Багатоканальні послідовності в Google Analytics
12.04.2018
У цифровому столітті все прораховується і вимірюється, починаючи від поведінки покупця і завершуючи ходом маркетингових кампаній. Крім того, особливість звітів про маркетингові витрати досягла небувалих висот, а контроль окупності вкладень виходить на позицію №1 в роботі відділу менеджменту. Багатоканальні послідовності На даний момент інструменти веб-аналітики, такі, як Google Analytics, Яндекс.Метрика, CoreMetrics і т. д., застосовують атрибуційну модель по «останнім взаємодіям» для присвоєння цінності конверсії. Це означає, що відвідувач зробив покупку або дію за останнім джерелом. У Google Analytics транзакції зараховуються до того каналу, через який був здійснений останній перехід відвідувача. Google Analytics надає звіт «Багатоканальні послідовності», в якому вказується ланцюжок повних переходів з різних джерел / каналів, які привели до вчинення конверсій. Аналіз такого роду звіту вимагає особливого підходу, тонкощі його формування і правильного налаштування Google Analytics. Конверсії в багатоканальному звіті Конверсії в багатоканальних послідовностях включають:
Вибір встановленої мети Не враховуйте безглузді цілі конверсій події, які не принесуть ніякої вигоди, крім відвідування певної сторінки. Види звітів «Багатоканальні послідовності» За допомогою групи звітів «Багатоканальні послідовності» в Google Analytics можна дати оцінку:
Звіти, які входять в категорію «Багатоканальні послідовності» Огляд включає в себе «Багатоканальний візуалізатор конверсій», за допомогою якого ми можемо чітко побачити, наскільки різні канали трафіку взаємодіють один з одним. Асоційовані конверсії демонструють роль будь-якого каналу в ході залучення покупця і дозволяють встановити його роль: иніціюющу, допоміжну або ж завершальну. Основні послідовності конверсій. Тут показані шляхи, по яких ваші покупці прийшли до конверсії. Час до конверсії та довжина послідовності вказують, скільки взаємодій і днів знадобилося відвідувачеві, щоб прийти до мети. Причини розбіжності відомостей між звітом про багатоканальні послідовності і інші звіти:
Послідовність конверсії пишеться для кожної досягнутої мети, а дані беруться з cookie під назвою utma. В певній послідовності шляху може бути передбачено до 5000 всіляких каналів. Детальна послідовність конверсій Кожне джерело в багатоканальних послідовностях може виконувати три дії в конверсійному ланцюжку:
У розділі «Багатоканальні послідовності» є два звіти, які дають зрозуміти, на якому моменті той чи інший канал частіше бере участь у конверсії:
Типи каналів в багатоканальних послідовностях Джерела трафіку об’єднаються в канали, які можна редагувати на свій розсуд: 1. Канали, які Google Analytics визначає за замовчуванням; 2. Призначені для користувача канали (створені користувачем).
Присутня базова група каналів, якій можна не обмежуватися Користувач зможе організувати нові групи каналів, сегментувати їх на власний розсуд і оцінити дію отриманих сегментів на конверсії. Малюнок дає розуміння базових і призначених для користувача каналів. Створюючи нову групу, можна скопіювати базовий набір каналів, а також зробити свої особисті, – для цього необхідно додати нове «правило» на сторінці редагування, а також - вказати його назви і властивості. У звіті правила показуються у вигляді каналів.
Приклад створення каналу «Пошукові запити із входженням бренду» Аналіз послідовностей конверсій Ви маєте можливість проаналізувати послідовності переходів, змінюючи основний параметр в звіті «Основні послідовності конверсій». Виберемо один з 9 основних параметрів:
Шлях ключових слів:
Шлях «Джерело / канал»:
Навіщо потрібен показник «Асоційовані конверсії / конверсії за останнім кліком або прямої взаємодії» Сенс цього показника можна інтерпретувати так:
- транзакції з електронної торгівлі;
- встановлення досягнення цілей.

- взаємодії рекламних каналів при здійсненні покупки;
- часового інтервалу між появою інтересу до товару і його придбання;
- ролі рекламного каналу в закінченні або ініціювання конверсій.

- в мультиканальних звітах підсумовуються дані електронної торгівлі та досягнення цілей, призначених за допомогою інтерфейсу, тоді як в інших звітах вони рахуються окремо;
- звіти в багатоканальних послідовностях показуються з затримкою в 2 дня.

- останнє джерело, відвідування з якого відбулося, безпосередньо, перед конверсією;
- перше джерело, відвідування з якого почалося конверсійним ланцюжком;
- допоміжне – асоційоване джерело, яке було присутнє в ланцюжку, але не було останнім або першим при конверсійному відвідуванні.

- аналіз допоміжних взаємодій;
- аналіз першої взаємодії.



- послідовність конверсії для базової групи каналів;
- шлях «Джерело / канал»;
- послідовність джерела;
- послідовність каналів;
- шлях кампанії;
- шлях кампанії (або «Джерело / канал»);
- шлях ключових слів;
- шлях ключових слів (або «джерело / канал»);
- шлях з URL-адрес цільових сторінок.
- Analytics:шлях кампаній AdWords;
- шлях з групами оголошень;
- шлях з ключовими словами AdWords;
- шлях з утримуванням оголошень;
- шлях із співпадаючими пошуковими запитами;
- шлях домену місця розміщення;
- шлях з URL місць розміщення;
- шлях з відображеними URL;
- шлях з цільовими URL.



- ближче до 0 – канал працює на завершальній стадії послідовності;
- ближче до 1 – канал однаково часто ініціює ланцюжок конверсій і завершує їх;
- вище 1 – канал працює переважно при першому знайомстві користувача.