Оформити заявку

Знайомство SeoMarket з українською командою ВКонтакте

Знайомство SeoMarket з українською командою ВКонтакте - Фото 1
26/01/2015
admin

Команда SeoMarket зустрілася з колегами з самої популярної соціальної мережі в Україні – ВКонтакте. Про неплатоспроможних школярів, Лайфхак таргетингу і місцезнаходження Дурова читайте в нашій статье.На минулого тижня команда SeoMarket провела дружню зустріч з колегами з популярної соціальної мережі ВКонтакте – Наталією Якуніної, керівником українського офісу ВКонтакте і Віктором Кіншовим, керівником відділу по роботі з агентствами.

З перших хвилин розмови посипався великий потік питань з нашого боку. Говорили про все – від ефективності нового формату реклами до контенту спільноти DUREX.

В ході обговорень, представники ВКонтакте в черговий раз нагадали нам про те, що поширений міф про “неплатоспроможних школярів” не має нічого спільного з реальними цифрами. Уже тривалий час в цій соціальній мережі переважають користувачі у віці 35-44. Причому, саме ця вікова категорія найбільш лояльна до реклами.

“Пояснення просте, – розповідає Віктор, – ця аудиторія не стикалася з миготливими нав’язливими банерами, тому спочатку, побачивши тільки рекламу ВК, відноситься до неї, як до рекомендації».

Наталія розповіла, що найдорожчою аудиторією в плані реклами є сегмент 18-26. Це обумовлено тим, що на неї старгетіровано дуже багато рекламодавців.

Лайфхак: таргетинг за рівнем доходу

Розмовляючи про різних типах реклами, ми торкнулися питання про сегментацію користувачів за рівнем платоспроможності. Орієнтування ВКонтакте не передбачає чіткого розділу “Дохід”. Але є кілька Лайфхак, які допомагають дуже чітко налаштувати рекламу на людей з різним матеріальним рівнем. Скажімо, нам потрібні користувачі з доходом “середній плюс”, “високий”.

Вибираємо мандрівників (в категорії “Інтереси” є окремий рядок “Мандрівники”). Ця категорія вважається більш платоспроможною.
Сегментуємо користувачів за адресами. Вибираємо найбільш престижні райони. Як приклад, візьмемо Київ. Якщо вибрати вулицю Хрещатик, Лесі Українки, Басейну, ви точно достукаєтеся до потрібної аудиторії.
Таргетіруем рекламу на студентів (або випускників) ТОП-ових українських вузів, які навчаються на престижних факультетах ( “Міжнародні відносини”, “Право” і т д).

Готово! Ваша контекстна реклама налаштована на користувачів з доходом “середній плюс”, “високий”.

Тренди ВКонтакте

Якщо говорити про тренди, то можна виділити два основних напрямки:

збільшується відсоток користувачів, які заходять в Інтернет через мобільні пристрої;
формат відео набирає популярність, в зв’язку з чим команда ВКонтакте повністю оновила розділ з відео.

Ми обговорили всі основні напрямки роботи з соціальною мережею ВКонтакте. В майбутньому це дозволить нам готувати якісні комплексні SMM-проекти.

Більше цікавої інформації можна дізнатися з презентації, якої з нами поділилася команда ВКонтакте.

З трьох кейсів ВКонтакте, в яких прописані кращі рекламні кампанії України, один кейс – Pay2You. Цей кампанія була проведена компанією SeoMarket спільно з Delta Bank.

По закінченню зустрічі, ми не втрималися і все-таки поставили найпоширеніший питання до ВКонтакте: “Де Дуров?” 🙂

Трохи відкриємо для вас таємницю – будьте спокійні, з Дурова все в порядку. Він розвиває свій проект Telegram і знаходиться в дружніх відносинах з командою ВКонтакте.

SeoMarket секреты Вконтакте VK

Коли потік питань з нашого боку закінчився, нас провели в святая святих – верхній рівень офісу, lounge zone. Хмарки, затишний диван, плазма, вражаючий вид з вікна – так і захотілося прилягти, подрімати … Але треба було повертатися, адже робота для нас – понад усе! (Сподіваємося, це читають наші керівники).

У фіналі, Віктор Кінш і Наталія Якуніна показали нам легендарну стіну, на якій намальовані собачки vk в різних варіаціях. Їх малювали українські знаменитості та представники великих компаній. Там були собачки від команд Інтера, Hardkiss, Pianoboy, студії “Мамахохотала” і багатьох інших. Тепер там є і ми 🙂

VK wall ukraine

Зробивши Селфі, отримавши приємні подарунки, обговоривши важливі питання і розфарбувавши собачку vk, ми вирушили до себе – в офіс SeoMarket. Хочемо подякувати команді ВКонтакте за Лайфхак по роботі з мережею і теплу зустріч.

Попереду ще багато успішних SMM-проектів від компанії SeoMarket, які збережуть тенденцію бути в числі кращих кейсів ВКонтакте.