Оформити заявку

Збільшення числа конверсій

Збільшення числа конверсій - Фото 1
01/10/2013
admin

Мета будь-якої рекламної кампанії – перетворення випадкових відвідувачів на активних користувачів або покупців. В інтернет-маркетингу конверсією називається відношення числа користувачів, які відвідали сайт (які побачили рекламу) до тих, хто став споживачем пропонованої послуги.

Для різних ресурсів під конверсією розуміють абсолютно різні дії. Якщо переслідується мета збільшити обсяг постійного трафіку на сайт, то конверсією буде вважатися перехід випадкового відвідувача після перегляду контекстної реклами в зареєстрованого користувача ресурсу. Якщо ж потрібно продати якийсь товар, то під конверсією розуміється вчинення покупки користувачем.

Прийнято також спиратися на коефіцієнт конверсії. Наприклад, при продажу флеш-накопичувачів користувачі по рекламному оголошенню за добу здійснили п’ятдесят переходів в ваш інтернет-магазин, але покупку зробив лише один, то коефіцієнт конверсії за цю добу становитиме 1 * 100/50 = 2%.

Очевидно, що можливий такий мінімальний відсоток конверсій, при якому віддача від вкладених в рекламну кампанію коштів неможлива. Тому чи не найважливішим завданням в рекламній кампанії є збільшення відвідуваності сайту.

Як підвищити кількість переходів?
На конверсію впливає досить багато факторів – система навігації і зовнішній вигляд сайту, конкретика ключових слів в оголошенні, вибір майданчика, на якій буде розміщуватися оголошення і т. Д. Потрібно постійно відстежувати конверсії – реєстрації, покупки товару або інші необхідні дії, щоб визначити, які саме оголошення або ключові слова були найбільш прибутковими. У них і слід вкладати більше коштів, підвищуючи рентабельність інвестицій.

Також для підвищення числа конверсій використовується оптимізатор переходів. Даний інструмент автоматично підвищує кількість конверсій, не виходячи за рамки певного бюджету.

У своїй роботі оптимізатор використовує імпортовані дані Google Analytics і статистику відстеження конверсій Google AdWords. При цьому частіше показуються саме ті оголошення, які призводять до конверсій і зменшується показ оголошень, ефективність яких невелика. Завдяки цьому і досягається підвищення рентабельності інвестованих коштів.