8 порад, які допоможуть вам продавати товари через соціальні мережі
Якщо ви працюєте з соціальними мережами і буваєте на зустрічах у клієнта, напевно в топі найбільш поширених питань є “Як швидко ми почнемо продавати?”, “Як ви плануєте продавати мій товар?” і т. д. Сьогодні ми вирішили відповісти на ключові питання з цієї теми. Що і в яких соціальних мережах можна продати? SMM або маркетинг в соціальних мережах зараз у всіх на слуху. Всі розуміють, що просувати компанію в соціальних мережах потрібно. Але ось, як правильно це робити? А, точніше, як продавати товари в соц.мережах? Спробуємо відповісти на найпоширеніші питання в цьому ключі. Почнемо з короткої статистики. Фахівці з GfK Ukraine проаналізували, що, де і як часто українці купують в Інтернеті. Виявилося, що в минулому році більше 39% інтернет-покупців замовляли товари і послуги через соціальні мережі. Для порівняння, в 2013 році цей показник дорівнював 12%. Товари, які українці найчастіше купують в Інтернеті, – це одяг, аксесуари, подарунки, взуття, косметика та парфумерія. Не важко зробити висновки і зрозуміти, що, переважно, покупцями соціальних мереж є прекрасна половина людства. Ця інформація наштовхує на думки, що йти в соціальні мережі варто, і про те, що вони продають. Але як це правильно зробити?
Що потрібно робити для того, щоб товари продавалися через соціальні мережі?
Для того, щоб у вас були продажі через соціальні мережі, необхідно витримати такі основні умови: аудиторія вашої компанії збігається з аудиторією соціальної мережі; відсутні бар’єри для покупки вашого товару через соц.мережі (у вигляді додаткових реєстрація чи не оперативної обробки запитів і т.д); ви інвестували в вашу спільноту: наповнили її інформацією, контентом, напрацювали аудиторію і вийшли на середній / високий рівень залучення; ви досягли високого рівня довіри (шляхом якісної роботи зі зворотнім зв’язком); ви розумієте, що для того, щоб продавати в Інтернеті, необхідно час (мінімум 3 місяці). Якщо ви готові поставити впевнені плюсики навпроти кожного пункту, вітаємо, ви – на правильному шляху, і ось тепер ми поділимося з вами деякими хитрощами, які допоможуть вам ефективно продавати ваш товар. 1. Вказувати актуальну ціну товару Навіщо будувати зайвий бар’єр на шляху до покупки? Ви боїтеся відлякати покупців ціною, хочете, щоб у них спочатку народилося бажання купити і тільки потім видавати ціну? Будьте впевнені – ті, кому буде неприйнятна ціна вашого товару, підуть від вас після того, як дізнаються її з особистого повідомлення. Так навіщо витрачати на них зайвий час? 2. Максимально спростити процедуру замовлення Якщо ви представляєте інтернет-магазин, подбайте про те, щоб ваш товар можна було придбати максимально простим шляхом – без переходу на сайт, реєстрацій і купи інших непотрібних процедур. Дуже часто саме вони є причиною відмови від покупки. Купівля відразу під постом або в приватні повідомлення – простий і зрозумілий клієнтові шлях, який підвищує шанси на те, що товар буде придбаний. 3. Постійно оновлювати асортимент, надати користувачеві великий вибір Чому жінки (які найчастіше купують в Інтернеті) так люблять шопінг? Тому що їм подобається годинами ходити по магазинах, вибирати і усвідомлювати, що одна з цих речей рано чи пізно стане їхньою власністю. Те ж і в соц.мережах надайте клієнтам вибір. Дайте їм можливість побродити по альбомах, подивитися, проаналізувати і купити. Крім того, великий асортимент веде до задоволення потреб більшої кількості клієнтів. Також слідкуйте за актуальністю товару. Створіть альбом “Є в наявності”. Часто причиною відмови від покупок є довгий час очікування на товар або взагалі його відсутність (при тому, що в альбомі / на сайті він є). 4. Стежити за трендами і обігравати їх Ні для кого вже не секрет, що саме на трендах можна заробити швидко і багато. Слідкуйте за тим, про що люди говорять в Інтернеті, що відбувається навколо, що їм цікаво, і застосовуйте це до вашого товару. Трендові речі завжди більш популярні, ніж стандартний асортимент. 5. Постійно оновлювати інформацію спільноти Покажіть своїм клієнтам, що у вас хороший потік, товари оновлюються, людям подобається те, що ви продаєте, і те, що ви робите. Але не перестарайтеся, щоб вас не забанили в новинній стрічці. Яка головна мета таких дій? Ви постійно блимите в полі зору потенційного покупця і, коли у користувача виникає потреба в вашому товарі, вгадайте, кого він згадує першого? Так, ви правильно здогадалися. 6. Оперативно реагувати на коментарі Оперативна реакція – вища ймовірність здійснення покупки. Поки ви довго відповідатимите на питання від користувачів, вони можуть купити продукцію у ваших конкурентів. 7. Ком’юніті менеджмент Ком’юніті менеджмент – практично найважливіша складова в роботі з вашою спільнотою. З його допомогою ви формуєте довірчі відносини з користувачами, які можуть конвертуватися в ваших клієнтів. Що для цього потрібно? Давати публічні відповіді на негатив, ні в якому разі не видаляти його і, якщо необхідно, публічно визнати свої помилки. Також намагайтеся збирати фідбек від ваших задоволених клієнтів. Це підвищить лояльність аудиторії, яка в майбутньому зможе рекомендувати ваш магазин друзям. Головне – щоб відгуки були правдивими і справжніми. Фейкові відгуки працюватимуть проти вас. 8. Рекламу давати на цікаві пропозиції, знижки Якщо ви плануєте давати рекламу, завжди говоріть про ваші знижки, цікаві пропозиції. Реклама спрацює ефективніше, і ви отримаєте більше продажів. На жаль, однієї статті в блозі замало для того, щоб повністю висвітлити тему просування в соціальних мережах. Діліться в коментарях, про що б ви ще хотіли почитати.