано не купувати на такому донорі посилання. Часто фахівці дивляться на співвідношення вхідних/вихідних посилань, і якщо вихідних мало – поспішають купувати. Варто подумати, чому їх мало на посиланні сайту, що активно продається. Є сенс купувати такі посилання у виняткових випадках для короткострокового ефекту, наприклад. Також звертайте увагу на вид посилань, якщо на сайті вони реалізовані у вигляді звичайного тексту без видимих ​​виділень, як звичайне посилання, з виділенням тільки при наведенні на неї, пошуковики на такий вид посилань передаватимуть набагато менше ваги, ніж на нормальне, виділене, “як зазвичай”, посилання. Якщо донор в статті вище вашого посилання розміщує посилання на свій сайт, варто попросити його або прибрати його посилання зі статті або опустити нижче вашої. В цілому, чим вище наше посилання по контенту, тим краще. В ідеалі – перший екран користувача з посиленням в останньому екрані, щоб користувач перейшов або відразу, або після прочитання статті. 5) Якщо текст пишуть самі площадки, важливо в супровідному листі до завдання налаштувати автовідправку приблизно таких вимог до копірайтерів донора:

  • контент з картинками;
  • унікальний контент;
  • хочеться, щоб контент читали, а не для посилання;
  • вжити ключове слово в назві і Title (ключове слово – назва сторінки акцептора).

6) Вічні посилання переважають в корисності над орендними. Орендні дуже небезпечні при постійному знятті-простановці їх на одному і тому ж ресурсі (такі ситуації бувають при затримці або забуванні оплати оренди). 7) Страхування і посилення посилань – марна трата грошей. На закінчення хочеться згадати про найприродніше посилання, визнане Яндексом після конкурсу в 2015 році, а саме – посилання на http://e-kaspersky.livejournal.com/243545.html ⇒ https://grandmaket.ru. За словами самого Яндекса: “Офлайновий проект Гранд Макет Росія викликає у відвідувачів щире захоплення, яким вони із задоволенням діляться в блогах і соцмережах”. З цього можна зробити такий висновок – якщо за посиланням переходить великий відсоток відвідувачів, які читають статтю, а також при наявності соц.сигналів і масовості посилаються на топових доменів, посилання матиме великий успіх однозначно. З численних заяв Google з приводу природності посилань можна зробити такі основні висновки (що не були описані вище):

  • Посилання, додане вже на проіндексовану сторінку, не рахується природним.
  • Розташоване в тематичній частині цінніше, ніж в наскрізних блоках.
  • Наявність nofollow-посилань говорить про природність посилального профілю.
  • Посилання – не одне в статті, а поруч з іншими посиланнями на інші тематичні ресурси.
  • Сторінка-донор має зовнішню контрольну вагу.

В цілому, якщо раніше Google песимізував і банив сайти за посилання, зараз пошуковик дотримується політики ігнорування неякісних посилань, тому з’являється більше можливостей для експериментів. І головне – робіть якісні і цікаві проекти, і на посилання ви не витратите ні копійки! Пропонуйте, будь ласка, в коментарях до статті своє бачення / згоду / пропозицію / аргументовану незгоду, ми обов’язково доповнимо статтю!